Dice: Svårt beslut att slopa befälhavaren i BF3

Medlem

Hmm... En möjligthet att stänga av commander om man vill kanske?

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Ytterligare ett snedsteg i det kära Battlefail 3: Modern Warfare
Älskar detta spel och dess fanboys (se ovan/nedan). De tar bort allt fler features, gör spelet mindre och mindre och folk försvarar det ändå och påstår att det är guds gåva till mänskligheten, löjligt. Minns den tiden uppföljare betydde att man fick mer spel och fler/nya features, inte bara mindre och simplare.
Dagens spelare, inte konstigt att CoD säljer som smör...

Spelt är inte "guds gåva till mänskligheten", men det hindrar det inte från att vara ett av årets bästa spel. Håller med personen som sade att commander inte spelar någon roll, och gruppledare är ändå mer realistiskt, eller hur? Att befälhavaren på allvar skulle gå ut på slagfältet är ju inte speciellt troligt. Och det där med att Origin förstör allt medan Steam är fantastiskt är bullshit. Och varför jämför alla detta med CoD? "Båda är stora FPS och släpps samma år!"? Nämn något de förenklat eller förminskat för det sämre!

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Z3bb4n:
Skrivet av totte1015:

Ingen commander=ingen BF känsla.
Börjar bli mer och mer skräp detta

Haha, det har funnits möjlighet att spela som commander i 1 bf-spel och du säger att det inte blir någon bf-känsla? Du vet ingenting om Battlefield..

Inte du heller då.jpg

Egentligen 2 Battlefield spel, men han har lite rätt, det är inte en grundpelare av vad Battlefield handlar om, så med eller utan commander, det är fortfarande Battlefield.

Om du tyckte verkligen att commandern var BF känslan så ifrågasätter jag ditt uttallande och frågar då hur det är med fordon, skjutandet, stora miljöer, galna saker man kan göra tack vare den arkadiga stilen etc etc? De räknas inte?


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Keasar:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Z3bb4n:
Skrivet av totte1015:

Ingen commander=ingen BF känsla.
Börjar bli mer och mer skräp detta

Haha, det har funnits möjlighet att spela som commander i 1 bf-spel och du säger att det inte blir någon bf-känsla? Du vet ingenting om Battlefield..

Inte du heller då.jpg

Egentligen 2 Battlefield spel, men han har lite rätt, det är inte en grundpelare av vad Battlefield handlar om, så med eller utan commander, det är fortfarande Battlefield.

Om du tyckte verkligen att commandern var BF känslan så ifrågasätter jag ditt uttallande och frågar då hur det är med fordon, skjutandet, stora miljöer, galna saker man kan göra tack vare den arkadiga stilen etc etc? De räknas inte?

Jag orkar inte bry mig iallafall, massa jävla wannabeegamers här som man blir påhoppad av så fort man har en annan åsikt...

123
Skriv svar