Minecraft 1.8 ute

Robot
Minecraft 1.8 ute

Indiesuccén blir mer äventyrlig, den första av två delar släppt i dag.

#minecraft, #mojang-entertainment


Medlem
Minecraft 1.8 ute

Finally! Yay

Medlem

FAN VA NICE! natten är räddad

Medlem

Betyder det att man måste göra en ny server för när 1.9 kommer också?
Eller kommer dom nya "npcs" från 1.9 dyka upp på gamla servrar med?

Medlem

Aldrig fattat grejen med Minecraft, det ser ju skittråkigt ut?

Medlem
Skrivet av Gaara:

Aldrig fattat grejen med Minecraft, det ser ju skittråkigt ut?

User was banned for this post.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Aldrig fattat grejen med Minecraft, det ser ju skittråkigt ut?

+1 Vet inte vad folk ser i det här spelet :S

Medlem
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av Gaara:

Aldrig fattat grejen med Minecraft, det ser ju skittråkigt ut?

+1 Vet inte vad folk ser i det här spelet :S

Vad ser folk i Diablo 3, Starcraft, CoD, MW, <random bilspel>?

Medlem
Skrivet av Gaara:

Aldrig fattat grejen med Minecraft, det ser ju skittråkigt ut?

Det ser kanske tråkigt ut för dig,men har du testat det?

Medlem

Meh Hallå?!?!!? Va e dä fö grafik föfan!!! ser ju fan ut som stenåldren!! skitpsel!


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av Gaara:

Aldrig fattat grejen med Minecraft, det ser ju skittråkigt ut?

Folk har olika smak. Det finns alltid någon som säger sådär om något spel.
Gillar du inte det har du förhoppningsvis något annat spel att spela.

Skrivet av ScarFace:

Meh Hallå?!?!!? Va e dä fö grafik föfan!!! ser ju fan ut som stenåldren!! skitpsel!

Jag förstår inte att det finns folk som köper spel pga grafik.

Medlem
Medlem

Haters gonna hate, and the haters hate on graphics? -_-

Grafiken är nog det sista jag kollar på spel, visst det är en rolig extra grej men inte mer än så.

Medlem

Jag har testat spelet men det var bara roligt den första timmen eller två. Visst, man bygger hela tiden nytt och större men det är i praktiken omöjligt att 'förlora' ändå, och man är för det mesta ändå helt ensam. Även med kompisar så möter man ingen utmaning. Spelmekaniken bara upprepar sig ad infitum.

Medlem

Använd din fantasi som gör spelet grymt skiter fullständigt hur det ser ut, ock det grymmt sandbox spel. Värden blir som du skapar den, finns inga rätt eller fel

Medlem
Skrivet av ScarFace:

Meh Hallå?!?!!? Va e dä fö grafik föfan!!! ser ju fan ut som stenåldren!! skitpsel!

Bara jag som ser ironin/skämtet i detta inlägg?

Medlem
Skrivet av MiRV:
Skrivet av ScarFace:

Meh Hallå?!?!!? Va e dä fö grafik föfan!!! ser ju fan ut som stenåldren!! skitpsel!

Bara jag som ser ironin/skämtet i detta inlägg?

Nej han var nog ironisk, men den här passar ändå in:
http://www.youtube.com/watch?v=0la5DBtOVNI (och borde postas i början av alla trådar på Fz).

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av Gaara:

Aldrig fattat grejen med Minecraft, det ser ju skittråkigt ut?

+1 Vet inte vad folk ser i det här spelet :S

Vad ser folk i Diablo 3, Starcraft, CoD, MW, <random bilspel>?

Sant sant Men tycker bara att Minecraft verkar tråkigt, fyrkantiga gubbar osv. Visst, är säkert skit kul men spelet faller inte mig i smaken. Jag själv sitter och spelar Neverwinter Nights 1 fortfarande och bygger mods fast jag kan lira 2:an men 1:an är så mycket bättre hehe.

Ber om ursäkt om mitt inlägg gjorde nån upprörd. Smaken är som baken trots allt ;).

Medlem

åhhhh... Nu blir det att göra minas tirith... The adventure....


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

tråkigt att man inte kan spela för varje gång jag ska starta spelet kommer "could not create the java virtual machine" upp. Hittar ingen fix som faktiskt fungerar på nätet heller.


signatur

Rawr

Inaktiv

hämtade nån demo av det här krafset för längesen, allt jag lyckades med va att göra hål i marken ,sen tröttnade jag efter 10 min

Inaktiv

Härligt


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Jaaa!! Spelade nyss, verkar riktigt bra so far!

Skrivet av riktigninja:

hämtade nån demo av det här krafset för längesen, allt jag lyckades med va att göra hål i marken ,sen tröttnade jag efter 10 min

Det var inget "demo". Det var Classic du spelade och är inte i närheten samma sak som vad Minecraft är idag.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Aldrig fattat grejen med Minecraft, det ser ju skittråkigt ut?

Jag tänkte exakt samma sak som du, sen testade jag det och blev mer förtjust ju mer jag spelade.

Medlem
Skrivet av MachOne:
Skrivet av Gaara:

Aldrig fattat grejen med Minecraft, det ser ju skittråkigt ut?

Jag tänkte exakt samma sak som du, sen testade jag det och blev mer förtjust ju mer jag spelade.

Samma här. Var rätt anti innan jag testat men sen var man fast i skiten


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av MachOne:
Skrivet av Gaara:

Aldrig fattat grejen med Minecraft, det ser ju skittråkigt ut?

Jag tänkte exakt samma sak som du, sen testade jag det och blev mer förtjust ju mer jag spelade.

Samma här. Var rätt anti innan jag testat men sen var man fast i skiten

Verkar vara likadant för de flesta personer
There's more than the eye can see.

Medlem
Skrivet av Sethernis:

Jag har testat spelet men det var bara roligt den första timmen eller två. Visst, man bygger hela tiden nytt och större men det är i praktiken omöjligt att 'förlora' ändå, och man är för det mesta ändå helt ensam. Även med kompisar så möter man ingen utmaning. Spelmekaniken bara upprepar sig ad infitum.

Spelet ändras rätt drastiskt i 1.8.
Du behöver mat för att överleva och det finns häftigare ställen att upptäcka. Visst blir det upprepande efter ett tag, men nämn ett spel som inte upprepar sig?

Medlem

Jisses va folk med så fruktansvärt dålig fantasi måste ha tråkigt om dagarna (de som gnäller över en så obetydlig sak som grafiken).. Lirat Pre-1.8 några dagar redan så det lär väl inte vara så mycket nytt i detta.. Vill mest ha 1.9 istället (aldrig nöjd, hehe), aaah, vill ju så gärna ha NPC villages så man kan få lite små quests, trejda etc.

Medlem

De övergivna grottsystemen är för övrigt SVINGRYMMA... Mycket mobs, många kul vägar att utforska..

Medlem
Skrivet av Xstioph:

De övergivna grottsystemen är för övrigt SVINGRYMMA... Mycket mobs, många kul vägar att utforska..

Övergivna grottsystem? öh förklara gärna låter intressant.

Själv startade ja o en polare upp en egen liten server tidigare idag, väldigt häftigt blev det då vi båda spawnade mitt ute i vattnet och bara en ö i närheten. som för övrigt liknande den från "lost island" (trora det hette) bara en pytte liten ö och ett enda träd på, blev dock en ganska häftig upplevelse att överleva natten där, särskilt som man blev "hungrig"


signatur

Rwa?

12
Skriv svar