Samla alla Gears of War 3-spelare på FZ så vi kan lira!

Medlem
Samla alla Gears of War 3-spelare på FZ så vi kan lira!

Så Gears of war 3 är bara dagar från att släppas och det är första gången jag känner att jag faktiskt kommer sträcklira ett spel. Dvs på kvällar, helger, nöta, nöta nöta....

Har köpt nytt headset till xboxet också så jag kommer kunna vara riktigt inne i spelet.

Så jag tänkte; varför inte dela spelglädjen med några från FZ! Så skriv ner era Xbox live gamertags nedanför samt säg bara några korta ord.

Min gamertag är : fetoll

Tyckte den stora Gears-tråden var så luddig så jag körde en separat, DONT HATE!

Skriv på för fan!

KoP
Medlem

Sorry har redan bokat upp folket jag kommer att lira Gears 3 med. Och deatchmatch och liknande är icke av intresse.

Men hoppas ni resten får kul!

Medlem
Skägg.
10 Chambers

Jag kommer kanske lira i helgen, tag nypzotolo.


signatur
Medlem

Kommer spela så mycket jag kan, mycket i plugget just nu men är jag online så är det bara att hojta.
GT:boboinho


signatur

The cake is a lie...

Medlem

GT: WaltXXX


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Kommer lira när jag har tid, dvs. mot kvällarna.

GT: Combalex

Medlem

Ser fram emot detta lir!

GT: Tombacca84

Inaktiv

Spelar inte mycket med folk jag inte känner irl, men om det blir turnering, i privat eller FZ/annans regi så tveka inte att messa mig.

Samma nick på Live som här.

Hare!


signatur

äldre än dig!

Medlem

Kör hårt! Gillar ni inte att bli itusågade så bör ni väl inte lägga till mig iofs. Skämt åsido, alltid skönt att lira med svenskar. Lite hederlig trash-talk och svordomar utlovas. Ja, jag är hemsk.

Jag heter Rankvist. Fantasifullt nog.

Medlem

Haha. Det har gått dåligt hittils. Visst har jag väl försökt spela något game men dom flesta verkar vilja lira horde eller singleplayer.

Inte konstigt om ni hör mig säga svordom efter svordom. Gears 3 har en tendens att väcka mina verbala skällsyttringar.

Medlem

såhär fem dagar efter så kan jag langa Awkanovic, helt jäkla grön på GoW. Men med min naturliga talang ska jag nog kunna hänga med :]


signatur

"Out of order? I show you out of order!" - Al Pacino, Scent of a woman.

Medlem

GT: gnuttenswe

Kör mestadels TDM.

Inaktiv

Inget singleplayer eller horde här inte. Men resten är jag med på.

Samma gamertag som nick här på FZ.


signatur

You must construct additional pylons.

1
Skriv svar