Final Fantasy X HD utannonserat

Robot
Final Fantasy X HD utannonserat

Square Enix avtäcker också helt nya Lord of Apocalypse och Army Corps of Hell.

#final-fantasy-x, #square-enix, #lord-of-apocalypse, #army-corps-of-hell


Medlem
Final Fantasy X HD utannonserat

Skulle vilja se HD versioner av FF6,7,8 och 9 istället.

Medlem

YES!!! Skulle däremot också hellre vilja se HD versioner av 6, 7 ,8 och 9... men ändå, FFX förtjänar också en HD version.

Medlem

En anledning att jag kanske skaffar PS3. Fixa HD av kingdom hearts också så:P

Inaktiv

Hoppas de rättar till rösterna, speciellt på Tidus.

Bara jag eller kommer det mest bara remakes till Sonys maskiner nu på senare år? Visst, det är ju trevligt när flera av dessa spelen inte är lätta att köpa nya men samtidigt undrar jag om det inte är lite för lite nya spel.

Skippar denna då jag har FF X kvar till min PS2.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Hm, jag hade hoppats på ett FPS.

Redaktör
Ponny

Roligt! Jag har väntat på att Squenix skulle hoppa på HD-tåget.

(Men Sebastian, nu är det där Rikku från FFX-2... alla var ju lite mer lättklädda och käcka i den versionen. Nörden i mig var bara tvungen att tillägga detta )


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

FFVII-IX med och Kingdom Hearts1 och 2 med till D plx ^^

Medlem

Dom kallar det HD, men det är det sällan.

Medlem

Någon som vet om det finns några bilder eller videos av Lord of Apocalypse?

Medlem
Medlem

Mumma. Inte lika efterlängtat som FFVII, men hoppet för en sådan version hålls iaf upp med såna här nyheter

Medlem

Låter bra, då kanske de som inte prövat spelet hoppar på och får uppleva detta underbara spel

Men jag hoppas också på 7,8 och 9an


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

Fan va nice!
Satt härom veckan och leta på forum efter något sånt här rykte.

Jävlar nice asså!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Fuck FF! Where's mah Chrono Trigger HD?!

Medlem

Mycket trevligt tycker jag. Antar dock att det blir en simpel höjning av upplösningen snarare än en remake vilket är lite meh då diverse emulatorer gjort just detta i ett halvt decenium. Hoppas på något mer men det ger sig väl.

Medlem

HEEELLLL YEEEESS!!!!!!!!!!!! OMG! FFX HD!

(fan vad nice!)


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:

Hoppas de rättar till rösterna, speciellt på Tidus.

Bara jag eller kommer det mest bara remakes till Sonys maskiner nu på senare år? Visst, det är ju trevligt när flera av dessa spelen inte är lätta att köpa nya men samtidigt undrar jag om det inte är lite för lite nya spel.

Skippar denna då jag har FF X kvar till min PS2.

hans jäkla skratt alltså.. åååh vad jobbigt


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:
Skrivet av DirtyAnders:

Hoppas de rättar till rösterna, speciellt på Tidus.

Bara jag eller kommer det mest bara remakes till Sonys maskiner nu på senare år? Visst, det är ju trevligt när flera av dessa spelen inte är lätta att köpa nya men samtidigt undrar jag om det inte är lite för lite nya spel.

Skippar denna då jag har FF X kvar till min PS2.

hans jäkla skratt alltså.. åååh vad jobbigt

Spelhistoriens mest pinsamma ögonblick: http://www.youtube.com/watch?v=-5FTJxfV3pc

Medlem

FFX är väl ett av de sämre spelen (iaf enligt mig) i serien så en remake på det känns sådär. Hade ju varit roligare med nåt äldre, typ FFVI.

Skribent

Ge oss FF-VII istället.

Medlem
Skrivet av Spectral:

FFX är väl ett av de sämre spelen (iaf enligt mig) i serien så en remake på det känns sådär. Hade ju varit roligare med nåt äldre, typ FFVI.

Ser gärna FFXI iofs. Har inte seplat klart det så det skulle vara kul att plocka upp igen.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Jösses, Rikkus överläpp ser ut som en mustasch! Är det bara jag som reagerar på det?

Medlem

Angående Tidus röst så har de verkligen misslyckat med dubbningen. Jag äger den japanska versionen av FFX och där är hans skratt o röst inte ens hälften så irriterande. även alla de här konstiga plötsliga utandningarna o så känns bättre i den versionen

Medlem

Undrar om de ändrar karaktärernas röstskådespelare

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Jösses, Rikkus överläpp ser ut som en mustasch! Är det bara jag som reagerar på det?

Nej. Tack så mycket för att du påpekade det... *Evil eyes*

Medlem

Detta låter onekligen intressant, men hur stor skillnad kan det tänkas bli på HD-versionen? Kommer det vara värt att köpa spelet på nytt om man redan äger det?
FFX är för övrigt en favorit i serien, mycket nostalgi.


signatur

I'm just sayin...

1
Skriv svar