Stängda Diablo 3-betan drar igång

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ska sätta mig och spela, och filma. Är det något särskilt ni vill se?

Skulle gärna se en Barbar från start, du/ni har inte möjlighet att spela lite co-op också?

D'oh!: Dubbelpost, klipsk som man är så kollade man inte så att det hamnade på en annan sida än första.. *facepalm*


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Jag har inte fått någon nyckel än, och då har jag signat för hur längesen som helst. Har gett upp hoppet.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Har någon här fått beta nyckel? Kanske har missat det när jag skummat igenom alla poster :o. Jag anmälde mig för sjukt länge sedan också, gjorde det på min Mac för jag fick för mig att man hade större chans o komma med om man kör Mac eftersom inte så många har en

Medlem

Näe, ingen nyckel här inte. Lär ju inte bli någon, men hoppet är ju det sista som dör...

Medlem

hahah "my zombiedogs is the shit"


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Ender:

Palanor, ska du bli trådens mupp nu eller? :/ Rätt tröttsamt att återigen se någon svinga blint med "fanboy"-pinnen så fort någon ger svar på verbal galla. Nej, jag är ledsen, jag håller inte med dig om att det ser förjävligt ut, och nej, jag tycker inte att det påminner det minsta om WoW...att jämföra med en inzoomad stillbild känns mest fånigt.
Jag vet inte om det kanske är sättet du skriver på...antar att de flesta i den här tråden verkligen ser fram emot D3, och när du inleder med hur värdelöst du tycker det är så känns det mest som lite attention-whoring.

Sen är det lite lustigt det här med realismen i WoW (för att jag har sett fler skriva om det. EQ2 och Conan siktade nog mer på att grafiken skulle se realistisk ut, men vart resultatet bättre? Nej, inte om du frågar mig iallafall, eftersom det ändå inte ser ut som på riktigt. Istället kan man sitta och irritera sig på allt som INTE ser så verkligt ut som grafikerna försöker få oss att tro, som ljussättning, skuggor, enviroment osv.
Stör mig alltid på när en noggrant utarbetad NPC i ett spel öppnar munnen och ljussättningen gör att tändena lyser vitare än på (insert any american actor/actress of your choosing here), eller som när man ser alla kanter/polygoner på karaktärerna eftersom dom är just digitala karaktärer och inte riktiga människor. Behöver nog inte ens gå in på rörelserna va?
Nåja, smaken är ju olika, men om man inte gillar utseendet så kanske man borde spela något där man gillar den grafiska stilen. Annars är det ju lite som att klaga på att Tetris suger för att det är så kantigt.

Därför har jag inte något problem med WoW, där dom faktiskt inte försöker att efterskapa verkligeheten, utan gör allt med en cartoonish touch, eller vad man ska säga. För mig är det iallafall ett spel, så jag har inget emot att det ser ut som ett sådant, så länge som spelglädjen finns där, vilket jag starkt misstänker att den kommer göra i D3 också

PS. Vill du ha någons slags realismkänsla kanske du skulle hålla dig till spel som BF3, vilket ser helt fantastiskt realistiskt ut. Torchlight bör du naurligtvis också undvika då det är av liknande cartoon stil som WoW

Någonting säger mig att du endast läste den första kommentaren jag skrev och inte resten av dem. Som sagt så har jag inget emot grafiken i sig, men jag anser (>>>min personliga åsikt<<<) att den inte passar till Diablo 3. Diablo 2's grafik passade bra mycket bättre. Sen så är det MIN åsikt att grafiken är äckligt likt WoW, fast jag säger aldrig att den är ful, bara att den inte passar i D3. Läs resten av mina inlägg, tror inte heller jag sade något om realism?

@uberpwnage2.0 Jag tror inte jag behöver tillägga någonting än det första jag skrev till dig faktiskt. Jag står för det jag skrev.
EDIT: Förnekar dock inte att sättet jag skriver på kanske anses vara "aggressivt", men så är det inte menat. Bara för att jag inte spammar med smileys behöver jag inte vara arg. Om det var så du menade med "sättet du skriver på"?


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

@Palanor

Kan nog ha skrivit det innan jag läste alla dina andra, men jag tyckte den verkade rätt talande. Klart att man får ha sina personliga åsikter, det är ingen annan som kan säga hur man ska tycka (om vissa saker iaf), men sättet du utrycker dig på nu blir mycket mer konstruktivt än i din första post, där det mer lät som att du mest ville provocera folk.
Utöver det så bilr det väl (i mitt fall iaf) att man lägger ihop liknande poster jag läst, och svarar mot någon när man inte orkar hålla munnen stängd, kanske lite orättvist ibland.

Vad gäller hur grafiken ser ut så tror jag (utifrån egna erfarenheter) att det kommer kännas väldigt annorlunda när man väl sitter med spelet i jämförelse med youtube kllipp och screens. Många verkar vilja döma ettt spel på förhand...ibland med rättvisa (vaddå kasta bajs i Duke?). Jag kommer iallafall att spela D3 innan jag ger ett slutligt utlåtande om någonting...det finns iaf inte i min värld att spelet inte skulle vara värt ens 400 spänn

Medlem

Någon som kan låna ut sitt account under helgen? Vore hur schysst som helst verkligen

Medlem

Det jag är lite nyfiken på är om någon i eu eller utanför us fått det

123
Skriv svar