100 PS Vita-spel på gång

Medlem
100 PS Vita-spel på gång

Jag kommer inte ihåg om jag läst detta men är PSP Vita:n regionsfri?

Medlem

Läser på nätet:

June 8, 2011
In a PlayStation Vita session for European and Australian press at E3 today, Michael Denny, Sony's Vice President of Sony Worldwide Studios Europe, confirmed that - to the best of his knowledge - Vita would be region free.

This means games from any region will play on systems from any region. This is in line with the PlayStation 3 - which is also region free, but not with the 3DS, which has region restrictions. Good news for PlayStation fans who want to check out niche Japanese titles or purchase games while travelling.

Synd att man bara kan engelska, och jag är nog för gammal för att ens börja fundera på att lära mig japanska ;E


signatur
Medlem
Skrivet av pierreB:

Synd att man bara kan engelska, och jag är nog för gammal för att ens börja fundera på att lära mig japanska ;E

Det är väl aldrig för sent att lära sig ett nytt språk.

Mata in din e-post här och välj beginner så får du en veckas premium konto, är du riktigt galen hinner du kanske tanka ner allt material: o_O
http://www.japanesepod101.com/

Tror nya ljudlektioner är gratis även efter en vecka, men man får inte tillgång till hela arkivet.

Medlem

kul å se några riktigt bra fighting spel, fast kommer nog inte köpa en vita för det när dom redan finns till ps3/xbox360

1
Skriv svar