The Adventures of Tintin: The Game

Robot
The Adventures of Tintin: The Game

I oktober går den efterlängtade Tintin-filmen upp på biograferna åtföljt av ett licensspel som både tycks värdigt och välgjort – om än något lättsmält.

#the-adventures-of-tintin-the-game-6, #prince-of-persia-classic, #ubisoft


Medlem
The Adventures of Tintin: The Game

Det ser ju riktigt skoj ut! Perfekt att spela med tjejen.

Medlem

Ser roligt ut! Vill se filmen den ser rolig ut också är man ett Tintin fan så är man


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Tycker inte heller det ser dumt ut alls. Ser snyggt ut och roligt.

MFC
Medlem

OMFG Ett filmspel som är bra?... kanske ett krav från regissören Stephen Spielberg... fast o andra sidan sög ju Transformers häst*** fast där var han bara producent. Nåja vem bryr sig... inväntar FZ-recension med spänning.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Mysigt!!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Hahaha fasen va skoj detta såg ut, blir nog ett köp om man har pengar då

Medlem

Oj, det här såg oväntat skoj ut. Dom har verkligen lyckats fånga stilen!

Medlem

Myspys! Det beror nog mer på att det är Tintin & Co än själva spelet.

Inaktiv

Jag såg Milo, det räckte.

Medlem

Låter som perfekta stories att göra spel efter. Dom innehåller allt. Väl så bra storymässigt som Uncharted 2 i alla fall - någon fånig Marco Polo-grej man skiter i. Men det är väl vägen - inte målet som är intressant kanske.

Oväntad upcomer...blir nog köp om det är lång nog SP. Skall kolla noga recensionerna efter det. Det är nog risk om det är välgjort och väldigt kort utecklingstid att det är längden som blir lidande.

Sedan är ju Milou nästan schnauzer också...hehe.

Säga vad man vill om Uncharted 2 - men det är massivt lång SP. Grymt bra och varierad också...

Fredrik gets to have all the fun


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Verkar riktigt mysigt! Grymt.
Älskar Tintin serien av hela mitt hjärta. Ser framemot filmen med blandad skräck och förtjusning, men jag känner ändå en viss tillförlit till Spielberg. Hoppas han grejar det!

Medlem

WTF? Detta ser ju riktigt jävla bra ut. Det trodde jag aldrig.

MÅSTE HAVE!

Inaktiv

Ska köpa en trisslott om det är bra på riktigt! Enda bra "filmlicensspelet" jag spelat är Escape from Butcher Bay...


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

Minns det gamla Tintin I Tibet till Super Nintendo.
Det var tider det.

Medlem
Skrivet av ontirumpan:

Minns det gamla Tintin I Tibet till Super Nintendo.
Det var tider det.

Ah, det spelet hade en härlig stämning! även om vissa delar va rätt svåra vad jag kommer ihåg!

Medlem

Filmen verkar riktigt bra och spelet verkar ju roligt och köra med en kompis

Medlem
Medlem
Skrivet av Freeman:
Skrivet av ontirumpan:

Minns det gamla Tintin I Tibet till Super Nintendo.
Det var tider det.

Ah, det spelet hade en härlig stämning! även om vissa delar va rätt svåra vad jag kommer ihåg!

Fruktansvärt svåra. klarade först spelet på senare år när det spelades igenom av nostalgiska skäl.

Inaktiv

Jag blev glad när man hörde talas om en Tintin film, men besviken när det var ytterligare en tecknad, varför inte göra en eller flera riktiga filmer, Tintin, kapten haddock, dupont och dupont, professor kalkyl med flera är ju roliga karaktärer och borde lätt kunna göras till en bra filmserie.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av BeachBum4fun:

Jag blev glad när man hörde talas om en Tintin film, men besviken när det var ytterligare en tecknad, varför inte göra en eller flera riktiga filmer, Tintin, kapten haddock, dupont och dupont, professor kalkyl med flera är ju roliga karaktärer och borde lätt kunna göras till en bra filmserie.

De ville ha en icke animerad Tintin först. Men de var så svårt att hitta rätt skådespelare utseendemässigt för att få den rätta Tintin känslan, man vill ju inte svika Tintin-fansen

KoP
Medlem
Skrivet av BeachBum4fun:

Jag blev glad när man hörde talas om en Tintin film, men besviken när det var ytterligare en tecknad, varför inte göra en eller flera riktiga filmer, Tintin, kapten haddock, dupont och dupont, professor kalkyl med flera är ju roliga karaktärer och borde lätt kunna göras till en bra filmserie.

Finns redan. Dock har dom filmerna några år på nacken. Stort plus att dom faktiskt hittat skådisar som liknar seriealbumens dito.

Medlem

Wow! Detta skall inhandlas i reahyllan!

Inaktiv
Skrivet av KoP:
Skrivet av BeachBum4fun:

Jag blev glad när man hörde talas om en Tintin film, men besviken när det var ytterligare en tecknad, varför inte göra en eller flera riktiga filmer, Tintin, kapten haddock, dupont och dupont, professor kalkyl med flera är ju roliga karaktärer och borde lätt kunna göras till en bra filmserie.

Finns redan. Dock har dom filmerna några år på nacken. Stort plus att dom faktiskt hittat skådisar som liknar seriealbumens dito.

De va rackarns, hade ingen aning om det, får kolla upp vilka filmer som finns.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

KoP
Medlem
Skrivet av BeachBum4fun:
Skrivet av KoP:
Skrivet av BeachBum4fun:

Jag blev glad när man hörde talas om en Tintin film, men besviken när det var ytterligare en tecknad, varför inte göra en eller flera riktiga filmer, Tintin, kapten haddock, dupont och dupont, professor kalkyl med flera är ju roliga karaktärer och borde lätt kunna göras till en bra filmserie.

Finns redan. Dock har dom filmerna några år på nacken. Stort plus att dom faktiskt hittat skådisar som liknar seriealbumens dito.

De va rackarns, hade ingen aning om det, får kolla upp vilka filmer som finns.

http://www.youtube.com/watch?v=K2rtV8Fug30

Medlem

Är mer rädd för vad filmen ska göra med mina gamla favvo serieböcker... Bomber och granater!

Skrivet av Siken:

Wow! Detta skall inhandlas i reahyllan!

Haha wut? Dina två uttalanden går emot varann. Ungefär som: Wow! Die hard 4 går på tv ikväll, då kan jag se reprisen nästa vecka


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Siken:

Wow! Detta skall inhandlas i reahyllan!

Haha wut? Dina två uttalanden går emot varann. Ungefär som: Wow! Die hard 4 går på tv ikväll, då kan jag se reprisen nästa vecka

Har inte råd att köpa spelet direkt.

Annars blir det ju typ som. "Wow, snygg diskmaskin. Måste bara köpa den på kredit som jag senare inte kan betala".

Skrivet av Siken:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Siken:

Wow! Detta skall inhandlas i reahyllan!

Haha wut? Dina två uttalanden går emot varann. Ungefär som: Wow! Die hard 4 går på tv ikväll, då kan jag se reprisen nästa vecka

Har inte råd att köpa spelet direkt.

Annars blir det ju typ som. "Wow, snygg diskmaskin. Måste bara köpa den på kredit som jag senare inte kan betala".

Da-da-dish. aha ok fattar hur du menar nu


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar