Tyck till om Duke Nukem Forever

Robot
Tyck till om Duke Nukem Forever

Gearbox vill veta vad du tyckte om årets kanske med omdebatterade spel.

#duke-nukem-forever, #gearbox-software, #3d-realms


Medlem
Tyck till om Duke Nukem Forever

It will hit them like a hammer on their testicles.

Medlem

Omdebatterat? Att spelet suger är ingen åsikt det är fakta.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av aesdana:

Omdebatterat? Att spelet suger är ingen åsikt det är fakta.

En titt i kommentarstråden säger annorlunda. Några fann njutning i "det där".


signatur
Medlem

Dom vet vad som var fel med spelet och dom vet vad dom flesta tycker, dom försöker bara plocka poäng med detta, är vad jag tror.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Om dom skulle provspela spelet dom själva så kanske dom skulle förstå vad som e så dååååligt med det....

Moderator | Testpilot

Bra gjort av dem ändå, visar att gearbox bryr sig!
Dock färdigställde ju bara spelet. Gillar detta ändå så dem vet vad folken vill ha


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Alltså , DNF var en total katastrof och då brukar jag ändå ge spel cred för vad dem är.
Hoppas verkligen att GBX kan visa framfötterna med Aliens Colonial Marines då jag sett fram emot det länge, men som PC kund är jag väldigt skeptisk.

Ish
Medlem

Man avslutar det man påbörjar Good on them antar jag, fast jag har aldrig haft några planer på att testa.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Tyckte det var okej för vad det försökte göra, kvaliten var aldeles för ojämn för att jag skulle våga kalla det bra dock, var riktigt uselt emellanåt.

Ångrar inte att jag spelade igenom det.

Medlem

Man undrar verkligen va i helvete dom gjorde alla år för att få fram det vi fick, jämför med 2001 och 2004 trailern där såg spelet som roligast ut sen blev det bara skit och gick utför och spelet kom en evighet senare och man gäspade sig igenom alla banor inte roligt för fem öre.

Medlem

alltså jag tycker inte att man kan bara säga:"spelet suger, detta är ett faktum".
människor är olika och folk gillar helt enkelt olika.
jag förstår att många tyckte att spelet var skit. men personligen tyckte jag att spelet var värt de 300spänn jag la på det. jag kan inte säga att jag gillade spelet starkt men samtidigt måste jag erkänna att jag tyckte att spelet var någorlunda underhållande.

Medlem
Skrivet av aesdana:

Omdebatterat? Att spelet suger är ingen åsikt det är fakta.

Sluta komma med så korkade kommentarer, det var inte sämre än vilket CoD-spel som helst.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Helt OK spel, men lite väl linjärt á dagens FPS. Reg health var inte mkt att hurra över heller, lite för enkelt fast man körde på svåraste.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av aesdana:

Omdebatterat? Att spelet suger är ingen åsikt det är fakta.

Sluta komma med så korkade kommentarer, det var inte sämre än vilket CoD-spel som helst.

Ni borde båda två lära er skillnad på subjektivt och objektivt.

Medlem

det var ett helt okay spel men det var mycket störigt att det tog typ 1 min att ladda klart efter man dog

Överskattat så det stänker om det av vissa, men majoriteten tyckte nog inte det var så bra, däribland mig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hade spelet släppts för 10 år sedan hade det varit roligare, men sedan år 2000 har hundratals liknande kloner släppts, nu blir det bara ett gäsp och ett i mängden. Nu är vi vana med spel som Crysis och Battlefield, det blir rätt stor skillnad.

Det jag skulle önska är att dom skulle släppa Duke Nuken som det var i mitten på 90-talet fast med 3D grafik, allts alla gamla banor fast i ny 3D motor, hade varit roligare med en nostalgitripp.

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av aesdana:

Omdebatterat? Att spelet suger är ingen åsikt det är fakta.

Sluta komma med så korkade kommentarer, det var inte sämre än vilket CoD-spel som helst.

Ni borde båda två lära er skillnad på subjektivt och objektivt.

...för att?

Jag vet mycket väl vad skillnaden är.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Dunder:
Skrivet av aesdana:

Omdebatterat? Att spelet suger är ingen åsikt det är fakta.

Sluta komma med så korkade kommentarer, det var inte sämre än vilket CoD-spel som helst.

Ni borde båda två lära er skillnad på subjektivt och objektivt.

...för att?

Jag vet mycket väl vad skillnaden är.

Han säger att Duke Nukem Forever suger och påstår att det är fakta, vilket det inte är.
Då kommer du och rättar honom med en åsikt, vilket känns lite skumt.

Medlem

Vet inte riktigt vad mer man ska sätta fingret på än vad som redan har sagts. Står fortfarande fast vid att DNF inte höll måttet. En förolämpning mot fps-genren i allmänhet. Gav spelet en ärlig chans när jag fick provspela det hos en kollega iaf.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Jag gjorde surveyn och sågade spelet såsom det förtjänade att sågas. Tycker faktiskt att det var rent ut sagt skit från början till slut. Sterila, tråkiga miljöer, idiotisk "humor", ful grafik, sega kontroller, trist gameplay, trista fiender och helt utan själ. Ett riktigt skräpspel helt enkelt.

Medlem

Power armor is for pussies!!


signatur

My gun's bigger than yours.

Medlem

Randy Pitchford sitat "Det är inte alltid man vill ha rysk kaviar, ibland vill man ha en grisig hamburgare" Alltså att Duke forever skulle vara den grisiga hamburgaren. Personligen tycker jag att Duke forever var som en möglig ostmacka som legat under någons säng i 14 år, och sedan har denna någon plockat fram denna mögelmacka och paketerat in den o sålt den.

Inaktiv

Gearbox tog över ett trasigt spel och fick väldigt lite tid på sig att fixa det, så det är ju inte Gearbox fel att spelet blev som det blev.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av aesdana:

Omdebatterat? Att spelet suger är ingen åsikt det är fakta.

Sluta komma med så korkade kommentarer, det var inte sämre än vilket CoD-spel som helst.

Ni borde båda två lära er skillnad på subjektivt och objektivt.

...för att?

Jag vet mycket väl vad skillnaden är.

Han säger att Duke Nukem Forever suger och påstår att det är fakta, vilket det inte är.
Då kommer du och rättar honom med en åsikt, vilket känns lite skumt.

Är det inte åsikter som brukar florera på ett forum?

Något som hade varit skumt hade varit om jag försökte rätta honom med fakta som inte är fakta.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Dunder:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Dunder:
Skrivet av aesdana:

Omdebatterat? Att spelet suger är ingen åsikt det är fakta.

Sluta komma med så korkade kommentarer, det var inte sämre än vilket CoD-spel som helst.

Ni borde båda två lära er skillnad på subjektivt och objektivt.

...för att?

Jag vet mycket väl vad skillnaden är.

Han säger att Duke Nukem Forever suger och påstår att det är fakta, vilket det inte är.
Då kommer du och rättar honom med en åsikt, vilket känns lite skumt.

Är det inte åsikter som brukar florera på ett forum?

Något som hade varit skumt hade varit om jag försökte rätta honom med fakta som inte är fakta.

Jo, men jag menar att du sade "det är inte sämre än vilket CoD-spel som helst" som om det skulle vara en rättning av det han sade. Om det inte var menat på det sättet missförstod jag dig helt enkelt.
Naturligtvis får du ha dina åsikter.

MFZ
Medlem

antagligen ett skitspel... jag gav upp demot straxt efter den där tråkiga bilsekvensen.
spelet såg ut som skit, spelade som skit, humorn var skit.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av Nercis:

Randy Pitchford sitat "Det är inte alltid man vill ha rysk kaviar, ibland vill man ha en grisig hamburgare" Alltså att Duke forever skulle vara den grisiga hamburgaren. Personligen tycker jag att Duke forever var som en möglig ostmacka som legat under någons säng i 14 år, och sedan har denna någon plockat fram denna mögelmacka och paketerat in den o sålt den.

Haha, den va fan bra
Fick mig att småle i denna annars rätt trista tråd, som alltid när duke ska debatteras..

Medlem

Störta felet dem gjorde var att släppa ett demo av spelet...
Hade dem skippat det kanske man hade köpt spelet..
I mina ögon är Duke Nukem DÖD!
Om han återuppstår får framtiden bestämma

DNF kändes inte som Duke Nukem .

Kan inte sätta ett betyg på spelet då som sagt demot inte gav mig det jag hopas på ..


signatur

Kan ej skriva åäö

12
Skriv svar