NHL Smackdown!

Flakmonkey
NHL Smackdown!

[ia=29442; large]

Sex polare, två ps3or, två tv-apparater, två NHL12 och gott om alkohol. Det kommer bli en härlig kväll nu när den bästa NHL12-spelaren ska koras

#blogg

Medlem
NHL Smackdown!

Varför tre PS3or?

Flakmonkey

Därför att jag skrev fel

Medlem

Ser riktigt bra ut! Blev det nån vinst då?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Flakmonkey

Trea i 1on1 och vinst i 2on2 så jag är nöjd

Medlem

Är det bra?
Rekommenderas inköp?


signatur
Medlem
Skrivet av Nosnos:

Trea i 1on1 och vinst i 2on2 så jag är nöjd

Nice one

Ramrod: Definitivt, men det beror väl lite på vilken årgång du sitter på. Vet inte om jag skulle rekommendera den om du har t ex förra årets och begränsad budget.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Nosnos:

Trea i 1on1 och vinst i 2on2 så jag är nöjd

Nice one

Ramrod: Definitivt, men det beror väl lite på vilken årgång du sitter på. Vet inte om jag skulle rekommendera den om du har t ex förra årets och begränsad budget.

Jag sitter inte på någon version, har suttit med en Wii och där dök det ju aldrig upp nå NHL från EA, så nu har jag köpt en 360 av en kompis som köpte en nyare.


signatur
Flakmonkey

Gillar du hockeyspel är det bara att köpa tycker jag. Visserligen inte så stora förändringsr jämfört med 11 men tillräckligt för att jag ska ta fram plånboken iaf ^^

Flakmonkey

Gillar du hockeyspel är det bara att köpa tycker jag. Visserligen inte så stora förändringsr jämfört med 11 men tillräckligt för att jag ska ta fram plånboken iaf ^^

Medlem
Skrivet av Ramrod:

Jag sitter inte på någon version, har suttit med en Wii och där dök det ju aldrig upp nå NHL från EA, så nu har jag köpt en 360 av en kompis som köpte en nyare.

Köp!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar