Deus Ex Human Revolution förvillande menyer

Medlem
Deus Ex Human Revolution förvillande menyer

Ni får usrsäkta men jag fatar inte. Ska ta upp ett nytt vapen men Invatory är fullt men hur får man bort vapen som är tomma? Kommer nu ingenstans för har bara vapen som är tomma.

Hatar egentligen bläddrande i Invatory och brukar undvika sådana spel men kom på det efter köp. Lika dum var jag när jag köpte Metal Gear S.


signatur

Det var detta...

Medlem

Ta fram inventoryt, klicka på det vapen du vill kasta bort och välj drop, svårare än så är det inte.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tack!


signatur

Det var detta...

Medlem

Dock så kan det ibland vara klurigt/buggigt med klickandet. Om det buggar kan du även "dra ut" vapnet utanför rutnätet med vanlig click and drag, så droppas det.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Bra spel men föredrar att få det mesta med en knapp eller tangentryckning och så kan ju de som gillar laborera få en Ingame-Meny för finlir. Ärligt talat skrämmer nog detta iväg många spelare som bara gillar att lira och ha det kul.

EDIT:
Löses med Option/Controller/Game-pad/Xbox 360 Gamepad/ håll in Y för snabbvalsmeny
Jo, jag spelar med en trådad Xbox 360 handkontroll och använder musen för att sikta.


signatur

Det var detta...

Medlem

Lade ner Deus innan uppdraget på polisstationen. Är inte en person som orkar med långa scener man inte kan trycka sig vidare för att slippa (okej vissa går) eller meninglösa påtvingade långa dialoger med motspelare. Återvände till Shift 2 men får ont i magmusklerna när jag sitter bakom ratten men det får man ta


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar