Gentlemannasporten är död

Skägg.
10 Chambers
Gentlemannasporten är död

Redan när betan släppte för #Quake Live började spydigheter bli vanligare på servrarna och när jag och Robin återvände till världens snabbaste actionspel i helgen är gentlemannasporten definitivt död. Visst, ringrostigt var bara förnamnet men när inte ens medspelare visar någon hyfs blir det lätt tråkigt. Roligast är dock att bli förolämpad när det går bra, vilket det gjorde på en instagib-server lite senare. Om nu "Talentless oaf" är en skymf. Sicken tur att vi spelade lite #Starcraft 2, två mot två, senare. Kvällens självförtroendekonto slutade på övertygande minus.

#blogg


signatur
Medlem
Gentlemannasporten är död
Skägg.
10 Chambers
Medlem

Ja, det är tråkigt att se. Samma visa i CS:S fortfarande, och många andra spel.

Medlem

Det var första gången jag blev kallas för någon typ av "oaf".


signatur

Robin,
Frilansare

Medlem

Det var däremot inte första gången jag skrev "kallas" istället för "kallad".


signatur

Robin,
Frilansare

Skägg.
10 Chambers

Kan han ha menat loaf, som i limpa? Det är ju inte så kul att få kastat i ansiktet...


signatur
Flakmonkey

Därför man måste lira pugs, har ju varit så sedan bredbandet slog igenom

Medlem

Jag tycker att i princip alla multiplayer-spel jag spelar idag är förstörda.
Bara några år tillbaka känns det som om det var mycket lugnare.
Jag spelade BF2 och det var endast någon enstaka gång som man såg fula, onödiga kommentarer.

Medlem

På tal om Calles Twitter (kvidevitt), så ser vi samma utveckling på läktarna i Råsunda som i multiplayerspelen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av 73mpl4R:

På tal om Calles Twitter (kvidevitt), så ser vi samma utveckling på läktarna i Råsunda som i multiplayerspelen.

Än så länge krävs det inga piketpatruller för hålla ordning på e-sportfolket


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av 73mpl4R:

På tal om Calles Twitter (kvidevitt), så ser vi samma utveckling på läktarna i Råsunda som i multiplayerspelen.

Än så länge krävs det inga piketpatruller för hålla ordning på e-sportfolket

Då är det väl dags att införa piketadmins

1
Skriv svar