Gratis DLC till Red Dead Redemption

Robot
Gratis DLC till Red Dead Redemption

Rockstar släpper gratis tillägg med nya karaktärer och platser till multiplayerläget.

#red-dead-redemption, #rockstar


Medlem
Gratis DLC till Red Dead Redemption

Släpptes inte detta för ca en vecka sen?

Skägg.
10 Chambers

Fick information om det nu.


signatur
Medlem

<3 Rockstar.
Red Dead Redemption är redan ett spel som är så otroligt mycket mer prisvärt än så många andra spel idag. Otroligt att dom gör det ännu mer prisvärt!


signatur

Have a good time!

Medlem

Så det ska vara.

Medlem

Mycket bättre!

Medlem
Skrivet av koleny:

Släpptes inte detta för ca en vecka sen?

Köpte all DLC till Red Dead för några dagar sedan och denna fanns då inte med (Xbox 360) så den bör vara ny.

Medlem

Härligt...dags o dra fram red dead o se om man äntligen kan nå lvl 50 då...tycker dock att det laggat väldigt mycket senaste tiden när jag lirat...gjort att man verkligen inte e sugen på o lira när det tar 1s för motståndarna o dö..

Medlem

Spelar folk fortfarande multin? Vet att det gjorde ett dödsryck med Undead Nightmare, vilket var kul, men hur länge hölld et?

Medlem

Nice.. bara synd att det inte finns till PC!?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

There be free treasure? Nay harr yaarr! Yarr?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Ish
Medlem

Mjölk!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Kul! Gillar iofs mest Undead Nightmare, men det är alltid kul med gratis innehåll


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Darn! MP only! jag som precis blev av med guld :/ och blev precis klar med undead nightmare

Medlem
Skrivet av Bunisher:
Skrivet av koleny:

Släpptes inte detta för ca en vecka sen?

Köpte all DLC till Red Dead för några dagar sedan och denna fanns då inte med (Xbox 360) så den bör vara ny.

Tror att jag laddade ner detta i onsdags på ps3 (då ps store uppdateras varje onsdag).

My bad när det gäller 360 isåfall!

Medlem

Håller världen på att bli normal igen?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av koleny:
Skrivet av Bunisher:
Skrivet av koleny:

Släpptes inte detta för ca en vecka sen?

Köpte all DLC till Red Dead för några dagar sedan och denna fanns då inte med (Xbox 360) så den bör vara ny.

Tror att jag laddade ner detta i onsdags på ps3 (då ps store uppdateras varje onsdag).

My bad när det gäller 360 isåfall!

Kan det ju ha varit. Har ingen koll på DLC till detta spel på PS3an då jag äger det till 360n :3

Medlem

Gratis DLC? Någonting som Rockstar kommer fortsätta med även efter Max Payne 3 släppts? *wink wink*


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar