3-5 timmars speltid med PS Vita

Robot
3-5 timmars speltid med PS Vita

Sonys PSP-uppföljare får ungefär samma batteritid som Nintendo 3DS.

#sony, #nintendo


Medlem
3-5 timmars speltid med PS Vita

Vi har tv skärmar idag som är tunnare än mitt lillfinger, men utvecklingen av batterier verkar stått still i 10 års tid..

Medlem

Hahaha, fan va värdelöst.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Vafan? Är det ingen som lägger tid på att utveckla batterier nu för tiden?


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Vem i hela friden lägger ut över 2000 kr på en handhållen spelkonsol?

All aboard the fail train!

Medlem

Vem i hela friden lägger ut över 5000kr på en Iphone eller Ipad?

All aboard the fail train!

Oh wait..

Medlem

Samma batteritid som 3DS och då känns det som Vita innehåller med potentionell kraft.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Mormis:

Vem i hela friden lägger ut över 5000kr på en Iphone eller Ipad?

All aboard the fail train!

Oh wait..

Fast på den gör jag mer än att spela. Ringa, smsa, surfa, flytta pengar från sparkontot när pengarna sinar på krogen etc.

Vem i hela friden lägger ut över 2000kr på en handhållen konsoll om man har en smartphone undrar jag.

Inaktiv
Skrivet av Gurant:

Vi har tv skärmar idag som är tunnare än mitt lillfinger, men utvecklingen av batterier verkar stått still i 10 års tid..

Utvecklingen står inte still.. först skulle alla mobiler bli mindre.. nu blir dom större Iphone/ipad och övriga grejer.. klart att det drar batteri om man ska kunna visa samma grafik som en Ps3.

Tar du bort alla funktion på en Iphone och kör på det batteriet kan det räcka månader.

Medlem
Skrivet av Gurant:
Skrivet av Mormis:

Vem i hela friden lägger ut över 5000kr på en Iphone eller Ipad?

All aboard the fail train!

Oh wait..

Fast på den gör jag mer än att spela. Ringa, smsa, surfa, flytta pengar från sparkontot när pengarna sinar på krogen etc.

Vem i hela friden lägger ut över 2000kr på en handhållen konsoll om man har en smartphone undrar jag.

Du vet väll o matt du kan surfa och ringa via skype på ps vita right? och vem fan skickar sms numera med mailen direkt i telefonen :/

Redaktör
Ponny
Skrivet av Gurant:

Vem i hela friden lägger ut över 2000kr på en handhållen konsoll om man har en smartphone undrar jag.

Då kan man jämföra Uncharted: Golden Abyss, Super Mario 3D Land o.s.v. med Angry Birds och Fruit Ninja. Ungefär där och då känner jag att en bärbar konsol för tusentals kronor är en vettig investering.

/Stolt ägare till både 3DS, Iphone och (snart) PS Vita


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Xperia Play har 6 timmars speltid

Inaktiv

det är väl bara en bärbar ps2 med sämre grafik

Medlem
Skrivet av riktigninja:

det är väl bara en bärbar ps2 med sämre grafik

En bärbar PS3 med sämre grafik.

Medlem

Någon som kommer ihåg hur lång batteritid game boy hade? Var väldigt länge sen jag använde en men då kändes det som en halv evighet.

Medlem
Skrivet av Ophe:

Någon som kommer ihåg hur lång batteritid game boy hade? Var väldigt länge sen jag använde en men då kändes det som en halv evighet.

Verkar iaf som Gameboy Color ska ha ca 20h batteritid.

Medlem

#7 Vem fan spelar på en iphone utan knappar när man kan köra på en riktigt istället. Sen smsa.... Behövs ju knappast längre. Facebook och anndra appar räcker långt.

Medlem

Det var inte mycket att hänga i julgranen.

Medlem
Skrivet av Mormis:

Vem i hela friden lägger ut över 5000kr på en Iphone eller Ipad?

Ja du, det undrar jag också. Det är rätt läskigt att folk slänger pengar i sjön bara så där.

Skrivet av Voorhees:

Jag.

Om/när priset hamnar på 1500~ kanske jag köper den. Även om jag hade alla pengar i hela världen skulle jag ändå inte köpa den för mer än så.

Medlem

Alltså max 2,5 timmar vid normal användning. Som PSP och DSi.

1
Skriv svar