Zelda: Skyward Sword får 100 minuter mellansekvenser

Robot
Zelda: Skyward Sword får 100 minuter mellansekvenser
Medlem
Zelda: Skyward Sword får 100 minuter mellansekvenser

Link hade dubbla hookshots i TP så det är inte nytt. Men det andra verkar ju spännande! Ska bli kul!

Medlem

vad trevlig!!!!!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Trist när de börjar fylla ut med film istället för gameplay.

Medlem

Zelda finns ju nu för tiden bara på Wii, GG!

Vad som Sebastian glömde säga om de dära 100 minuter mellansekvenserna. You Cant skip them!.
Enjoy your movie.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Vad som Sebastian glömde säga om de dära 100 minuter mellansekvenserna. You Cant skip them!.
Enjoy your movie.

Det gör mig inte ett dugg. Jag gillar handling.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Glömde säga att filmsekvenser när Link byter vista från mark till att susa genom luften, ingår i de hundra minuterna, Alla bäckar små. Men så har det alltid varit i Zelda.
Hep, hiep, Serja!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

beedle? Så då utspelar sig Skyward Sword efter Wind Waker ändå? Eller inte för Nintendo bryr sig inte ett skit om sånt. 100 minuter Zelda-mellansekvenser... inte för att de har röster ändå förutom HIYA! och något ondskefullt HAHAHA och något *GASP!* här och där. Aja, det är Zelda, vi lär ju spela det ändå

Medlem
Skrivet av mAwArm:

Zelda finns ju nu för tiden bara på Wii, GG!

Hellre Wii än 3DS

Medlem

Den enda anledningen jag skulle vilja ha ett Wii, men så blir det inte.
Inte spelat Twilight Princess ens. Hade nog föredragit det på Gamecube i och för sig, fast det kostar en fet peng också.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Den enda anledningen jag skulle vilja ha ett Wii, men så blir det inte.
Inte spelat Twilight Princess ens. Hade nog föredragit det på Gamecube i och för sig, fast det kostar en fet peng också.

Emulator och dosa? Spelade igenom Twilight Princess på det sättet och i och med att Dolphin emulatorn blivit så pass stabil så kan du dra upp spelet i native upplösning också. Riktigt trevligt

Medlem

Nu låter jag som en gammal stofil, men cutscenes behövdes inte i zelda tidigare, så varför ska det behövas nu? Inte direkt så att cutscenes är ett nytt fenomen och att Nintendo försöker vara cutting edge med det.

Medlem
Skrivet av über_alles:

Nu låter jag som en gammal stofil, men cutscenes behövdes inte i zelda tidigare, så varför ska det behövas nu? Inte direkt så att cutscenes är ett nytt fenomen och att Nintendo försöker vara cutting edge med det.

vet inte hur du räknar nu.. men nå har det väl varit någon typ av cutscene i de flesta zelda spel. Även om de inte varit cinematiska som dom är nu. Själv tyckte jag dock om de cutscenes som var med i TP.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

1
Skriv svar