Nintendo bekräftar extraspak till 3DS

Robot
Nintendo bekräftar extraspak till 3DS

Slide Pad-tillägget släpps i Japan innan nyår. Activision ser det som ett smart drag – men Nintendo-aktien fortsätter sjunka.

#nintendo, #monster-hunter-tri-g, #biohazard-revelations, #metal-gear-solid-snake-eater-3d, #ace-combat-3d-cross-rumble, #dynasty-warriors-vs, #kingdom-hearts-3d, #activision


Flakmonkey
Nintendo bekräftar extraspak till 3DS

Ser ju inte lika smidig ut längre och att det inte ens är såpass symetriskt att skärmen är i mitten stör i varje fall jag mig på... kommer nog vänta tills det släpps en modell där det inte kommer som en addon... om man nu skaffar någon öht :/

Medlem

Gillar de nya spelen som dyker upp. Har sett många klaga på utseendet av den nya spaken men jag tycker den ser helt ok ut. Ska jag vara ärlig så bryr jag mig mindre om utseendet och mer hur konsolen presterar/fungerar. Kanske därför jag har stor överseende vad det gäller hur tillägget ser ut.

Medlem
Skrivet av brinkstar:

Gillar de nya spelen som dyker upp. Har sett många klaga på utseendet av den nya spaken men jag tycker den ser helt ok ut. Ska jag vara ärlig så bryr jag mig mindre om utseendet och mer hur konsolen presterar/fungerar. Kanske därför jag har stor överseende vad det gäller hur tillägget ser ut.

Fast skärmens position hamnar väl under funktionalitet? Speciellt om man nu ska ha 3D och titta rakt framifrån på skärmen.

Och den blir ju inte lika smidig.

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av brinkstar:

Gillar de nya spelen som dyker upp. Har sett många klaga på utseendet av den nya spaken men jag tycker den ser helt ok ut. Ska jag vara ärlig så bryr jag mig mindre om utseendet och mer hur konsolen presterar/fungerar. Kanske därför jag har stor överseende vad det gäller hur tillägget ser ut.

Fast skärmens position hamnar väl under funktionalitet? Speciellt om man nu ska ha 3D och titta rakt framifrån på skärmen.

Och den blir ju inte lika smidig.

Vet i tusan, mina armar går att flytta i sidled och jag glor inte så ofta (notera aldrig) på knapparna.

Medlem

Om folk får kolla på detta Slide-Pad tillbehör från alla håll och kanter, så ser de att det banne kommer att kunna göra så att det blir bekvämt att hålla i och spela med en 3DS under längre spelsessioner.

http://www.4gamer.net/games/017/G001762/20110913080/


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Jag vet inte... jag har ägt Nintendo konsoller i hela mitt liv. Från Super Nintendo och frammåt men nu börjar jag bli trött på att köpa halva konsoller. Dessutom köppte jag 3DS till fullpris på releasen och visst är gratisspelen en bra grej men jag hade häldre sätt att jag fick ett "vanligt" spel istället. Och det där tillbehöret ser jätte stort och osmidigt ut. Konsollen kommer bli släpbar och inte bärbar. För att summera, i dont like!


signatur

Gaming is a lifestyle!

Medlem

Det finns fortfarande större och obekvämare mobiltelefoner... för att inte tala om vanlig telefoner som också är bärbara. Och det är LÅNGT kvar till nån bäbrbar "konsol" är i närheten av laptops i storlek.

Vilket jag förövrigt inte skulle bli förvånad om Sony skulle göra en så stor nån gång.


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Gör en ny 3DS MED spaken, problemet löst. ._.

Medlem
Skrivet av Ankan:

Gör en ny 3DS MED spaken, problemet löst. ._.

Och 3 nya axelknappar.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Skulle tro att detta är en temporär lösning, för en ny version kommer ju dyka upp förr eller senare.

Oh no! It's the FRANKENSTICK!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Oh no! It's the FRANKENSTICK!

Ohh

Kunde inte säga det bättre själv.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Hade ju varit trevligt med ett inbyggt extra batteri också...
Nintendo kommer lösa krisen, man släpper bara en liten skrivare som skriver ut glittriga, 3d-klistermärken och vips säljer man 100 miljoner enheter i Japan...

Medlem

Herregud Nintendo. Fattigast hittils :/ Svårt att klämma med en andra joystick från start eller? Snacka om att skjuta sig själv i foten. Men deras siffror talar väl för sig själv antar jag.

1
Skriv svar