Från Max Payne till Angry Birds

Robot
Från Max Payne till Angry Birds

Remedy-medarbetaren Petri Järvilehto går till de arga fåglarna hos Rovio.

#remedy-entertainment, #rovio, #angry-birds, #alan-wake


Medlem
Från Max Payne till Angry Birds

Men vad i helvete, ska dom släppa Angry Birds till allting eller? Snart kommer det väl komma ett Angry Birds FPS. Angry Birds FUNKADE i några dagar, notera FUNKADE, när det kom till iphonen, men sen blev det svintråkigt. Förstår verkligen inte hypen med Angry Birds. Kan dom bara inte lägga ner skiten.

Medlem

Hur mycket mer variation kan ett par fåglar ge?

Angry Birds var roligt i 5 minuter, sen blev det bara repetitivt!

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Men vad i helvete, ska dom släppa Angry Birds till allting eller? Snart kommer det väl komma ett Angry Birds FPS. Angry Birds FUNKADE i några dagar, notera FUNKADE, när det kom till iphonen, men sen blev det svintråkigt. Förstår verkligen inte hypen med Angry Birds. Kan dom bara inte lägga ner skiten.

Skrivet av Jozo:

Hur mycket mer variation kan ett par fåglar ge?

Angry Birds var roligt i 5 minuter, sen blev det bara repetitivt!

Bara för att ni inte tycker att det är roligt så behöver väl inte alla tycka det?

Känner själv flera som spelar det dagligen.

Medlem

jag spelade det dagligen tills jag nu klarat ut det. Asbra spel! Mycket bättre än alla dessa spel-filmer.

Medlem

Kul att lira till telefonen. Dock inget jag skulle t.ex sätta mig och lira på min PC.

Medlem

Det känns som att Remedy ligger skapligt illa till efter de låga försäljningssiffrorna av Alan Wake. Tyvärr.

Medlem

Remedy borde börja göra mulitplattforms spel nu. plzz

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Men vad i helvete, ska dom släppa Angry Birds till allting eller? Snart kommer det väl komma ett Angry Birds FPS. Angry Birds FUNKADE i några dagar, notera FUNKADE, när det kom till iphonen, men sen blev det svintråkigt. Förstår verkligen inte hypen med Angry Birds. Kan dom bara inte lägga ner skiten.

Enligt mig så är Angry Birds det roligaste smartphone-spelet just nu. Om du vet andra roliga spel (Android) så säg gärna det.

Medlem

Spelar Angry Birds på min iPod då och då, kul men tycker det borde räcka där

Medlem
Skrivet av Leedow:
Skrivet av Fr0gg0.:

Men vad i helvete, ska dom släppa Angry Birds till allting eller? Snart kommer det väl komma ett Angry Birds FPS. Angry Birds FUNKADE i några dagar, notera FUNKADE, när det kom till iphonen, men sen blev det svintråkigt. Förstår verkligen inte hypen med Angry Birds. Kan dom bara inte lägga ner skiten.

Enligt mig så är Angry Birds det roligaste smartphone-spelet just nu. Om du vet andra roliga spel (Android) så säg gärna det.

Speedx 3D är ett bra spel till Android. Det är värt dom få kronor det kostar.

Medlem

Uhm... Jag vill gärna ha mitt Alan Wake 2 tack. Jag hoppas verkligen inte att Petri Järvilehto var the main guy till Alan Wake

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av kabex:
Skrivet av Fr0gg0.:

Men vad i helvete, ska dom släppa Angry Birds till allting eller? Snart kommer det väl komma ett Angry Birds FPS. Angry Birds FUNKADE i några dagar, notera FUNKADE, när det kom till iphonen, men sen blev det svintråkigt. Förstår verkligen inte hypen med Angry Birds. Kan dom bara inte lägga ner skiten.

Skrivet av Jozo:

Hur mycket mer variation kan ett par fåglar ge?

Angry Birds var roligt i 5 minuter, sen blev det bara repetitivt!

Bara för att ni inte tycker att det är roligt så behöver väl inte alla tycka det?

Känner själv flera som spelar det dagligen.

Och? Det dem ifrågasätter är VAD det är som är så bra med spelet, inte ATT folk tycker det är bra. Läs igen.

1
Skriv svar