Datum spikat för Battlefield 3-beta

Robot
Datum spikat för Battlefield 3-beta

Jaga buggar tillsammans med Dice innan september är slut.

#nyhetstips, #dice, #battlefield-3, #battlefield-bad-company, #medal-of-honor


Medlem
Datum spikat för Battlefield 3-beta

Jag är glad att betan nu har ett datum, men jag är besviken på att vi ska behöva buggtesta samma sak. Samma bana och samma mode som i Alpha...

Medlem

Tråkigt! Samma game mode och samma karta!

Medlem
Medlem

Åh va tråkigt, hade vart roligare med conquest. Men jag lär ändå inte komma in i betan, inte förbokat på origins eller köpt MoH.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hannu:

Åh va tråkigt, hade vart roligare med conquest. Men jag lär ändå inte komma in i betan, inte förbokat på origins eller köpt MoH.

"Testet är öppet för alla och kommer inte att kräva någon betanyckel eller Origin-konto."


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hannu:

Åh va tråkigt, hade vart roligare med conquest. Men jag lär ändå inte komma in i betan, inte förbokat på origins eller köpt MoH.

"Testet är öppet för alla och kommer inte att kräva någon betanyckel eller Origin-konto."

Jaså, se där. Tasty

Medlem

System Requirements:

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS
OS: WINDOWS VISTA (SERVICE PACK 2) 32-BIT
PROCESSOR: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ALTHON X2 2.7 GHZ)
MEMORY: 2 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD (AMD): DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE)
GRAPHICS CARD (NVIDIA): DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER PERFORMANCE)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS
OS: WINDOWS 7 64-BIT
PROCESSOR: QUAD-CORE CPU
MEMORY: 4 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD: DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE

Recommended var ju sjuk...

Medlem
Skrivet av WulffX03:

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS
DVD ROM DRIVE

Fan, där sket det sig.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hannu:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hannu:

Åh va tråkigt, hade vart roligare med conquest. Men jag lär ändå inte komma in i betan, inte förbokat på origins eller köpt MoH.

"Testet är öppet för alla och kommer inte att kräva någon betanyckel eller Origin-konto."

Fel av mig, det kommer att krävas Origin-konto för att dra hem pc-klienten.

Jaså, se där. Tasty


signatur
Medlem

MEN! Operation Metro igen? Den banan lär det inte bli mycket av på fullständiga spelet kan jag säga.

Blev lite trött på den efter jag knarkade Alphan som satan!

Rekommenderade systemkraven var faktiskt ganska saftiga. Enda jag är orolig över är mitt grafikkort, Geforce GTX 470 1280mb. Dom rekommenderar ett GTX 560?? Undrar om det är stor skillnad?

Alphan körde jag på high och det flöt på bra som fan. Enda kruxet var att spelet frös sig var 15 minut. Som alla hade problem med.

Inge Origin krav? Trodde dom skulle testa det också.... Konstigt!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Inge Origin krav? Trodde dom skulle testa det också.... Konstigt!

Jo:
"For Xbox 360 and Playstation 3, the Open Beta will be visible on the consoles' digital marketplaces under Battlefield 3. For PC, you need to install Origin and download the Open Beta from within the Origin application."

http://blogs.battlefield.ea.com/Default.aspx##

Medlem

Med risk för att låta dryg, så tycker jag inte recommended specs är allt för saftigt, då jag hade förväntat mig bra mycket högre. En sådan burk bör man väl ändå sitta på i dagsläget?

Synd att det fortfarande är Op. Metro som gäller, blir lätt tråkigt när den sen dyker upp i färdiga spelet, lite som Port Valdez i BF:BC2. Ah well, blir att ordna ledigt nästa fredag!

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av WulffX03:

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS
DVD ROM DRIVE

Fan, där sket det sig.

Jupp, måste köpa mig en ny DVD-läsare med SATA-port innan release

Medlem

Mja det var lite synd att vi inte får prova på t.ex Caspian Border :/

Medlem

Eftersom jag inte spelat alphan vad var det för fel på Metro ? Vad den tråkig eller? dom videos jag sett förstår jag inte riktigt är det att dom skulle tagit en bana som har alla vehicles som typ gulf of oman som i BF2 demot vilket var en perfekt bana.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Eftersom jag inte spelat alphan vad var det för fel på Metro ? Vad den tråkig eller? dom videos jag sett förstår jag inte riktigt är det att dom skulle tagit en bana som har alla vehicles som typ gulf of oman som i BF2 demot vilket var en perfekt bana.

Lite väl smal bana, blir flaskhals av det hela.

Medlem

ja de var ju kul rush igen... och dom sa att dom skulle ha conquest ju meh

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Eftersom jag inte spelat alphan vad var det för fel på Metro ? Vad den tråkig eller? dom videos jag sett förstår jag inte riktigt är det att dom skulle tagit en bana som har alla vehicles som typ gulf of oman som i BF2 demot vilket var en perfekt bana.

För det är en väldigt liten och trång bana. Vill ha mycket större yta att kunna röra sig på. Sen bara ett fordon som dessutom bara kan ha på första A och B bombplatserna..... Lägg på en jävla massa timmar på den också så blir den automatiskt väldigt tråkig.

Caspian Border hade varit fantastiskt att spelat. Då hade jag hurrat och hoppat omkring som en galning i en timme.

Nu bjuder jag gärna MoH spelarna på dom första 48 timmarnas försprång....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Om någon kommer få Early Access nyckel och inte vill ha eller inte kan använda den så tar jag gärna emot den!

Inaktiv

Vem f*n köper Medal of Honor för att kunna lira Battlefield 3 48 timmar tidigare i testversion? Idioti.

Medlem

Jag vill endast beta testa conquest 32vs32


signatur

Meep!

Medlem

Kan man springa+"strejfa" samtidigt?


signatur

what we do in life echoes in eternity

Medlem

Oj, det var inte små systemkrav! Tur att jag precis skaffade Crossfire, bör inte vara allt för mycket problem nu då.
Är faktiskt ganska glad att det är samma karta som i Alphan. Förhoppningsvis har de gjort balanseringsförändringar och annat smått och gott nu så att den är spelbar. Ser fram emot det.

Medlem
Skrivet av twomas:

Kan man springa+"strejfa" samtidigt?

Testa det i betan?

Medlem
Skrivet av twomas:

Kan man springa+"strejfa" samtidigt?

Det gick i Alfan

och

Ah, min dator möter Recommended. Trevligt


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Vafan e detta!? Jag köpte MoH mest för att kunna beta-testa BF3. Och nu visar det sig att det var helt jävla onödigt köp. Känner mig ärligt talat lurad! Litar aldrig mer på vad EA/Dice lovar.

Medlem
Skrivet av StenSture:

Vafan e detta!? Jag köpte MoH mest för att kunna beta-testa BF3. Och nu visar det sig att det var helt jävla onödigt köp. Känner mig ärligt talat lurad! Litar aldrig mer på vad EA/Dice lovar.

Är du så dum så att du köper ett spel bara för att spela ett annat spel 48 timmar tidigare. Ja, då får du skylla dig själv.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Trevligt, min lediga helg och allt! Ska bli intressant att se skillnaden mellan Alphan och Betan i grafikväg och ens FPS med de systemkraven.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av StenSture:

Vafan e detta!? Jag köpte MoH mest för att kunna beta-testa BF3. Och nu visar det sig att det var helt jävla onödigt köp. Känner mig ärligt talat lurad! Litar aldrig mer på vad EA/Dice lovar.

Sa de någonsin att det skulle vara exklusivt för köparna, var väl bara snack om förtur?


signatur
Skriv svar