Detta bjuder maffiga Rift 1.5-uppdateringen på

Robot
Detta bjuder maffiga Rift 1.5-uppdateringen på

Nya features, quests och uppgraderingar – FZ avslöjar allt du behöver veta!

#rift


Medlem
Detta bjuder maffiga Rift 1.5-uppdateringen på

vadåVeteran Rewards för prenumeranterna? Har spelet fått ett f2p system eller?
Kanske tar och kör igång mitt Rift konto i så fall fram tills The Secret World


signatur

Game long and prosper

Medlem

Eller så vill de bara värna om de spelarna som prenumererar.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Javas:

vadåVeteran Rewards för prenumeranterna? Har spelet fått ett f2p system eller?
Kanske tar och kör igång mitt Rift konto i så fall fram tills The Secret World

Tänkte precis det, kan man ju bara skriva "för dem äldre spelarna blir det veteran rewards"


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Förtydligat nyheten. Tack!

Medlem

Spelade betan och även om det var ett trevligt och snyggt spel så kändes det bra rätt... gammalt. Rifts känns mest som en sidogrej till spelet som annars känns som vilket annat mmorpg som helst med mysigare värld. Kanske borde ge spelet en andra chans dock, har abstinens i väntan på GW2...

Medlem

Öh, förstår jag fel om jag får för mej att ni menar att det kommit solo och duo dungeons?

Medlem

Grejen med rifts på en mer befolkad server är att den gör servern mer levande än om man jämför med t ex WoW. Vid world events blir det stora grupper spelare som hjälps åt för att rensa kartan och vid senare områden stora world pvp events. World PvP är nog det enda jag tycker är kul med dagens "theme park" mmos så i det fallet är Rift det bästa mmoet just nu i mitt tycke..

Men visst spelar man på en glest befolkade server så är rifts mer en sidogrej som blir rätt irriterande när man gör quests. Byter(gratis server byte 1 gång i veckan) man till en starkt befolkad server blir det ett helt annat spel. Jag spelade på en dåligt befolkad server ett tag och det var verkligen inte kul.


signatur

//mvh

Medlem

Som gammal EQ1 räv som gillar raider så kan jag verkligen rekommendera RIFT. De känns de som att Trion som utvecklar RIFT verkligen vet vad de handlar om.

1
Skriv svar