Robot
Burnout Crash

Criterions bilspelsserie skippar bilkörningen och satsar på helhjärtat röj. Ett explosivt men enformigt försök till förnyelse.

#burnout-crash, #ea, #need-for-speed-hot-pursuit, #shift-2-unleashed


Medlem
Burnout Crash

Bilderna enbart för osökt tankarna till GTA1 och 2. Det var tider

Medlem

...Burnout?! Death Rally på iPhone ser snyggare ut.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Trodde nog det. Kollade en videoreview för att jag inte hade nåt för mig och det såg rätt meningslöst ut.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Skulle fungera bättre som ett smartphone spel.

Medlem

signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Medlem

Nostalgi tripp till Gta 1-2


signatur

/Fat_cat

Inaktiv
Skrivet av Pjotor:

...Burnout?! Death Rally på iPhone ser snyggare ut.

är det bara jag eller sitter allt endast i grafiken? bara sett grafikkåta snobbar här som gnäller då spel har halvdan grafik eller liknande. (skitspel, går inte spela då grafiken ser ut som 2003 "exempel endast") och bla bla bla. Trodde det satt mest i handling och känsla i dom flesta spel och inte i grafiken. Och nu kommer några psåtå att grafiken skapar känslan. Sant till en viss liten fjuttig del men känslan sitter mest i ett spelbart spel där skaparna inte tänkt mest på grafik och skitit i resten. Utan dom tänkt mer på handling och annat viktigare. Nu syftar jag inte på endast burnout då det inte har någon handling alls förutom att förstöra så mycket som möjligt. Nu syftar jag rent allmänt inom spel

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Pjotor:

...Burnout?! Death Rally på iPhone ser snyggare ut.

är det bara jag eller sitter allt endast i grafiken? bara sett grafikkåta snobbar här som gnäller då spel har halvdan grafik eller liknande. (skitspel, går inte spela då grafiken ser ut som 2003 "exempel endast") och bla bla bla. Trodde det satt mest i handling och känsla i dom flesta spel och inte i grafiken. Och nu kommer några psåtå att grafiken skapar känslan. Sant till en viss liten fjuttig del men känslan sitter mest i ett spelbart spel där skaparna inte tänkt mest på grafik och skitit i resten. Utan dom tänkt mer på handling och annat viktigare. Nu syftar jag inte på endast burnout då det inte har någon handling alls förutom att förstöra så mycket som möjligt. Nu syftar jag rent allmänt inom spel

Jag kan köpa att det verkligen inte handlar om spelets grafiska utseende i alla lägen.. men, kolla in handlingen av detta spelet. Dra in en bil i en hög med andra så att det smäller... wohoo.. typ, eller inte.

Konceptet känns förlegat och är väl inget som jag kan tänka mig gör succé idag. Finns ju ganska många andra spel där man kan göra precis likadant fast som ett sandlådeläge, ex, GTA-serien, Carmageddon m.fl. Eller bara bygga en stad i lego och krascha IRL.


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Inaktiv
Skrivet av LupX:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Pjotor:

...Burnout?! Death Rally på iPhone ser snyggare ut.

är det bara jag eller sitter allt endast i grafiken? bara sett grafikkåta snobbar här som gnäller då spel har halvdan grafik eller liknande. (skitspel, går inte spela då grafiken ser ut som 2003 "exempel endast") och bla bla bla. Trodde det satt mest i handling och känsla i dom flesta spel och inte i grafiken. Och nu kommer några psåtå att grafiken skapar känslan. Sant till en viss liten fjuttig del men känslan sitter mest i ett spelbart spel där skaparna inte tänkt mest på grafik och skitit i resten. Utan dom tänkt mer på handling och annat viktigare. Nu syftar jag inte på endast burnout då det inte har någon handling alls förutom att förstöra så mycket som möjligt. Nu syftar jag rent allmänt inom spel

Jag kan köpa att det verkligen inte handlar om spelets grafiska utseende i alla lägen.. men, kolla in handlingen av detta spelet. Dra in en bil i en hög med andra så att det smäller... wohoo.. typ, eller inte.

Konceptet känns förlegat och är väl inget som jag kan tänka mig gör succé idag. Finns ju ganska många andra spel där man kan göra precis likadant fast som ett sandlådeläge, ex, GTA-serien, Carmageddon m.fl. Eller bara bygga en stad i lego och krascha IRL.

som jag sa sure burnout har ingen handling utan menade mer rent allmänt inom andra spel som har en handling. Då folk gnäller mer på grafiken än att kanske skaparna gjort något åt det viktigare

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Pjotor:

...Burnout?! Death Rally på iPhone ser snyggare ut.

är det bara jag eller sitter allt endast i grafiken? bara sett grafikkåta snobbar här som gnäller då spel har halvdan grafik eller liknande. (skitspel, går inte spela då grafiken ser ut som 2003 "exempel endast") och bla bla bla. Trodde det satt mest i handling och känsla i dom flesta spel och inte i grafiken. Och nu kommer några psåtå att grafiken skapar känslan. Sant till en viss liten fjuttig del men känslan sitter mest i ett spelbart spel där skaparna inte tänkt mest på grafik och skitit i resten. Utan dom tänkt mer på handling och annat viktigare. Nu syftar jag inte på endast burnout då det inte har någon handling alls förutom att förstöra så mycket som möjligt. Nu syftar jag rent allmänt inom spel

Ta inte i så du bryner kalsipperna, herr Hetlever. Grafiken är verkligen inte viktig för mig, hade du tagit dig tid att kasta ett getöga på min profil hade du sett att jag värderar både Minecraft och WoW mycket högt, ingendera känd för välpolerade polygoner. Min poäng bottnar i att Burnout-serien hittills har hållit hög standard rent grafiskt sett. Man måste inte lida av obotlig grafikkättja för att kunna njuta av glänsande bilar och snygga explosioner. Crash kommer troligtvis inte att tilltala sin ursprungliga målgrupp, så jag ser verkligen inte varför de skulle göra en sådan helomvändning beträffande speluppbyggnad.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Så det var detta som gick på skärmen när jag besökte redaktionen i tisdags!
400 barska ord, minsann


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Fler än jag som vill ha ett nytt GTA 1??


signatur

Easy - Medium - Hard - Experienced - Hardcore - Impossible - Chuck? Norris

Redaktör
Skrivet av Traveller in time:

Så det var detta som gick på skärmen när jag besökte redaktionen i tisdags!
400 barska ord, minsann

Korrekt! Kände du inte svaveloset?


signatur
Medlem

Cartoon Violence, åh nej mina ögon.


signatur

vaffödådå?.

1
Skriv svar