Spana in monstertiteln som ska rädda 3DS

Robot
Spana in monstertiteln som ska rädda 3DS

Plötsligt blev 3DS stekhet – Capcom meddelar att de släpper nästa del i Monster Hunter-serien till Nintendos bärbara.

#nintendo, #capcom


Medlem
Spana in monstertiteln som ska rädda 3DS

hade jag haft en 3DS hade jag garanterat köpta de

Medlem

Synd hade kunnat sätt ut mycket bättre. Hoppas det blir ett multiplattform spel iallfall även om jag är grymt besviken.

Medlem

Har aldrig förståt vad som är så bra med det här spelet. Testatde det på PSP tror jag det var, men det känns bara enformigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Och ännu ett spel där drakar är "dom onda"...

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Och ännu ett spel där drakar är "dom onda"...

man får bli speltillverkare och göra ett spel av Dragonheart

Hur ska detta kunna rädda 3ds från sig självt?.
Måste ändå skaffa en 3Ds pga Rune Factory 4....Nintendo är DÖDA för mig


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Och ännu ett spel där drakar är "dom onda"...

Verkligen "onda" heh, De är precis lika onda i monster hunter som vilket rovdjur som helst. Enda skillnaden är att de är något större än din typiska tiger/krokodil, och hence stör byborna betydligt mer.

Inaktiv

3DS-terror! Varje gång jag läser ordet tänker jag på företaget bakom mycket av heroesserien.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

MÅSTE HA!


signatur

Everybody needs help.

Gillar animationerna, väldigt "Disney" aktiga med mycket rörelser! Spring animationen påminner mig när Will Ferrell springer i sina filmer hahaha

Medlem

Ärligt talat hade jag inget intresse i 3ds tills jag såg det här!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Och ännu ett spel där drakar är "dom onda"...

Det finns inget gott och ont i de här spelen, handlar bara om jägare som jagar djur. Var får du känslan av ondska i detta klipp ?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Lirade Monster Hunters Freedom Unite (EPISKT NAMN!) till PSP. Var riktigt kul men lite enformigt. Monster Hunter 4 verkar ha fått mycket fler valmöjligheter i gameplay (tänker mest på klättringen och en större map osv) så hade jag haft eller om jag skaffar en 3DS så är detta ett givet köp

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Och ännu ett spel där drakar är "dom onda"...

Du kan ju alltid spela Spyro

Medlem

Alltså, det ser bra ut, men det gjorde Monster Hunter till PSP och det var riktigt jävla tråkigt i min mening. Fast det finns ju inte så jättemycket att välja och vraka mellan på 3DS så kanske plockar upp det och ger det en chans till.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Haha fan va stelt det såg ut? Har karaktären skitit ner sig eller? Bland det sämsta jag sätt på länga


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:

Haha fan va stelt det såg ut? Har karaktären skitit ner sig eller? Bland det sämsta jag sätt på länga

Välkommen till monster hunters värld. De har sett likadana ut i alla monster-hunter spelen och de är fortfarande grymma spel:>

1
Skriv svar