Någon som har en Minecraft server v1.8 uppe - eller har FZ siten en egen spec? :)

Inaktiv
Någon som har en Minecraft server v1.8 uppe - eller har FZ siten en egen spec? :)

Finns det någon här på FZ som har en minecraft server v1.8 uppe som man kan in och bygga och äventyra på?.

Va duktigt länge sen jag spelade minecraft och den nya patchen ser ju ialf lite halv kul ut,
så måste ju testa ialf.

Redgre är mitt nick om det är whitelist och ni vill skriva upp.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Skägg.
10 Chambers

Vi har ingen egen, däremot har PC Gamer en, kräver dock whitelist.


signatur
Medlem

nu när dem patchat spelet har jag fått ett rejält sug igen för att börja spela, söker helst en server där fokus är lite mer fantasy-RPG/utforska anpassat och bygga saker som "passar" in i spelet än en server där alla bygger gigantiska supermario ikoner

skicka ett PM


signatur

Suup homie

Medlem

skulle startad en server men inget funkar efter updateringen ljuset e skit skumt det tänds å släcks mycket out of memory crashar facklor går nu att ställa på craftingbord kistor eller spisar om det e glas bakom väldigt mycket buggar ska se om jag bara fått en dålig installation imorgon men tror inte det.

Är det nån annan som haft problem med 1.8 eller har några tips

Medlem

Uppdaterade min server till 1.8 men fanns så mycke buggar och grejer så stängde jag ner skiten...
Inte varit med på värre serverbuilds......

Medlem

Tråkigt jag såg fram imot nya 1.8 versionen, blir till att ominstallera till 1.7.3 igen. trodde det skulle vara mindre buggar eftersom den var så försenad.

1
Skriv svar