Dice besvikna över läckt Battlefield 3-film

Robot
Dice besvikna över läckt Battlefield 3-film

Lågupplösta Youtube-filmer inget bra sätt att uppleva Battlefield 3, menar utvecklarna. Någon som inte håller med?

#battlefield-3, #dice


Medlem
Dice besvikna över läckt Battlefield 3-film

Var det någon som blev påverkad av att det var så 'fult' pga låga upplösningen?
Jag blev iaf inte det

Medlem

Ser man lågupplösta filmer så bör man fatta att det är just lågupplöst.
Dock borde dom tänka på att släppa bara filmer på PC versionen så konsol nissarna tror att dom får lika grymt lir på sin lilla maskin som oss på PC.

OCH jag har både ps3 och 360 men det suger fortfarande pung att spela BF spel på dom!

Medlem

Det roliga är att det enda som avgör om jag ska köpa Battlefield 3 eller inte är om PS3 versionen kommer stödja mus och tangentbord eller inte. Men dom enda nyheter som kommer om BF3 är typ hur många skivor det kommer ligga på eller lågupplösta filmklipp på youtube =P

Counterstrike GO ska ju iaf stödja det till PS3 så det tackar vi för

Medlem

Som Natrium skrev. Fan, spelade Alphan och där var det redan så jävla snyggt. Vill fan ha en release av betan nu, DICE!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag kan ju faktiskt förstå dom. Om dom jobbar hårt på sina produkter, och inte vill släppa ut allt innan det är "dags" så att säga, så är det ju tråkigt så klart när folk läcker en massa hela tiden.

Medlem
Skrivet av Palpatine666:

Det roliga är att det enda som avgör om jag ska köpa Battlefield 3 eller inte är om PS3 versionen kommer stödja mus och tangentbord eller inte. Men dom enda nyheter som kommer om BF3 är typ hur många skivor det kommer ligga på eller lågupplösta filmklipp på youtube =P

Counterstrike GO ska ju iaf stödja det till PS3 så det tackar vi för

But will it blend? =D

Medlem

Brukar inte titta på lågupplösta filmer men ibland händer det när det gäller spel man är riktigt intresserad av, men man är medveten om att det kan se lite krassligt ut.

Medlem

Hej DICE, vet ni vad som skulle göra så att folk ser bortom allt om lågupplösta filmer på nätet (som fortfarande ärligt talat var rätt coola att se)? BETA! Ge oss! Ett datum åtminstone!


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Tror dom flesta som är så pass insatta i spel att dom tittat på youtube klipp redan bestämt sig, antingen Battlefield 3 eller MW3. Killarna som köper spelet i butik en "random" dag när de ser spelet i fönstret har förmodligen inte varit inne och tittat på youtube och berörs inte (majoriteten av köparna). Dice kan nog simma lugnt

Medlem

buhuu buhuu


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Palpatine666:

Det roliga är att det enda som avgör om jag ska köpa Battlefield 3 eller inte är om PS3 versionen kommer stödja mus och tangentbord eller inte. Men dom enda nyheter som kommer om BF3 är typ hur många skivor det kommer ligga på eller lågupplösta filmklipp på youtube =P

Counterstrike GO ska ju iaf stödja det till PS3 så det tackar vi för

But will it blend? =D

Blend??? =P

Medlem

Om de ser till att släppa liiite mer officiellt material så minskar risken för att sånt här händer. Jag tycker att de håller väldigt hårt filmer. Vi som förhandsbokat (och alla andra) vill gärna veta vad pengarna går till


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem

Buhu vem bryr sig.... Kommer ju köpa BF3 ändå!

+

SLÄPP BETAN ISTÄLLET NU!

"Beta Details
Beta offer is contingent on Beta availability within 12 months of Medal of Honor release."

Har gått 12månader och 1dag nu sedan MoH kom

Inaktiv

De kanske skulle prova att ha lite förståelse för att spelarna tycker det är rätt påfrestande med marknadsföring som är finslipad till max hela tiden. Om det är något jag gärna skulle se mindre av så är det hype och hemlighetsmakeri och allt sådant tjafs som spelmakarna sedan i 19 fall av 20 inte klarar av att leva upp till. Mer gryniga filmer!

Medlem

Haha, jag brydde mig inte ett skit om den dåliga kvalitén. Fattade ju att det var tidigt material och att det egentligen ser bättre ut.
Kanske finns någon halvhjärna någonstans som inte fattar det, tråkigt för honom/henne isåfall.


signatur

"En dåres bifall gör mera ont än hans kritik."
- Nicolas Boileau-Despréaux

Medlem

Måste missat någon nyhet eller så men det är alltså klart att jetplan även kommer finnas till konsolversionerna?

Medlem
Skrivet av Koenigsson:

Måste missat någon nyhet eller så men det är alltså klart att jetplan även kommer finnas till konsolversionerna?

Det är ju ett av deras USP sååååå...


signatur

"En dåres bifall gör mera ont än hans kritik."
- Nicolas Boileau-Despréaux

Medlem

När jag sitter och kollar på lågupplösta youtubefilmer så tycker jag allt ser ut att ha bra grafik för man ser inte riktigt alla detaljer osv x)

Men när jag sedan startar spelet på sin dator/konsol så märker man att det är rena motsatsen och blir ofta besviken...

Medlem

Du Troedsson, låt oss avgöra hur vi vill uppleva spelet, eftersom ni är så jäkla tysta om betan så struntar då jag vilken upplösning filmerna är i. Tycker det doftar besvikelse pga missade marknadsföringsmöjligheter och inte pga att vi som kunder lider av läckta trailers.

Medlem

HAHAHA, den som spelar det här på konsol alltså...24 spelare är skittråkigt, ge mig 64 spelare så blir det röj
Håller med den här artikeln, BF3 ska helst upplevas i 1080p och maffigt ljudsystem


signatur

Game long and prosper

Moderator | Testpilot
Skrivet av jimbow1234:

När jag sitter och kollar på lågupplösta youtubefilmer så tycker jag allt ser ut att ha bra grafik för man ser inte riktigt alla detaljer osv x)

Men när jag sedan startar spelet på sin dator/konsol så märker man att det är rena motsatsen och blir ofta besviken...

Då bör du alltså ha lärt dig nu att man inte kollar på sådana filmer


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Inte så värst mer irriterad av deras dåliga info om när den stängda betan startar för oss som har 48 timmar förtur, vi betalade för denna förtur och har ännu inte fått nått datum för pengarna vi investerat.

Det kallar jag hög arrogans mot sin fan base och gör mig som BF veteran besviken, över att vi konsumenter som gjort detta spel möjligt inte värderas högre.

Medlem

Denna sida uppmärksammades förra veckan
http://www.physicalwarfare.com/

Nu är det bara 4 timmar kvar o.O tror ni det händer något då, eller trollar dom?

Medlem
Skrivet av Javas:

HAHAHA, den som spelar det här på konsol alltså...24 spelare är skittråkigt, ge mig 64 spelare så blir det röj
Håller med den här artikeln, BF3 ska helst upplevas i 1080p och maffigt ljudsystem

Japp därför spelar jag på Ps3, 46" tv 1080p och bättre ljudsystem inkopplat

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Javas:

HAHAHA, den som spelar det här på konsol alltså...24 spelare är skittråkigt, ge mig 64 spelare så blir det röj
Håller med den här artikeln, BF3 ska helst upplevas i 1080p och maffigt ljudsystem

Japp därför spelar jag på Ps3, 46" tv 1080p och bättre ljudsystem inkopplat

Du menar uppskalad 720p? Som sagt, 1080p och maffigt ljudsystem ska det vara, och helst en stor TV. Vilket funkar utmärkt även till PC.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Javas:

HAHAHA, den som spelar det här på konsol alltså...24 spelare är skittråkigt, ge mig 64 spelare så blir det röj
Håller med den här artikeln, BF3 ska helst upplevas i 1080p och maffigt ljudsystem

Japp därför spelar jag på Ps3, 46" tv 1080p och bättre ljudsystem inkopplat

Du menar med 24 spelare? 46" med dålig upplösning och du sittandes långt ifrån skärmen och med det ljudsystemet som skulle kunna sitta i datorn?


signatur

"En dåres bifall gör mera ont än hans kritik."
- Nicolas Boileau-Despréaux

Medlem

"dice besvikna" Vad tror ni era kunder är ? Force'a origin och annat skit på oss. Ni har ingen rätt att vara besvikna. Hoppas BF3 floppar stenhårt.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

"dice besvikna" Vad tror ni era kunder är ? Force'a origin och annat skit på oss. Ni har ingen rätt att vara besvikna. Hoppas BF3 floppar stenhårt.

Det är okey, du kan ju spela MW3 istället (skrattar med en gigantisk ekande röst och skakar på huvudet )

Medlem
Skrivet av sacrifize:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Javas:

HAHAHA, den som spelar det här på konsol alltså...24 spelare är skittråkigt, ge mig 64 spelare så blir det röj
Håller med den här artikeln, BF3 ska helst upplevas i 1080p och maffigt ljudsystem

Japp därför spelar jag på Ps3, 46" tv 1080p och bättre ljudsystem inkopplat

Du menar med 24 spelare? 46" med dålig upplösning och du sittandes långt ifrån skärmen och med det ljudsystemet som skulle kunna sitta i datorn?

24spelare är ok, mindre grötigt och mindre snipers:P
Sen blir det även roligare då alla polare kör på Ps3, skönare att sitta i soffan och lira också för den delen.

12
Skriv svar