Runescape Classic släppt – en tidsportal till 2001

Robot
Runescape Classic släppt – en tidsportal till 2001

Ta chansen att utforska det omåttligt framgångsrika onlinerollspelets rötter. Men skynda! Du har inte all tid i världen på dig.

#runescape


Medlem
Runescape Classic släppt – en tidsportal till 2001

Älskade detta när man var yngre.

Medlem

Satan vad många timmar man plöjde i denna underbara spel!

Medlem

*köper members*


signatur

// Bacon <3

Medlem

Spelade i något år frpn och med 2006, och testat lite nu igen på senaste tiden ska jag erkänna.

Medlem

Var fan bäst när det begav sig. Spenderade halva tonåren uppe i wilderness, känns det som.

Medlem
Skrivet av Sayton:

Var fan bäst när det begav sig. Spenderade halva tonåren uppe i wilderness, känns det som.

Jo fyfan, alla gånger man dog där uppe och nästan slog sönder skärmen. Hahahaha, mycket nostalgi, kanske borde kolla in det

Medlem

Spelade detta som fan när det var rätt nytt, hade rune/addy blandat som bäst. Minade och smithade bort mina dagar

Medlem

Must. Buy. Member.

Medlem

Älskade det här spelet när jag var 12 - 14 ungefär...sen kom WoW. Ärligt talat hade jag nog roligare med Runescape dock. Gillade att man inte behövde välja professions eller class.

Medlem

varför måste man vara member??

Medlem

Jag har faktiskt aldrig spelat Runescape.

Inaktiv

Mellan 12-14 åren spenderade jag tiden framför Runescape.. på rasterna sprang vi till fritids för att ta datorerna, när man kom hem så satt man hela kvällarna och helger.. det var tider det roliga är också att man hade kul.. inte ofta man har det i dagens spel.

Medlem

Minns när jag spelade detta när jag gick i 5:an (2001) det fanns endast en server och de var fan inte många som spelade. Tyvärr försvann mitt intresse redan några år senare. Men vilken nostalgitripp!

Medlem

jag tänker inte skaffa detta, jag spenderade mer tid med det än at gå på gymnasie lektioner..... när jag var i skolan

Inaktiv

Tibia var så mycket bättre


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Var skönt då när det begav sig


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Ooh, Runescape hade man kul med när man var en fjortis


signatur

Game long and prosper

Medlem

Pure Str. Monk Dress? Amulet of Str och wilderness. Får inte glöma Lobster Cert, så in i helvete med Lobster Cert.

Inaktiv

Missade detta. Var väl aldrig en töntigt liten fjortis när detta släpptes så...


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Hade sjukt kul med Classic när man var yngre, tyckte spelets charm försvann när dom bytte grafiken


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

!!!!!!!!!!! Runescape Classic var min favorit, särskilt under 2001 - 2003. Jag har märkt att det finns en webbplats som tillåter dig att spela det fortfarande och gratis. Det kallas runescape classic legacy

Det ser mycket lovande ut: D

1
Skriv svar