Att göra en skittråkig Söndag?

Inaktiv
Att göra en skittråkig Söndag?

Tänkte ta en "vit" dag idag (utan spelande. Måste vila skallen). Nån som har ngt. tipps på
vad man kan göra en Söndag när vädret suger, skallebankandet är påtagligt och beläggningen på tungan av gårdagskvällens wirre sitter kvar?


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

Städa.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Inaktiv

Städa, tvätta och läs en bok

Medlem

Ta hand om dig själv! Gör nyttig mat, insup mycket syre och träna eller något annat coolt. Sen kan du vila resten av dagen

Håller med Konfucius. Det känns trögt att städa nu, men efter! Det är ju så skönt att komma hem mitt i veckan till ett städat hus och veta att man kan lägga tiden på nöjen istället.

Gå hem till 73mpl4R och ät upp resterna från hanns riktiga lördags lyx från igår.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Tack för länken med tjockisungen. Förgyllde mitt liv i ca. 2 minuter. Annars har det faktiskt varit en del tvättande. skulle behövt en grep för att få i sär tvätten.


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

Köp Pizza, Glass, Cola, Snask och hyr shitloads med filmer, både flottig och laglig.

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Köp Pizza, Glass, Cola, Snask och hyr shitloads med filmer, både flottig och laglig.

Bakis dag1

Inaktiv

Låter faen bra! Kanske skulle pallra mig ner till hörnet och lite food. Sen toppar jag nog det med ett gäng
Steven Seagal.


signatur

Jag vill ha page....


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Kung!


signatur

Jag vill ha page....

Inaktiv

Kan förövrigt passa på att hälsa på min granne "Byggar-Henke" som tyckte det var
rationellt att inta sin öl-frukost i tvättstugan...


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

Bäst idag!
(Sry för offtopic... )

Städa! Det ska jag göra... Efter jag sett Matrix 1.

Medlem

Gör som jag, kapa ved


signatur

R.I.P The_maxx

MFC
Medlem
Skrivet av IceMan:

Gör som jag, kapa ved

Är det inte dags att FZ inför en ranking som heter "Jag är Iceman" för alla med över 15.000 inlägg istället?

Sorry för OT men vafan...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Det finns väl ingen annan som har 15 000 inlägg...

Inaktiv

Tack för alla fina förslag. Somnade visst till en "Seagal" framåt små timmarna. En söndags sysselsättning skulle kunna vart att hetsa på Frag Zone och se till att få 15000 inlägg


signatur

Jag vill ha page....

Medlem
Skrivet av Nigel:

Tänkte ta en "vit" dag idag (utan spelande. Måste vila skallen). Nån som har ngt. tipps på
vad man kan göra en Söndag när vädret suger, skallebankandet är påtagligt och beläggningen på tungan av gårdagskvällens wirre sitter kvar?

Haha! Überskönt! "Vit dag"! Lugnt om jag anammar det uttrycket?


signatur

Have a good time!

Inaktiv

Helt ok!


signatur

Jag vill ha page....

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av Nigel:

Tänkte ta en "vit" dag idag (utan spelande. Måste vila skallen). Nån som har ngt. tipps på
vad man kan göra en Söndag när vädret suger, skallebankandet är påtagligt och beläggningen på tungan av gårdagskvällens wirre sitter kvar?

Haha! Überskönt! "Vit dag"! Lugnt om jag anammar det uttrycket?

Låter rasistiskt!

Inaktiv

????


signatur

Jag vill ha page....

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Brain:
Skrivet av Nigel:

Tänkte ta en "vit" dag idag (utan spelande. Måste vila skallen). Nån som har ngt. tipps på
vad man kan göra en Söndag när vädret suger, skallebankandet är påtagligt och beläggningen på tungan av gårdagskvällens wirre sitter kvar?

Haha! Überskönt! "Vit dag"! Lugnt om jag anammar det uttrycket?

Låter rasistiskt!

Argh. Var inte menat så.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Brain:
Skrivet av Nigel:

Tänkte ta en "vit" dag idag (utan spelande. Måste vila skallen). Nån som har ngt. tipps på
vad man kan göra en Söndag när vädret suger, skallebankandet är påtagligt och beläggningen på tungan av gårdagskvällens wirre sitter kvar?

Haha! Überskönt! "Vit dag"! Lugnt om jag anammar det uttrycket?

Låter rasistiskt!

Argh. Var inte menat så.

Jag skämtade.
Du vet... ironi.

Inaktiv

Jasså?! Tänkte ju döpa om det till "att ta en multikultidag" för att inte såra någon


signatur

Jag vill ha page....

Inaktiv

Jaha! Då var det söndag igen. Tänker INTE ta en vit dag idag. Tänker spela så att
synapserna krashar...


signatur

Jag vill ha page....

Medlem
Skrivet av Nigel:

Jasså?! Tänkte ju döpa om det till "att ta en multikultidag" för att inte såra någon

Hehe!

Skrivet av Nigel:

Jaha! Då var det söndag igen. Tänker INTE ta en vit dag idag. Tänker spela så att
synapserna krashar...

Vita dagar är för casuals.


signatur

Have a good time!

Även denna söndag var ganska tråkig.

Allt jag orkade med var att köra ett Arkiv X maraton. något jag kan rekomendera.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Blev en seg söndag med Tropico 4 och Red Orchestra 2.
Även lite tacos med flickvännen till How I Met Your Mother.

Mattetenta imorgon!


signatur

Have a good time!

Inaktiv

En mattetenta!? (skräck)


signatur

Jag vill ha page....

12
Skriv svar