Epic behöver Shadow Complex 2-partner

Robot
Epic behöver Shadow Complex 2-partner

Cliffy B röjer att en uppföljare till Chairs hyllade Shadow Complex är i stora drag designat redan, det behövs bara någon som fixar ihop kalaset.

#shadow-complex, #chair-entertainment, #epic, #infinity-blade


Medlem
Epic behöver Shadow Complex 2-partner

"Shadow Complex 2 sitter bara där, det är faktiskt i stora drag designat, vi behöver bara hitta en partner som hjälper oss färdigställa det så vi kan få ut det på marknaden, säger Cliff."

By the sound of it så undrar man ju ifall han menar att de letar en distributör av det färdigställda spelets filer, eller en utvecklare att faktiskt färdigställa något alls förutom en massa jäkla powerpoint- och whiteboardpresentationer.

Spelar ingen roll hur kärleksfull producenterna än må vara, om spelföretaget gör det för snabba pengar så blir det JoWood av hela skiten. Ett spelföretag utan kärlek gör episkt plastiga spel.

Man undrar ju om han är en idiot?

Medlem

Dom kan väl börja med att släppa första Shadow Complex till PSN

Medlem

Det är ett lysande spel. Kul att höra att det iaf inte är bortglömt.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Shadow Complex är ett briljant spel. Allt satt rätt, gameplay, balans och känslan av utforskande och framsteg. En uppföjare vore fantastiskt. För min skull skulle de inte behöva ändra ett skit egentligen, ge mig samma spel fast med en helt ny bas att utforska

Medlem

PC portning från konsol, nej tack


signatur

Meep!

Medlem

Epic snackar mycket, men mindre verkstad.

Medlem

Släpp detta till PSN eller PC tack, även första spelet

Medlem
Skrivet av Friberg:

Epic snackar mycket, men mindre verkstad.

Ja det gör verkligen ingenting. De är ju inte påväg att släppa ett otroligt välgjort spel på tisdag och de har definitivt inte släppt ett av de bästa spelen på XBLA.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Friberg:

Epic snackar mycket, men mindre verkstad.

Ja det gör verkligen ingenting. De är ju inte påväg att släppa ett otroligt välgjort spel på tisdag och de har definitivt inte släppt ett av de bästa spelen på XBLA.

Välgjort är subjektivt.

Medlem
Skrivet av Friberg:

Epic snackar mycket, men mindre verkstad.

Kommer ett väldigt efterlängtat spel på tisdag iaf! som jag själv kommer spendera massor med timmar framför!

1
Skriv svar