Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

Medlem

Spelet må vara buggigt i början med TWI bryr sig och det förtjänar minst en 4ra seriöst.
How about saker som, mod tools, open server files m.m detta är nu garanterat plus samt en aktiv utvecklar som är i kontakt med sina fans dagligen.. i slutändan lär spelet vara mer värt att investera i än något annat PC spel om man hänger kvar ett tag.

Ljuden och känslan i vapnen är ju enorm, att man kan clippa igenom soldaterna är ju för fan ett medvetet val av utvecklarna och ingen bugg, möjligen försvinner det i framtiden men det är som sagt ett medvetet val.

Medlem
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av Sethernis:

Det är alltid kreddigt att gilla spel som RO2, precis som det var med OP:Flashpoint.

Grejen med RO2 är att det ofta utmynnar i camping. Nu har jag inte ens nämnt alla buggar och problem med kartor, server browser etc etc.

Och ja, jag har köpt spelet(spelat sedan betan och blivit ganska bra på det). Det är inget dåligt spel, och jag kommer fortsätta att spela det då och då men det lär inte bli något favoritspel. Som sagt: 'realism' brukar ofta utmynna i campande och stela spelsessioner. Så även i detta fall(dock inte alltid, vissa kartor är relativt sköna).

Om man är seg med aimet och lite gammal så passar spelet väl. Behöver man en reell utmaning så finns svårare spel för den som vill ha ren skill och mindre camping.

Kan det vara så att det du kallar camping faktiskt är realistiskt? Du verkar vara en cs snubbe som inte har fattat att man inte behöver springa runt som en huvudlös höna för att spela. Man kan sitta uppe i ett hus och kolla ut genom fönstret och skjuta fiender som kommer ibland. Tycker dock att betyget är bra då spelet är såpass buggigt, har själv haft svårt att spela då det krashat hyfsat ofta. När spelet fungerar så är det dock riktigt roligt, härlig känsla när man knäpper en motståndare efter att bara sätt en hjälm titta fram i ett fönster en bra bit bort.

Nej, jag spelar öht inte CS alls. Men jag blir fortfarande förvånad när folk som spelar spel som RO2 mest hela tiden blir jävligt defensiva när man pekar på att spelet de spelar är långsamt och ganska enkelt bara man har tålamod att lära sig den något högre inlärningskurvan. Det är ett spel för de långsamma och de äldre som inte klarar av ett högre tempo.

För övrigt så anses CS vara relativt långsamt med jämförelse av t.ex. Call of Duty.

Min poäng är att många mediokra (och gamla) spelare vill dölja och/eller bortförklara sin dåliga skill och relativa långsamhet genom att säga 'aha! jag spelar ett realistiskt spel istället!'.

Men egentligen så campar de mest och spelar spel som är väldigt långsamma så även de kan hänga med i svängarna.
RO2 är, som nämnt, inget dåligt spel. Men det är som jag också skrev ett spel för en specifik målgrupp. Jag spelar spel som RO2, jag skulle bli förvånad om du hade spelat CoD på högre nivå än någon random public server och sett hur svårt det spelet kan vara när man möter riktigt skillade och välspelade lag som vet hur man samarbetar. Då är det knappast lätt, vare sig aimmässigt eller taktiskt.

Men är man inte insatt som du knappast verkar vara så är det väl bekvämt att döma ut spel på avstånd som man inte har spelat på en hyffsad hög nivå med/mot bra och skillade lag, än mindre att klara av rent skillmässigt eller taktiskt på en personlig nivå.

Skönare att campa då för då slipper man möta ett skillat motstånd och tvingas vara väldigt snabbtänkt och göra nya taktiker under matchen kontinuerligt eftersom tempot är så snabbt , och hänger man inte med i det så är det skönare att campa i långsamma spel som RO2 och bortförklara sin spelstil med trams om 'realism'.

Nej, RO2 är inte skill. Det är ett långsamt spel för långsamma människor som behöver en paus då och då för att hänga med.

