Red Orchestra 2 uppdaterat

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Ljudbuggen var grovt dryg. Bra att den är fixad iaf.

Den är smått horig + vapen buggen...Men bara köra reconnect i consolen så löser de sig

Ish
Medlem

De har ju smygpatchad var och varannan dag på steam.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

Jag rek. att vänta tills de fixat fler buggar. Annars kan det bli lite neg upplevelse. Det har ju även utlovats fler stridsvagnar, pbv's och stridsvagnskartor. Intrycket är dock att RO2 är mer inriktat på infanteristrid vilket är rätt synd. På sikt skulle jag gärna se gamla klassisker som arad, orel, debrechen etc. Det var det som gjorde gamla RO åtminstone.

Medlem

A.I n i spelet är lika korkade som ett Lemmings tåg, Så singleplayer delen kan man vara utan, Jag menar, varför gör dom AI så enormt korkade? lägg lite mera energi på dom & scripta upp dom ordentligt.

Ge spelen mera tid att utvecklas, grafiken är kanon, upplägget är kanon, men AI = Syntax Error =/

Medlem
Skrivet av Rabieskorv:

Nice

Ni som har köpt spelet, är de helt ärligt värt o köpa eller borde man vänta tills dom har patchat de?

Rolighets skala? 1-10? ^^

Det börjar bli värt nu. Efter att ha fått det patchat och sen trixat lite med ini-filerna så har min snittfps gått från 15 till 40 och spelet kraschar inte längre. Det är fortfarande mycket finslip som behövs, men köp det för all del, det är klart spelbart!

Medlem

När kommer dem att fixa Honor lvl bugen? Någon som vet?
Jag vet bara att det är fett störande att gå från Honor lvl 12 till 21 och sedan från 31 till 80 och få både Assault och Commander som Hero classes och inte få se sina egna stats och få achivements jag inte egentligen har fått stör mig.
In-game är det dock ett av de bästa FPS spelen jag har spelat!

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av raefzm88:

Ljudbuggen var grovt dryg. Bra att den är fixad iaf.

Den är smått horig + vapen buggen...Men bara köra reconnect i consolen så löser de sig

Sant.

Jag tror bestämt vi spelade med varandra häromdagen? Lirade iaf med en 'Hannu' kan ha varit vem som helst.
Svensk server, körde Apartments -kartan.

Medlem

Helt suveränt spel, vapenkänslan är lika bra som i RO1. Sedan kommer det komma till ännu mer i och med att det är ett MOD-BART spel. Till skillnad från många nuförtiden, vilket är väldigt synd.

RO2 äger fedt

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av raefzm88:

Ljudbuggen var grovt dryg. Bra att den är fixad iaf.

Den är smått horig + vapen buggen...Men bara köra reconnect i consolen så löser de sig

Sant.

Jag tror bestämt vi spelade med varandra häromdagen? Lirade iaf med en 'Hannu' kan ha varit vem som helst.
Svensk server, körde Apartments -kartan.

Nä, Danne är mitt In-game namn.

12
Skriv svar