Snygga till Deus Ex: Human Revolution

Robot
Snygga till Deus Ex: Human Revolution

Modifikation tar bort guldblänket många har stört sig på.

#deus-ex-human-revolution-1, #eidos


Medlem
Snygga till Deus Ex: Human Revolution

Såg bra ut overall.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Synd bara att man redan har kört ut spelet. Men ser mycket bättre ut med moden.

Medlem

Har alltid hatat den där sephia effekten eller vad det nu heter. GRAW... NFS Most wanted.. Ugh sluta med detta gula piss det är år 2011 för i helvete.

Medlem

Såg snyggt ut, men det är bara till nvidia-kort :/

Kanske värt att nämna det i nyheten, btw.


signatur

Aj, dina ögon!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av noaxark:

Såg snyggt ut, men det är bara till nvidia-kort :/

Kanske värt att nämna det i nyheten, btw.

Sant!


signatur
Inaktiv
Skrivet av noaxark:

Såg snyggt ut, men det är bara till nvidia-kort :/

Och man måste köra DX9, och den stödjer inte skuggor fullt ut.

Personligen hade jag inget problem med hur DXHR såg ut, så ingen mod jag tänker köra.

Här är texten från readme i hacket:

Citat:

This version developed for NVidia cards only and DirectX9 version of the game.
All game graphic options MUST TO BE SET to maximal available, including SSAO, but no
matter about antialiasing. Shadows in current version are disabled. CACHE IMPLANT
is not included.

Medlem

Tar hellre en mod eller fusk som gör att jag kan skippa de där jävla bossarna.

Medlem

Tycker faktiskt bättre om det gamla. Tycker det passar mycket bra in i miljön och generella stämningen i spelet.

Medlem

Endast till Nvidia-kort och DX9? Inte lika glad nu.

Äh, jag gillar originalet. Det passar med stämningen och miljön.

Medlem

no DX11? vem fan kör me DX9 på en PC nu förtiden

Medlem

Båda ser bra ut men tycker att orginalgrafiken tillför mer av atmosvären som spelet sätter.

För att inte tala om att det är mer troligt att allt har en gulaktig ton med tanke på hur Adams "glasögon" ser ut.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Väldigt krävande mod. Har 80-100fps normalt, med modden sjunker detta till ungefär 20fps.

Medlem

Hmm, har inte spelat men enligt bilden hade jag tagit orginalet alla gånger.
Det verkade ju som alla metallytor ändrades till någon tråkig matt plast (tänkte då mest på rulltrappan). Tyckte modden såg tråkigare ut.

Medlem

Trams! Alla vet ju att framtiden är gulaktig!

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Båda ser bra ut men tycker att orginalgrafiken tillför mer av atmosvären som spelet sätter.

För att inte tala om att det är mer troligt att allt har en gulaktig ton med tanke på hur Adams "glasögon" ser ut.

Tycker du har fan rätt det där med glasögonen etc, jag tyckte spelet var skit snyggt och ärligt talat, om inte folk skulle påpeka sånt här skulle jag inte ens tänka på det, Körde också på svåraste från start och lira igenom spelet, så hade inge problem med att saker lyste upp gult om jag kunde plocka upp dom, för det var avstängt.

Medlem

Ah, ENBseries. Det är inte någonting specifikt för Deus Ex, utan går att applicera på de flesta Direct X-baserade spelen. Dock tycker jag att ett och annat spel gott kan vara lite gult. Det passar bra med "utekväll-i-staden"-temat som DX:HR har.

Det bör nämnas att ENBseries sänker prestandan med ett par frames per second också (beroende på hur mycket av dess effekter man slår på.)

Som glass på en kall eftermiddag


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inget mer "Shining shimmering splendor"
Maka på dig walter, och fixa hit en sked till.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Bah! Världen är inte svart eller vit. Den är gul. Och det ser bra ut.

Medlem

Tyckte filtret passade väldigt bra in i detta spelet. Det är en del av grafikstilen!

Medlem

Hmja, jag antog att världen var gulaktig pga hans brillor.
Eller, det var väl vad jag försökte intala mig själv.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Natrium:

no DX11? vem fan kör me DX9 på en PC nu förtiden

Jag måste köra DX9 på detta spel annars krashar spelet till skrivbordet inom 1timme

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Natrium:

no DX11? vem fan kör me DX9 på en PC nu förtiden

Jag måste köra DX9 på detta spel annars krashar spelet till skrivbordet inom 1timme

ush då men om jag säger såhär då vem kör dx9 med en normal PC som inte har problem och skulle behöva kanske se över lite drivar och shit i datorn? =D

Im just saying, nu vet jag inte hur du har i din dator men 70% av folk som jag träffar på behandlar inte deras dator som ett dyrbar grej ^^ Nu säger jag inte att du kanske är dålig på dator eller att det kanske helt enkelt är någe mjukvara fel i spelet, men ja denna bild tycker jag brukar säga det mesta när något spel krånglar, (OFTAST)
http://www.killmydaynow.com/2011/04/random-funny-photos-part-...

Det är sant, vissa har för sig att man kan ha datorn på i ett par veckor i sträck, och undrar sedan varför den bara lade av, helt så där plötsligt utan anledning (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Natrium:

no DX11? vem fan kör me DX9 på en PC nu förtiden

Jag måste köra DX9 på detta spel annars krashar spelet till skrivbordet inom 1timme

ush då men om jag säger såhär då vem kör dx9 med en normal PC som inte har problem och skulle behöva kanske se över lite drivar och shit i datorn? =D

Im just saying, nu vet jag inte hur du har i din dator men 70% av folk som jag träffar på behandlar inte deras dator som ett dyrbar grej ^^ Nu säger jag inte att du kanske är dålig på dator eller att det kanske helt enkelt är någe mjukvara fel i spelet, men ja denna bild tycker jag brukar säga det mesta när något spel krånglar, (OFTAST)
http://www.killmydaynow.com/2011/04/random-funny-photos-part-...

DirectX11 är ett vanligt problem för folk med Nvidia Gtx 500 serien, googla så får du se. En del hävdar att gtx5xx korten är undervoltade och en liten höjning fixar problemet. Alla andra spel jag kör fungerar ju utan problem:/

Medlem

ok, ja skälv kör jag 2x EVGA GTX 580 i sli, inge problem med 1 enda spel, som kommit ut dom senaste åren jag testat

Medlem

Bra, jag stör mig på sådana där filter.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Natrium:

no DX11? vem fan kör me DX9 på en PC nu förtiden

Jag gör eftersom jag är Windows Vista/7 hatare. Windows XP x64 funkar fint för mig och jag gnäller inte för att det saknas lite effekter i spel


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

12
Skriv svar