Inaktiv

RO2 är som klippt och skuret för LAN. Det finns ingen annan FPS där man tex kan genomföra ett realistiskt eldöverfall med flankskydd, överraskningsmoment och snabb tillbakadragning med understöd. Allt sånt går att planera och genomföra med rätt typ av folk och någon som chefar. Det är inget för COD folk som tycker att skill ligger i att sprätta runt individuellt och döda allt omkring sig helt planlöst. Hur j-la kul är det i längden? Nä, teamwork och realistiska moment och realistisk vapenballistik ger åtminstone mig ett högre värde.

Medlem
Skrivet av Sethernis:
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av Sethernis:

Det är alltid kreddigt att gilla spel som RO2, precis som det var med OP:Flashpoint.

Grejen med RO2 är att det ofta utmynnar i camping. Nu har jag inte ens nämnt alla buggar och problem med kartor, server browser etc etc.

Och ja, jag har köpt spelet(spelat sedan betan och blivit ganska bra på det). Det är inget dåligt spel, och jag kommer fortsätta att spela det då och då men det lär inte bli något favoritspel. Som sagt: 'realism' brukar ofta utmynna i campande och stela spelsessioner. Så även i detta fall(dock inte alltid, vissa kartor är relativt sköna).

Om man är seg med aimet och lite gammal så passar spelet väl. Behöver man en reell utmaning så finns svårare spel för den som vill ha ren skill och mindre camping.

Kan det vara så att det du kallar camping faktiskt är realistiskt? Du verkar vara en cs snubbe som inte har fattat att man inte behöver springa runt som en huvudlös höna för att spela. Man kan sitta uppe i ett hus och kolla ut genom fönstret och skjuta fiender som kommer ibland. Tycker dock att betyget är bra då spelet är såpass buggigt, har själv haft svårt att spela då det krashat hyfsat ofta. När spelet fungerar så är det dock riktigt roligt, härlig känsla när man knäpper en motståndare efter att bara sätt en hjälm titta fram i ett fönster en bra bit bort.

Nej, jag spelar öht inte CS alls. Men jag blir fortfarande förvånad när folk som spelar spel som RO2 mest hela tiden blir jävligt defensiva när man pekar på att spelet de spelar är långsamt och ganska enkelt bara man har tålamod att lära sig den något högre inlärningskurvan. Det är ett spel för de långsamma och de äldre som inte klarar av ett högre tempo.

För övrigt så anses CS vara relativt långsamt med jämförelse av t.ex. Call of Duty.

Min poäng är att många mediokra (och gamla) spelare vill dölja och/eller bortförklara sin dåliga skill och relativa långsamhet genom att säga 'aha! jag spelar ett realistiskt spel istället!'.

Men egentligen så campar de mest och spelar spel som är väldigt långsamma så även de kan hänga med i svängarna.
RO2 är, som nämnt, inget dåligt spel. Men det är som jag också skrev ett spel för en specifik målgrupp. Jag spelar spel som RO2, jag skulle bli förvånad om du hade spelat CoD på högre nivå än någon random public server och sett hur svårt det spelet kan vara när man möter riktigt skillade och välspelade lag som vet hur man samarbetar. Då är det knappast lätt, vare sig aimmässigt eller taktiskt.

Men är man inte insatt som du knappast verkar vara så är det väl bekvämt att döma ut spel på avstånd som man inte har spelat på en hyffsad hög nivå med/mot bra och skillade lag, än mindre att klara av rent skillmässigt eller taktiskt på en personlig nivå.

Skönare att campa då för då slipper man möta ett skillat motstånd och tvingas vara väldigt snabbtänkt och göra nya taktiker under matchen kontinuerligt eftersom tempot är så snabbt , och hänger man inte med i det så är det skönare att campa i långsamma spel som RO2 och bortförklara sin spelstil med trams om 'realism'.

Nej, RO2 är inte skill. Det är ett långsamt spel för långsamma människor som behöver en paus då och då för att hänga med.

Vetefan om jag skulle kalla mig gammal, är ju hela 19 år. Men jag tycker att den här typen av spel är roligare än cs och cod. Jag tycker att cod är bland det tråkigaste man kan spela, även om jag är hyfsat bra på det. Gillar mer att smyga fram, kanske sitta i ett hus och vänta på att en fiende ska titta fram och när han väl gör det så skjuter man. Jag kan dock förstå att man kan gilla det snabbare spelet som cod och cs ger. Jag har kört en hel del bad company 2 som är en hel del snabbare än ro2 men ibland så vill man kanske inte bara springa omkring och då passar red ochestra bra.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Spelet må vara buggigt i början med TWI bryr sig och det förtjänar minst en 4ra seriöst.

Det är inte rätt att bedöma ett spel efter hur det kan bli, hela vitsen med en recension är att ge intresserade en uppfattning om en produkt då den recenseras. Tänk om Tripwire inte kan fixa allt som de lovar, då bygger ju recensionen på saker som inte ens finns. På samma sätt är det fel att recensera en tidig version av ett spel eftersom det antagligen inte kommer vara samma spel när det släpps.

Skrivet av Sethernis:

Nej, jag spelar öht inte CS alls. Men jag blir fortfarande förvånad när folk som spelar spel som RO2 mest hela tiden blir jävligt defensiva när man pekar på att spelet de spelar är långsamt och ganska enkelt bara man har tålamod att lära sig den något högre inlärningskurvan. Det är ett spel för de långsamma och de äldre som inte klarar av ett högre tempo.

Det är krig, räcker att bara kolla någon av alla de dokumentärer som finns eller se någon film som Saving Private Ryan eller en serie som Band of Brothers och man inser varför folk "campar". Snarare är det väldigt orealistiskt med spel där folk springer omkring mitt ute på öppen terräng utan något som helst skydd, de spelen kallar då inte jag för realistiska för fem öre.

Eller varför inte kolla in Special Ops mission (eller vad det nu heter) med en fd elit militär, att ta sig några hundra meter för honom i en av delarna tog lång tid. Varför? Jo för att om han upptäcktes riskerade han inte bara att misslyckas med sitt uppdrag, han riskerade även att bli fångad eller dödad. Jag tror inte någon vill ha spel som är 100% realistiska för hur kul är det att ägna många timmar åt att bara vakta något utan något händer överhuvudtaget. Det jag själv vill ha är realism på vissa saker, inte allt.

Så det nu nämner ovan om RO2 är faktiskt realistiskt, det är de andra spelen som är orealistiska. I krig handlar det inte om att döda så och så många personer, det handlar om att strategiskt vinna mark. Så det låter mer som att du inte gillar den typen av spel än att RO 2 inte skulle vara realistiskt.

Medlem

yay är jag känd nu? (första bilden)
"farris the man who lost his baynoett"

Medlem

den värsta buggen jag märkt är att jag faktiskt inte kan spela online vissa perioder. Kommer in på servern och väljer lag osv. Hinner springa runt i 20sekunder sen kan jag enkom skjuta men inte ladda om eller hoppa + att alla andra på servern buggar sig och det blir som att jag är själv i limbo på servern. Annars galet bra spel när det väl fungerar. För övrigt någon som vet vad problemet kan vara? Fungerade väldans bra ett tag när jag uppdaterat PB sen fuckade det ur igen.

Medlem
Skrivet av Sethernis:
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av Sethernis:

Det är alltid kreddigt att gilla spel som RO2, precis som det var med OP:Flashpoint.

Grejen med RO2 är att det ofta utmynnar i camping. Nu har jag inte ens nämnt alla buggar och problem med kartor, server browser etc etc.

Och ja, jag har köpt spelet(spelat sedan betan och blivit ganska bra på det). Det är inget dåligt spel, och jag kommer fortsätta att spela det då och då men det lär inte bli något favoritspel. Som sagt: 'realism' brukar ofta utmynna i campande och stela spelsessioner. Så även i detta fall(dock inte alltid, vissa kartor är relativt sköna).

Om man är seg med aimet och lite gammal så passar spelet väl. Behöver man en reell utmaning så finns svårare spel för den som vill ha ren skill och mindre camping.

Kan det vara så att det du kallar camping faktiskt är realistiskt? Du verkar vara en cs snubbe som inte har fattat att man inte behöver springa runt som en huvudlös höna för att spela. Man kan sitta uppe i ett hus och kolla ut genom fönstret och skjuta fiender som kommer ibland. Tycker dock att betyget är bra då spelet är såpass buggigt, har själv haft svårt att spela då det krashat hyfsat ofta. När spelet fungerar så är det dock riktigt roligt, härlig känsla när man knäpper en motståndare efter att bara sätt en hjälm titta fram i ett fönster en bra bit bort.

Nej, jag spelar öht inte CS alls. Men jag blir fortfarande förvånad när folk som spelar spel som RO2 mest hela tiden blir jävligt defensiva när man pekar på att spelet de spelar är långsamt och ganska enkelt bara man har tålamod att lära sig den något högre inlärningskurvan. Det är ett spel för de långsamma och de äldre som inte klarar av ett högre tempo.

För övrigt så anses CS vara relativt långsamt med jämförelse av t.ex. Call of Duty.

Min poäng är att många mediokra (och gamla) spelare vill dölja och/eller bortförklara sin dåliga skill och relativa långsamhet genom att säga 'aha! jag spelar ett realistiskt spel istället!'.

Men egentligen så campar de mest och spelar spel som är väldigt långsamma så även de kan hänga med i svängarna.
RO2 är, som nämnt, inget dåligt spel. Men det är som jag också skrev ett spel för en specifik målgrupp. Jag spelar spel som RO2, jag skulle bli förvånad om du hade spelat CoD på högre nivå än någon random public server och sett hur svårt det spelet kan vara när man möter riktigt skillade och välspelade lag som vet hur man samarbetar. Då är det knappast lätt, vare sig aimmässigt eller taktiskt.

Men är man inte insatt som du knappast verkar vara så är det väl bekvämt att döma ut spel på avstånd som man inte har spelat på en hyffsad hög nivå med/mot bra och skillade lag, än mindre att klara av rent skillmässigt eller taktiskt på en personlig nivå.

Skönare att campa då för då slipper man möta ett skillat motstånd och tvingas vara väldigt snabbtänkt och göra nya taktiker under matchen kontinuerligt eftersom tempot är så snabbt , och hänger man inte med i det så är det skönare att campa i långsamma spel som RO2 och bortförklara sin spelstil med trams om 'realism'.

Nej, RO2 är inte skill. Det är ett långsamt spel för långsamma människor som behöver en paus då och då för att hänga med.

Detdär känner jag mig inte alls igen mig i. Jag om mina vänner är alltid väldigt offensiva och det funkar bra när man tar det relativt lugnt fram. Att det skulle drypa av campare är skitsnack, försvararna ska försvara.. Vet inte om det är vad du anser är att "campa" men det är så de ska göra. Det är sällan anfallarna har campat i ett hörn även om det har hänt.

Eller vänta nu.. varför försöker jag ens argumentera med dig, sista stycket bevisar ju bara att du verkligen talar i nattmössan..

Medlem

Fantastiskt spel som blir helt annorlunda om man spelar med taktik och vänner. Om någon letar efter andra att spela seriöst med och använder röster så är jag helt klart på.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Citat:

Det går heller inte att titta ut snabbt från hörn, det krävs att du lägger an vilket inte alltid är optimalt.

Det går ju visst att göra. Tror det bara är att trycka a w d bakom skydd för att kika åt vänster, upp respektive höger.

Medlem
Skrivet av Forssen:
Citat:

Det går heller inte att titta ut snabbt från hörn, det krävs att du lägger an vilket inte alltid är optimalt.

Det går ju visst att göra. Tror det bara är att trycka a w d bakom skydd för att kika åt vänster, upp respektive höger.

Q och E fungerar också om man inte vill behöva fästa sig vid väggen innan.

Medlem

I min mening är det ett riktigt bra spel, synd bara att det är gömt under alla buggar och problem. Om/när Tripwire putsat upp spelet så är det helt klart ett riktigt höjdarspel.

Synd att de ville släppa det nu dock, spelet var ju uppenbarligen inte färdigt.

Medlem
Skrivet av Deragorn:

Ni som är sugna på att köpa spelet, kolla in greenmangaming.com. De har en ny rabattkod nu över helgen, "WORLD-ATWAR-20PEC", 20% off på alla krigsspel. Red Orchestra landar då på ca $32, eller $40 för deluxe edition, bra mycket billigare än Steam.

Jag köpte spelet för ungefär 170kr via Steam då det var förköpsrabatter på det, gick jättebra


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av Sethernis:
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av Sethernis:

Det är alltid kreddigt att gilla spel som RO2, precis som det var med OP:Flashpoint.

Grejen med RO2 är att det ofta utmynnar i camping. Nu har jag inte ens nämnt alla buggar och problem med kartor, server browser etc etc.

Och ja, jag har köpt spelet(spelat sedan betan och blivit ganska bra på det). Det är inget dåligt spel, och jag kommer fortsätta att spela det då och då men det lär inte bli något favoritspel. Som sagt: 'realism' brukar ofta utmynna i campande och stela spelsessioner. Så även i detta fall(dock inte alltid, vissa kartor är relativt sköna).

Om man är seg med aimet och lite gammal så passar spelet väl. Behöver man en reell utmaning så finns svårare spel för den som vill ha ren skill och mindre camping.

Kan det vara så att det du kallar camping faktiskt är realistiskt? Du verkar vara en cs snubbe som inte har fattat att man inte behöver springa runt som en huvudlös höna för att spela. Man kan sitta uppe i ett hus och kolla ut genom fönstret och skjuta fiender som kommer ibland. Tycker dock att betyget är bra då spelet är såpass buggigt, har själv haft svårt att spela då det krashat hyfsat ofta. När spelet fungerar så är det dock riktigt roligt, härlig känsla när man knäpper en motståndare efter att bara sätt en hjälm titta fram i ett fönster en bra bit bort.

Nej, jag spelar öht inte CS alls. Men jag blir fortfarande förvånad när folk som spelar spel som RO2 mest hela tiden blir jävligt defensiva när man pekar på att spelet de spelar är långsamt och ganska enkelt bara man har tålamod att lära sig den något högre inlärningskurvan. Det är ett spel för de långsamma och de äldre som inte klarar av ett högre tempo.

För övrigt så anses CS vara relativt långsamt med jämförelse av t.ex. Call of Duty.

Min poäng är att många mediokra (och gamla) spelare vill dölja och/eller bortförklara sin dåliga skill och relativa långsamhet genom att säga 'aha! jag spelar ett realistiskt spel istället!'.

Men egentligen så campar de mest och spelar spel som är väldigt långsamma så även de kan hänga med i svängarna.
RO2 är, som nämnt, inget dåligt spel. Men det är som jag också skrev ett spel för en specifik målgrupp. Jag spelar spel som RO2, jag skulle bli förvånad om du hade spelat CoD på högre nivå än någon random public server och sett hur svårt det spelet kan vara när man möter riktigt skillade och välspelade lag som vet hur man samarbetar. Då är det knappast lätt, vare sig aimmässigt eller taktiskt.

Men är man inte insatt som du knappast verkar vara så är det väl bekvämt att döma ut spel på avstånd som man inte har spelat på en hyffsad hög nivå med/mot bra och skillade lag, än mindre att klara av rent skillmässigt eller taktiskt på en personlig nivå.

Skönare att campa då för då slipper man möta ett skillat motstånd och tvingas vara väldigt snabbtänkt och göra nya taktiker under matchen kontinuerligt eftersom tempot är så snabbt , och hänger man inte med i det så är det skönare att campa i långsamma spel som RO2 och bortförklara sin spelstil med trams om 'realism'.

Nej, RO2 är inte skill. Det är ett långsamt spel för långsamma människor som behöver en paus då och då för att hänga med.

Haha, kul o läsa det du skriver för jag är den gamla och nu ganska mediokra spelare som du beskriver.
Har precis passerat 40-strecket och jag började spela rent för sent, köpte första pc:n 97 dv-s då var jag 26år ung. Hade haft C64 i ungdomen men den såldes till förmån för moped....!!!!??? ja jag vet, men det var coolt då
Håller med om, att spelstilen "jag campar lite" passar kanske oss äldre stötar bättre men det betyder inte att vi gör det. Jag har iaf inte det focus som krävs att sitta på min fina campingstol och vänta på 20 easy kills som jag vet kommer så småningom, det gjorde jag redan -97, been there done that.Plus att jag tänker på gräsmattan, taket, garaget, pojkarnas skolgång, politik, kommunal transport, samt att jag börjar bli senil så jag tänker på det mesta 2 ggr. Sen håller jag med om att längst fram i raden duger jag inget till heller för helt ärligt hinner jag inte riktigt med ibland. Det lilla av RO2 jag spelat, ca 40 min online säger mig att jag tycker spelet suger. Inte pga knasiga och många knappkombinationer. Kan man ens köra ironsight med intryckt knapp istället för att toggla det? Jag kan inte lära mig att sitta på nytt, toggling är skit i min meníng. Hoppas nån säger "så här gör man" nu. Sen skriker spelet varje steg man tar, oooooohh måste du röra dig, jag kan inte rendera det du vill se. 7 patchar senare kanske det blir bra men RO1 var bra mkt bättre samt mer i tiden rent grafikmässigt.
Men angående din mening ang skill, om du är bättre än de flesta i ett visst spel oavsett ålder har du en viss skill. Är du nr 123 på världsrankingen så är du oavsett spel skillad.
Sen om det är QW, har du lirat QW ? det är i min mening det snabbaste spelet du kan spela, urgammalt eller inte. Jag har spelat mot de bästa i världen i detta spel och både förlorat och vunnit.
Nu har seniliteten samt skolgång och dylikt snurrat ett tag i huvudet så jag kommer helt ärligt inte på vad det var jag vill ha sagt från början. Det hade inte med detta jag babblat om att göra alls, vad jag vill minnas iaf. Campa, nej, skill ja, och varför går bussen från stan hem 21:53 på en lördag, jag menar vem fan har druckit pilsner färdigt då ???.
Bara bortde från detta, jag har tappat tråden själv. Ha det, o alla andra floskler.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

...och bristen att inte kunna gå från liggande till skydd eller kunna göra det hukandes längs en vägg blir efterhand frustrerande. Det går heller inte att titta ut snabbt från hörn, det krävs att du lägger an vilket inte alltid är optimalt.

Ett snabbt titt ut går alldeles utmärkt antingen från coverläget genom att använda sig av lean-knapparna. Sen kan man släppa för att akta på huvudet igen eller trycka på anläggningsknappen för att...göra anläggning. Det många gör fel dock är att förlita sig för mycket på coversystemet. Det kan vara användbart i flera situationer men oftast är det bättre att luta sig med lean-knapparna från stående, hukande eller liggande position utan att klistra fast sig vid väggen med coversystemet.

Fel av mig.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Farris:

yay är jag känd nu? (första bilden)
"farris the man who lost his baynoett"

Bara att skaffa manager


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av zauii89:

Spelet må vara buggigt i början med TWI bryr sig och det förtjänar minst en 4ra seriöst.
How about saker som, mod tools, open server files m.m detta är nu garanterat plus samt en aktiv utvecklar som är i kontakt med sina fans dagligen.. i slutändan lär spelet vara mer värt att investera i än något annat PC spel om man hänger kvar ett tag.

Ljuden och känslan i vapnen är ju enorm, att man kan clippa igenom soldaterna är ju för fan ett medvetet val av utvecklarna och ingen bugg, möjligen försvinner det i framtiden men det är som sagt ett medvetet val.

Vad händer om spelet inte säljer tillräckligt och Tripwire går i konkurs i veckan? Och det är inte clipping i den sista skärmdumpen, det är en buggad spawn, det är min egen karaktär.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av zauii89:

Spelet må vara buggigt i början med TWI bryr sig och det förtjänar minst en 4ra seriöst.
How about saker som, mod tools, open server files m.m detta är nu garanterat plus samt en aktiv utvecklar som är i kontakt med sina fans dagligen.. i slutändan lär spelet vara mer värt att investera i än något annat PC spel om man hänger kvar ett tag.

Ljuden och känslan i vapnen är ju enorm, att man kan clippa igenom soldaterna är ju för fan ett medvetet val av utvecklarna och ingen bugg, möjligen försvinner det i framtiden men det är som sagt ett medvetet val.

Vad händer om spelet inte säljer tillräckligt och Tripwire går i konkurs i veckan? Och det är inte clipping i den sista skärmdumpen, det är en buggad spawn, det är min egen karaktär.

Häftigt! Det borde vara ett plus! (yarr!)

Det är i alla fall skönt att se att det fortfarande släpps spel utan snabb autoregenerering på hälsa.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Jag har kört en hel del bad company 2 som är en hel del snabbare än ro2 men ibland så vill man kanske inte bara springa omkring och då passar red ochestra bra.

Just min poäng, du tycker om att campa.
Fine by me, men försök inte rationalisera campandet på något sätt

Medlem
Skrivet av Sethernis:
Skrivet av flyawaynille:

Jag har kört en hel del bad company 2 som är en hel del snabbare än ro2 men ibland så vill man kanske inte bara springa omkring och då passar red ochestra bra.

Just min poäng, du tycker om att campa.
Fine by me, men försök inte rationalisera campandet på något sätt

Nu får du gärna säga vart jag säger att jag gillar att "campa"? Rationalisera inte att springa runt som en idiot på något sätt.

Medlem
Skrivet av Sethernis:
Skrivet av flyawaynille:

Jag har kört en hel del bad company 2 som är en hel del snabbare än ro2 men ibland så vill man kanske inte bara springa omkring och då passar red ochestra bra.

Just min poäng, du tycker om att campa.
Fine by me, men försök inte rationalisera campandet på något sätt

Nu får du gärna säga vart jag säger att jag gillar att "campa"? Rationalisera inte att springa runt som en idiot på något sätt.

Avstängd

Personligen älskar jag Ro1 men tycker 2:an är för arkad.. level, massa prototypvapen och helt konstiga slagfält (knappt någon som har gevär? trots att det var mest vanligt under WWII).

Jag ser personligen fram emot mer realism, som kommer på ensklida servrar så det blir nog bra.

Det finns camping i Ro2... det är när anfallande lag fastnar och någon idiot bestämmer sig för att sitta och skjuta 4 personer istället för anfalla. Så är det, dock försvarande lag försvarar, de campar inte.

Sen skills eller ej? Skämtar du.. (ja det antar jag), att anfalla med bolt rifle är väl det som kräver mest skills. Du har ett skott, ladda om på 3 sekunder. Missar du så är du fucked, och när man spelat mycket går höftskott också bra. Jag har själv plockat flera med gevär med höftskott. Ett måste för ha chans mot någon assault.

Här är en video som jag har gjort som jag tycker fångar hur det är att spela RO.. (dock från ettan).

Det är sjukt mycket skills.. inte bara att döda utan främst att överleva.
http://www.youtube.com/watch?v=vTXmvwfkBeE

Medlem

Ja, jäklar vad lite folk det var online i RO2. 182st endast, är det verklingen så dött nuförtiden?

Har inte lirat sen BF3 släppet.

123
Skriv svar