Galet billiga spel och med STEAMdownload!

Medlem
Galet billiga spel och med STEAMdownload!

Snubblade över en tråd på loading där flera personer rekommenderar Greenman Gaming. http://www.greenmangaming.com/?gmgr=tamanopu

Har varit sugen på att köpa senaste deus Ex och Dead island men har inte kunnat bestämma mig. Steam säljer Deus ex: Human revolution för 482 SEK och jag köpte det precis på Greenman gaming för 279 SEK! Det var Augemented digital edition. Så fort jag betalat fick jag en nyckel som jag skrev in i STEAM så reggades spelet där och STEAMklienten började att ladda hem spelet. HELT UNDERBART!

Greenman är partner med STEAM och man kan betala med såväl VISA/paypal/Mastercard.
Hursomhelst, måste bara tipsa andra om detta.

Just det, skriv in koden: WORLD-ATWAR-20PEC
..så får du "20% off war games. You can use it the new Red Orchestra Game. Specifically the Deluxe Edition, which is on sale for $49.45 currently. After the code it comes to $39.56 and it activates on Steam."

Om ni använder min referral länk ovan så får ni 5$ på kontot och även jag. win WIN!

Medlem

Kan rekommendera sidan, bra priser, man får cd-nyckeln snabbt. Jag hade lite problem med dead island men det berodde på att de hade temporärt slut på nycklar till det, de hade dock skrivit att nycklarna var slut så man behöver inte oroa sig.

Medlem

Använd den här tråden för att tipsa om spelerbjudanden.

Tråd låst.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar