Tävling – vinn F1 2011!

Robot
Tävling – vinn F1 2011!

Tävla om tre spel till valfri plattform och krydda vinsten med en t-tröja.

#codemasters, #f1-2011


Medlem
Tävling – vinn F1 2011!

Svåra frågor för en som kan inget om F1, fick googla som aldrig förr


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Trevlig tävling. Grymt sugen på detta spel. Hoppas jag svarat rätt, lite kan man ju

Medlem
Medlem

Ni menar väl 2010? ^^

Medlem

"En legendarisk brittisk F1-förare som fyller 82 år den 17 september är kanske mest känd för detta"

Jag måste ifrågasätta formuleringen på frågan. Han är inte MEST känd för detta! Han har gjort annat som han är mycket mer känd för.

Redaktör

"... är kanske mest känd för...."


signatur
Medlem

Tog och chansade på allt, lär inte vinna

Medlem

jag är då ute i vallen, tror inte jag har en enda fråga rätt.

Inaktiv

VA! frågan var: Till vilket format vill du ha det på, så skriver ni Windows... Windows är inget format!!!!
Inte Playstation eller xbox360 heller för den delen. det heter till vilken plattform vill du ha det.
PC, XBOX360 eller PS3...

Medlem

Relativt lätta frågor, men å andra sidan älskar jag F1 ^^

Medlem
Medlem

Var hittar man frågårna ti f1 tävlingen

Medlem
Skrivet av Nudel man:

VA! frågan var: Till vilket format vill du ha det på, så skriver ni Windows... Windows är inget format!!!!
Inte Playstation eller xbox360 heller för den delen. det heter till vilken plattform vill du ha det.
PC, XBOX360 eller PS3...

Windows är visst en plattform. Eller du kanske vill ha spelet till Linux? Så, med viss varning för att det är krystat så har de mer rätt än du.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Inaktiv
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Nudel man:

VA! frågan var: Till vilket format vill du ha det på, så skriver ni Windows... Windows är inget format!!!!
Inte Playstation eller xbox360 heller för den delen. det heter till vilken plattform vill du ha det.
PC, XBOX360 eller PS3...

Windows är visst en plattform. Eller du kanske vill ha spelet till Linux? Så, med viss varning för att det är krystat så har de mer rätt än du.

Det hela består i vilket avseende du menar, Du kör dina program i windows, vilket är din värdmiljö. Mac OSX är också en värdmiljö.
I ren logik är xbox 360 baserat på IBMs Powerpcbaserade Xenon 3 core processor. (en powerPC plattform)
Playstation 3 är baserad på Sony IBM och Toshibas powerPCbaserade Cell processor (powerPC plattform)
PC- Personal computer ofta baserad på en intel eller Amd X86-X64 processor (X86-X64 plattform)
Pcn kan köra olika operativsystem beroende på dess konfiguration, Windows MacOSX eller linux BSD Solaris etc

Sen om du jämför det med Xbox-OS Ps3-OS och Windows som också är ett OS (Operating system, Värdmiljö)
Där har du också plattformar, men att blanda 2 specifika hårdvarukonfigurationer med ett operativsystem.
Det är fan mer ologiskt än den inbyggda felhanteraren i windows...

1
Skriv svar