Portal gratis under begränsad tid

Robot
Portal gratis under begränsad tid

Skaffa Valves fantastiska portalpusslare utan att betala en krona.

#nyhetstips, #portal, #valve


Ish
Medlem
Portal gratis under begränsad tid

Whats the deal me portal egentligen? Jag har det men har aldrig haft en tanke på att testa det.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

The cake is a lie!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Skaffade det förra gången det var gratis på steam. Sjukt härligt spel helt klart!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ish:

Whats the deal me portal egentligen? Jag har det men har aldrig haft en tanke på att testa det.

I have... no words...


signatur
Medlem
Skrivet av Ish:

Whats the deal me portal egentligen? Jag har det men har aldrig haft en tanke på att testa det.

Om du provar det.... kanske du får reda på det... /facepalm

What's the deal med att döma ut ett spel du inte provat.

Medlem
Skrivet av Ish:

Whats the deal me portal egentligen? Jag har det men har aldrig haft en tanke på att testa det.

Så varför i hela helvete skaffade du det? Bara för det var gratis? *schrug*


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Ish:

Whats the deal me portal egentligen? Jag har det men har aldrig haft en tanke på att testa det.

Can't tell if troll or just...

Ish
Medlem

Det är ju inte jag som dömer här, den saken är ju klar. Valve hade en deal för något år sedan som varade typ 24h, laddade man ner Portal så fick man det gratis. Finns ju ingen anledning att tacka nej. Tanken var väl att kolla vad all hype var ikring, men det har aldrig känts som min typ av spel, så det har helt enkelt aldrig blivit av. Sen sitter jag på 2mbit nu, så jag känner mig inte jättemotiverad att dra ner det igen heller. Så därav frågan.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Det är ju inte jag som dömer här, den saken är ju klar. Valve hade en deal för något år sedan som varade typ 24h, laddade man ner Portal så fick man det gratis. Finns ju ingen anledning att tacka nej. Tanken var väl att kolla vad all hype var ikring, men det har aldrig känts som min typ av spel, så det har helt enkelt aldrig blivit av. Sen sitter jag på 2mbit nu, så jag känner mig inte jättemotiverad att dra ner det igen heller. Så därav frågan.

Prova det! NOW!

Ish
Medlem

Njeaaeee.. Jag väntar tills jag får en vettig uppkoppling istället. Det kommer ju inte försvinna från kontot iaf
Har jag missat något, så får jag ångra att jag inte testade det innan när den dagen kommer
Det är långt ifrån det enda spelet jag äger som jag inte ens startat på steam. Är lite av en steam-o-holic tyvärr


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Fick det med The Orange Box! Grymt spel!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Själv tyckte jag det inte var så värst roligt som jag trodde i början så känner mig rätt besviken över det. Prövade portal 2 med men var samma reaktion där från mig att jag tyckte det inte var ett så värst roande spel. Har inget emot pusselspel i sig, men portal 1 och 2 var inget för mig i varje fall.

Medlem

OMg Portal är ju helt klart det bästa spelet någonsin så alla måste ju älska det herregud om du inte gör det omgomg...

Snälla lägg ner, ni är fan en skam.

Medlem

Palla spela klart de xD


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem
Skrivet av yoyisy:

Palla spela klart de xD

2 timmar är inte så mycket tid att lägga :>


signatur

Rawr

Medlem

Laddade hem det förra gången det var gratis, Maj 2010.

Skrivet av DarkaN:
Skrivet av yoyisy:

Palla spela klart de xD

2 timmar är inte så mycket tid att lägga :>

2 timmar? Gör det på 20 minuter.

Inaktiv

Varför försöker folk här tvinga andra att lira det? Portal måste inte testas för att det ska falla en i smaken. Enda du liks gör är att pussla ut hur du ska ta dig framåt i spelet. Vissa uttrycker ju sig i princip som att man är dum i hela huvudet ifall man inte testar det. Jorden går inte precis under om man inte gör det.

Medlem
Skrivet av qun0:

Varför försöker folk här tvinga andra att lira det? Portal måste inte testas för att det ska falla en i smaken. Enda du liks gör är att pussla ut hur du ska ta dig framåt i spelet. Vissa uttrycker ju sig i princip som att man är dum i hela huvudet ifall man inte testar det. Jorden går inte precis under om man inte gör det.

Därför att spelet är så mycket mer än ett orginellt pusselspel, det är "all about the cake". Dialogen, storyn är så himla underbar. Jag brukar aldrig bry mig om storyn i ett spel, men portal och portal 2 är ett undantag, för där är den GRYM. Med Portal ett kan man sitta ensam, softa och skratta gott. I portal 2 kan man göra samma sak fast med en vän om man vill.

Medlem

<3 Valve, kan ju bara drömma om att eas origin skulle komma med gratiserbjudanden.

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

<3 Valve, kan ju bara drömma om att EAs Origin skulle komma med gratiserbjudanden.

Origin har fortfarande varit ute en väldigt kort tid så du har inte tillräckligt med erfarenhet för att uttala dig om det ännu

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Blazing_Angel:

<3 Valve, kan ju bara drömma om att EAs Origin skulle komma med gratiserbjudanden.

Origin har fortfarande varit ute en väldigt kort tid så du har inte tillräckligt med erfarenhet för att uttala dig om det ännu

Tror han syftar på EA's mentalitet(enligt hans mening). Dock håller jag inte med Blazing_Angel då jag tror att om EA tror att de kan mjölka ur oss mer pengar genom att erbjuda något gratis, då gör dem det. Tror du Valve ger bort Portal för att dem är snälla eller för att tjäna mer pengar ....

Medlem
Skrivet av qun0:

Varför försöker folk här tvinga andra att lira det? Portal måste inte testas för att det ska falla en i smaken. Enda du liks gör är att pussla ut hur du ska ta dig framåt i spelet. Vissa uttrycker ju sig i princip som att man är dum i hela huvudet ifall man inte testar det. Jorden går inte precis under om man inte gör det.

Om någon ifrågasätter något har man väl rätt att svara, eller? Och det är knappast rättvist att döma något utan att ha prövat det. Om det inte går in i din hjärna tycker jag synd om dig för då saknar du simpel logik och argumentationsteknik.

Placerar mig förvisso inte till någon som tydligen "försöker tvinga andra att spela det". Gör vad fan ni vill med er tid.

Inaktiv
Skrivet av henks:
Skrivet av qun0:

Varför försöker folk här tvinga andra att lira det? Portal måste inte testas för att det ska falla en i smaken. Enda du liks gör är att pussla ut hur du ska ta dig framåt i spelet. Vissa uttrycker ju sig i princip som att man är dum i hela huvudet ifall man inte testar det. Jorden går inte precis under om man inte gör det.

Om någon ifrågasätter något har man väl rätt att svara, eller? Och det är knappast rättvist att döma något utan att ha prövat det. Om det inte går in i din hjärna tycker jag synd om dig för då saknar du simpel logik och argumentationsteknik.

Placerar mig förvisso inte till någon som tydligen "försöker tvinga andra att spela det". Gör vad fan ni vill med er tid.

ehm jag syftar på dom få individer här inne som verkligen försöker folk att lira det. Jag syftar inte på ALLA som du verkar tro. Tycker du ska ta och läsa igenom lite vad vissa säger till folk som inte spelat det vad dom säger

Medlem

Älskar Portal laddade ner det under sommaren förra året när det var gratis , ni vet när steam kom till den o-så kassa mac.

Medlem
Skrivet av Ish:

Whats the deal me portal egentligen? Jag har det men har aldrig haft en tanke på att testa det.

Äger visserligen spelet (via Orange Box) men jag har bara testat demot på Xbox och grejen med det är väl att det i botten är ett pusselspel där fysik spelar en stor roll. Portaler spelar också en stor roll och om man gillar det eller inte beror nog ganska mycket på om man gillar spel där "trial by error" är en ganska stor del av att klura ut vad man ska göra. Sedan så har det en viss typ av humor som vissa verkar uppskatta. Personligen är det helt klart ett spel i min smak och anledningen till att jag inte spelat det är att jag har så många andra spel som jag inte spelat klart. Jag är alltså lite i samma situation som du själv verkar vara, för många spel för lite tid=).

Ish
Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Ish:

Whats the deal me portal egentligen? Jag har det men har aldrig haft en tanke på att testa det.

Äger visserligen spelet (via Orange Box) men jag har bara testat demot på Xbox och grejen med det är väl att det i botten är ett pusselspel där fysik spelar en stor roll. Portaler spelar också en stor roll och om man gillar det eller inte beror nog ganska mycket på om man gillar spel där "trial by error" är en ganska stor del av att klura ut vad man ska göra. Sedan så har det en viss typ av humor som vissa verkar uppskatta. Personligen är det helt klart ett spel i min smak och anledningen till att jag inte spelat det är att jag har så många andra spel som jag inte spelat klart. Jag är alltså lite i samma situation som du själv verkar vara, för många spel för lite tid=).

Jag har nog en smula medicinsk bokstavskombination. Tiden har jag, men det blir ofta att jag drar på en dokumentär framför installera ett nytt spel många gånger. Lära utan integration liksom. Blir inte bättre. Just nu står Skyrim här näst på agendan.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Laddade hem det förra gången det var gratis, Maj 2010.

Skrivet av DarkaN:
Skrivet av yoyisy:

Palla spela klart de xD

2 timmar är inte så mycket tid att lägga :>

2 timmar? Gör det på 20 minuter.

Skulle gärna vilja se det där. Lägg upp en video, 20 minuter är ju inte så mycket att spela in.

Inaktiv
Skrivet av marcus95:
Skrivet av Atlas Redscale:

Laddade hem det förra gången det var gratis, Maj 2010.

Skrivet av DarkaN:
Skrivet av yoyisy:

Palla spela klart de xD

2 timmar är inte så mycket tid att lägga :>

2 timmar? Gör det på 20 minuter.

Skulle gärna vilja se det där. Lägg upp en video, 20 minuter är ju inte så mycket att spela in.

Youtuba portal speedruns istället. Finns dom som klarat det på ca 10 min.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Men jag menar nu att jag har spelat spelet 1(!!!!!) gång inte typ 90 så jag kan varje bana i sömnen. Köpte orangebox spelade Portal typ 30 min sen pallade jag inte och spelade nästan bara Half Life istället. Kändes värt (Y)


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

12
Skriv svar