Spelas det fortfarande MAG?

Medlem
Spelas det fortfarande MAG?

Jag spelade MAG när det släpptes och tyckte om det. Sålde det efter någon månad när jag hade andra spel och har blivit sugen nu igen. Men i och med att det bara är ett MP-spel så är ju spelarskaran viktig. Ni som fortfarande spelar, är det fortfarande många inne på servrarna eller börjar spelet dö?

Medlem

Jag vet inte hur många det är som fortfarande spelar det, men jag tror det är fler som spelar på den andra sidan pölen (Atlanten) jämfört med här.. Själv så sålde jag mitt ex förra året. Det blev lite för enformigt efter ett tag helt enkelt.

Men om du gillar Zippers spel så finns ju alltid deras senaste spel i SOCOM-serien ute.

Medlem

Vad är MAG?


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Vad är MAG?

Inte för att vara dryg men det är ganska simpelt att googla sig fram till svaret på några sekunder.
Men om du inte redan gjort det så är MAG förkortningen på Massive Action Game, ett online fps till PS3.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Kanske, men jag vill ha svar från säkra källor


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Kanske, men jag vill ha svar från säkra källor

Så random personer på ett spelforum är säker källa?

Vänd dig hellre till FZs speldatabas.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:
Skrivet av Apministern:

Kanske, men jag vill ha svar från säkra källor

Så random personer på ett spelforum är säker källa?

Vänd dig hellre till FZs speldatabas.

1. jag försökte bara vara rolig.

2. Att hacka upp sig på en simpel fråga är ju bara onödigt. Släpp det för guds skull....


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Let's all be friends!
MAG väldigt likt t.ex. Call of Duty och Homefront. Jag tycker det är roligare än Call of Duty då tempot är nerskalat lite.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Apministern:

Kanske, men jag vill ha svar från säkra källor

Sure de ä ba o fråga, svar får man alltid. Men ibland tycker jag folk är lite väl lata när det gäller eget detektivarbete!

Men men, ingen skada sker ju av en enkel fråga, är ju bara ännu lättare att svara på den så för all del


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Lugna och fina. Av det svaret jag fick så kan jag fortfarande inte avgöra om det är värt att köpa spelet eller inte. Det lutar mot ett ickeköp.

Medlem

Spelade senast för ett par månader sedan och då var det tillräckligt med folk som spelade så det är nog lugnt. Ville man bara spela vad som helst kom man in i en match efter bara några minuter, men ville man som jag bara spela det större lite mer taktiska spelsätten fick man vänta lite längre. Under tiden kan man ju alltid göra kaffe eller så samt att speltiden sen när man väl kommer in i en sådan match är runt 30min gör att det inte gör så mycket.

Skulle nog hellre köpa nya Socom om det var en möjlighet dock, tror det är ännu roligare efter att ha testat betan förut. Ingen idé för mig nu dock då BF3 och MW3 snart kommer.

Medlem

det går inte radera inlägg


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Apministern:

1. jag försökte bara vara rolig.

Det räcker med ditt användarnamn för att lyckas med det xD


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar