Dramatisk story-rulle från Ninja Gaiden 3

Robot
Dramatisk story-rulle från Ninja Gaiden 3

Direkt från Tokyo Game Show släpps en ny Ninja Gaiden-rulle lös – vad sjutton har hänt med Ryus arm?!

#tecmo-koei, #ninja-gaiden-3-razors-edge


Medlem
Dramatisk story-rulle från Ninja Gaiden 3

behöver inte spela spelet dom säger ju praktist taget att han kommer att vinna, japp då var det spelet avklarat

Medlem
Skrivet av joche:

behöver inte spela spelet dom säger ju praktist taget att han kommer att vinna, japp då var det spelet avklarat

Det är som att se på omslaget av en p-rulle och säga att någon av flickorna kommer att ha sex.
What's your point?

Medlem
Skrivet av Striva:
Skrivet av joche:

behöver inte spela spelet dom säger ju praktist taget att han kommer att vinna, japp då var det spelet avklarat

Det är som att se på omslaget av en p-rulle och säga att någon av flickorna kommer att ha sex.
What's your point?

haters gonna hate

Medlem

"Det är som att se på omslaget av en p-rulle och säga att någon av flickorna kommer att ha sex".

Det är ju lite det jag menar, Nu vet du redan hur det kommer att sluta,
Nu säger han ju i filmen, vem kommer att dö först du eller världen, och efter som att man bara kan gör ett i taget, antingen dö själv för att de hur det då slutar eller det andra alternativet då världen, och eftersom att jag alderig i helvete skulle göra det första så är det för mig redan klart hur spelet slutar,
Sen säger jag inget om att spelet är bra/dåkigt under tiden dit.

Medlem
Skrivet av joche:

"Det är som att se på omslaget av en p-rulle och säga att någon av flickorna kommer att ha sex".

Det är ju lite det jag menar, Nu vet du redan hur det kommer att sluta,
Nu säger han ju i filmen, vem kommer att dö först du eller världen, och efter som att man bara kan gör ett i taget, antingen dö själv för att de hur det då slutar eller det andra alternativet då världen, och eftersom att jag alderig i helvete skulle göra det första så är det för mig redan klart hur spelet slutar,
Sen säger jag inget om att spelet är bra/dåkigt under tiden dit.

Du behöver väll inte en trailer för att räkna ut att huvudkaraktären förmodligen kommer att överleva? alla berättelser slutar med att huvudpersonen är antingen levande eller död -.- sluta se "spoilers" gömda i varje hörn det är ju rena paranoian.

Medlem

nej för fasiken, men det skulle vara kul om inte vore så svar eller vit, lev eller dö,

Jag ser det som bara stod mitt i vägen, Paranoia har inget med det att göra, jag menar om du ser en ko stå och äta på en äng så är det väll rätt naturligt att kon äter gräs om du förstår mig rätt.

Medlem
Skrivet av joche:

nej för fasiken, men det skulle vara kul om inte vore så svar eller vit, lev eller dö,

Jag ser det som bara stod mitt i vägen, Paranoia har inget med det att göra, jag menar om du ser en ko stå och äta på en äng så är det väll rätt naturligt att kon äter gräs om du förstår mig rätt.

Haha dina liknelser är fenomenala!

Medlem

jag var tvungen att jämföra med något väldigt lätt och självklart.så att folk skulle förstå men nu skiter vi i korna och spelar i stället.

1
Skriv svar