Nån som kan hacka mig på mw2 ps3???

Medlem
Nån som kan hacka mig på mw2 ps3???

Om någon kan hacka prestige hack och så man får alla vapen alla camos o.s.v, på mw2 ps3

adda mig isåfall PuLs3_SweeTz

Medlem
Medlem

Hoppas detta leder till en ban, kan någon rapportera till IW med bildbevis? (Jag har bild om det är så..)


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Dagens Ljushuvud?

Läs reglerna, din fuskande loser.

1.4. Inga wareztips eller multiplayerfusk
Allt prat samt förfrågningar och/eller tips om piratkopior, fildelningsprogram, och/eller försäljning/köp av stöldgods, är förbjudet. Vi godtar inte heller länkar eller tips om fusk till multiplayerspel; som t ex bottar eller olika exploits.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Medlem
Medlem

LOUD NOISES!


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av antonsimpsons:

Om någon kan hacka prestige hack och så man får alla vapen alla camos o.s.v, på mw2 ps3

adda mig isåfall PuLs3_SweeTz

Seriöst, för det första får du inte fråga om fusk ect här, för det andra, hur patetisk får man vara om man vill ha fusk till ett konsol spel som tom ger dig autoaim?


signatur

Rwa?

Medlem

Varför fuska överhuvudtaget? Det både känns bättre och är roligare att ha låst upp prylarna på egen hand!

Medlem

Haha du måste trolla


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Snacka om mobbning på hög nivå här. Dom som är löjliga är ni som smutskastar han för att fuska, alla får väl köra på sitt sätt? Detta skadar ju faktiskt inte er andra.. Ni som är patetiska.

Inaktiv
Skrivet av son of RAMBO:

Snacka om mobbning på hög nivå här. Dom som är löjliga är ni som smutskastar han för att fuska, alla får väl köra på sitt sätt? Detta skadar ju faktiskt inte er andra.. Ni som är patetiska.

Vad jag vet så låser man inte upp något i singelplayer precis. Sen så kan alla som fuskar i MP i något spel få en ordentlig pung smäll.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av matte89:
Skrivet av son of RAMBO:

Snacka om mobbning på hög nivå här. Dom som är löjliga är ni som smutskastar han för att fuska, alla får väl köra på sitt sätt? Detta skadar ju faktiskt inte er andra.. Ni som är patetiska.

Vad jag vet så låser man inte upp något i singelplayer precis. Sen så kan alla som fuskar i MP i något spel få en ordentlig pung smäll.

Detta ger ju han bara fördelar som alla andra har som redan nått högsta leveln, han kanske redan nått den men så har något strulat. Det är oerhört onödigt och kränka en person med den lilla informationen som han har gett ut, sen om en fuskare förtjänar en pungspark är också lite överdrivet.

Säger inte att det är rätt att fuska eller någonting sånt, bara att man kan ju ta till andra metoder än att kränka en person över internet, som ett par personer har gjort här, riktigt skämmigt.

Inaktiv
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av matte89:
Skrivet av son of RAMBO:

Snacka om mobbning på hög nivå här. Dom som är löjliga är ni som smutskastar han för att fuska, alla får väl köra på sitt sätt? Detta skadar ju faktiskt inte er andra.. Ni som är patetiska.

Vad jag vet så låser man inte upp något i singelplayer precis. Sen så kan alla som fuskar i MP i något spel få en ordentlig pung smäll.

Detta ger ju han bara fördelar som alla andra har som redan nått högsta leveln, han kanske redan nått den men så har något strulat. Det är oerhört onödigt och kränka en person med den lilla informationen som han har gett ut, sen om en fuskare förtjänar en pungspark är också lite överdrivet.

Säger inte att det är rätt att fuska eller någonting sånt, bara att man kan ju ta till andra metoder än att kränka en person över internet, som ett par personer har gjort här, riktigt skämmigt.

Sant, men man kan förstå deras reaktioner. Jag har själv varit ursinnig över fuskare under tävlingsinriktade spel. Samtidigt har folk arbetat hårt för att nå den lvln i MW2, om någon fuskade sig till lvl 30 och 200 000ip i leauge of legends skulle jag med nöje ge ha en pung spark. Men det är ju bara jag.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Snacka om mobbning på hög nivå här. Dom som är löjliga är ni som smutskastar han för att fuska, alla får väl köra på sitt sätt? Detta skadar ju faktiskt inte er andra.. Ni som är patetiska.

Verkligen inte. Självklart sabbar han för andra, om än så bara konsolbarn. Fuskare skall självklart tryckas ned. Inte uppmuntras.

Du är patetisk.

Medlem

Tillbaks till sandlådan...

Medlem

Precis som Zymac skrev så bryter detta mot FZ's regler. Tråd låst.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar