Spelhösten närmar sig

Medlem
Spelhösten närmar sig

Dåligt med bloggande på sistone, efter ett års studieuppehåll hade jag helt glömt hur mycket tid det tar att plugga 100%. Men lite spelande mellan turerna på campusbussen mellan Linköping-Norrköping har det minsann blivit. (Bussresan på 40 min är dessutom ett ypperligt tillfälle att spela Final Fantasy på min iPhone). Första DLC:et till #Grand Theft Auto IV, #The Lost and Damned (#17 totalt) klarades av utan några egentliga problem. Lyckades även införskaffa #The Ballad of Gay Tony när det var nedsatt på XBOX Live, det har jag däremot inte lyckats ta mig igenom än, mest på grund av min oförmåga att flyga de där förbannade helikoptrarna som de envisas med att slänga in i vart och vart annat uppdrag. Jag har även börjat med det nagelbitande #Dead Island och jobbar mig långsamt framåt där. Det är lite som när jag tog mig an #Alan Wake, jag klarar bara av det i kortare stunder innan mina nerver ger vika.

Sportsäsongen börjar dra igång med allt vad det innebär. Som inbitet Philadelphia Flyers-fan beställdes senaste upplagan av NHL-serien häromdagen. slängde även in #Green Day: Rock Band som en liten höstpresent till mig själv, tillsammans med #Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Premier League har ju även som bekant dragit igång, vilket gör mig lite sugen på #FIFA 12, men än så länge nöjer jag mig med att harva vidare med mitt älskade Blackburn Rovers i #Football Manager 2011.

#blogg


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Pansarknekt
Spelhösten närmar sig

Ja helikoptrarna har alltid varit dryga. En annan sak som är störig med dlc till GTA4 är att fordonen inte verkar mixa dlcpaketen emellan.


signatur

Ooooh the drama!

1
Skriv svar