Bli en framtidens arkitekt i strategititeln Anno 2070

Robot
Bli en framtidens arkitekt i strategititeln Anno 2070

Ubisofts superheta pc-exklusivitet bjuder på fläskig genomgång av en klimatskadad framtid – har du vad som krävs för att ställa allt till rätta?

#anno-2070


Medlem
Bli en framtidens arkitekt i strategititeln Anno 2070

Ser nice ut


signatur

Easy - Medium - Hard - Experienced - Hardcore - Impossible - Chuck? Norris

Medlem
Medlem

Vågar man hoppas att Ubisoft skippar sitt förbannade altid-online DRM till det här spelet?

Ish
Medlem

Aldrig lirat något Anno spel, är dem roliga? Är det typ RTS eller Civ stuk?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Aldrig lirat något Anno spel, är dem roliga? Är det typ RTS eller Civ stuk?

Det är ett RTS med fokus på resurshantering och stadsbyggande i maklig fart. Förvänta dig inte allt för mycket action och att en omgång varar ett par timmar. Man får dock sällan tråkigt utan det kommer mer eller mindre hela tiden att finnas saker att göra. Klart ett av mina favoritspel både i skirmish och lan.

/ LordDaimos

Ish
Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av Ish:

Aldrig lirat något Anno spel, är dem roliga? Är det typ RTS eller Civ stuk?

Det är ett RTS med fokus på resurshantering och stadsbyggande i maklig fart. Förvänta dig inte allt för mycket action och att en omgång varar ett par timmar. Man får dock sällan tråkigt utan det kommer mer eller mindre hela tiden att finnas saker att göra. Klart ett av mina favoritspel både i skirmish och lan.

/ LordDaimos

Har lite speltorka just nu, så jag behöver nått "nytt"


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Har lite speltorka just nu, så jag behöver nått "nytt"

Gillar du genren så kan jag rekommendera föregångaren Anno 1404 + Venice expansionen i väntan på detta. Borde gå att få för hyffast lite pengar.

Medlem

Jag gilllade anno 1404, förutom alla buggarna (mestadels grafikbuggar) och att det tog en evig tid innan man fick sin första militära enhet. Sen vill jag minnas att det var väldigt svårt att få balans, om det gick bra så gick det väldigt bra, och om det gick dåligt så gick det verkligen väldigt dåligt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Najs! Anno-serien är ju grym i övrigt så hoppas det bibehålls när vi går in i framtiden

Medlem

Ser mycket najs ut. Äntligen är spelet i framtiden.

Medlem

ser bra ut. hoppas det inte e för mycket krigs orienterat bara.

Medlem

Vill ha


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Oj, kul att de går ett steg längre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mysrys! Ser fram emot detta!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar