TWLOHA Sverige vill ha fler frivilliga

Medlem
TWLOHA Sverige vill ha fler frivilliga

Goddag alla gentlemen och gentlekvinnor.

Jag representerar To Write Love On Her Arms i Sverige, närmare bestämt befinner jag mig i Västerås, och har nu i samtycke med ett par andra street team-ledare kommit fram till att vi nog behöver lite mer folk att jobba tillsammans med.

To Write Love On Her Arms är en organisation som grundar sig i att skänka hopp och tro om möjlighet till förbättring för de i depression eller cykler av självskada och självdestruktion.

Notera att To Write Love On Her Arms inte sysslar med direkt intervention i problem, dvs, vi sysslar inte med psykolog-sessioner direkt. Det stöd som kan erbjudas är helt enkelt vanliga människor som ställer upp för varandra. Däremot jobbar vi i tätt samarbete med ImAlive, som OSIS-tränar individer för att agera som online-stöd för de som befinner sig i situationer där det helt enkelt behövs.

Känner du dig träffad som person att kunna delta i organisationen som koordinator, street team-medlem eller liknande? Skicka ett mail till meior@gmx.us, lägg till samma mail på MSN/WLM/Yahoo, eller lägga till ajo_lillen på skype för vidare kontakt.
Edit1: Självklart kan du också skicka ett PM här eller svara i tråden. Frågor är också välkomna!

Känner du dig träffad av de andra punkterna, som självdestruktiv eller deprimerad, kolla in organisation, så ser du nog att den kan göra mycket gott för dig.

Om moderator anser att detta är emot regler eller liknande så får de för all del flytta eller ta bort tråden, men PMa gärna i förhand om det finns möjlighet att diskutera en annan lösning än att ta bort den, t.ex att kunna flytta infon till annan plats på sidan.

Var inte så svenska nu, engagera er! Ni behövs, jag behöver er, vi behöver er, ni behöver er!

http://www.twloha.com/


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar