The Old Republic får släppdatum

Robot
The Old Republic får släppdatum

Biowares massiva Star Wars-satsning släpps innan året är över. Må kraften vara med dig.

#nyhetstips, #bioware, #lucasarts, #star-wars-the-old-republic


Medlem
The Old Republic får släppdatum

trevligt.
förhoppningsvis håller det mig kvar längre än rift.
ska bli intressant att se hur det går för detta spel.

Medlem

Förbokat och klart för längesen. Härligt med ett releasedatum tillslut. 3 månader ska man orka stå ut. Julafton sker ett annorlunda datum detta år

Medlem

nope.....

Kommer att vänta ett halv år, orkar inte längre o kasta ut pengar på spel som inte funkar, väntar o ser istället + förbokade Bf3 för 1 timme sedan ^^)

Medlem

För bf3 kommer garanterat fungera?

Medlem

vill men har fan ingen PC ju grrr

Medlem

WIIIIEEE!! Jul ledigt 2 veckor också

Medlem

Intressant, får se om man har tid att spela nu förtiden Blir gärna ett köp om man tar tid...

Medlem

Gött gött!

Glögg och ljussabel.

Medlem

Boken kommer 15 november. varför all denna väntan

Medlem

smart att starta med så hög avgift per månad när de flesta spelmedvetna har hängt med hur pass mycket dom kopierat world of warcraft oO
hur boss mechanics fungerar är totalt klonat av wow om inte sjukt mycket lättare.
hur spells och klasser fungerar även likaså total kopia av wows innehåll av olika karraktärer/klasser
och sitt stora minus är väl att ps, "jag har hört" att det inte känns som ett MMO från folk som spelat.

förmodligen dålig server kap/dåligt utvecklat i hur folk får ihop grupper

Medlem
Skrivet av AHTF:

För bf3 kommer garanterat fungera?

jodå, har alla bf, älskar dem alla lika mycket ^^) + mmorpg brukar vara en pain när servrarna krashar 24/7 vid re

Medlem
Skrivet av Vazkulator:

smart att starta med så hög avgift per månad när de flesta spelmedvetna har hängt med hur pass mycket dom kopierat world of warcraft oO
hur boss mechanics fungerar är totalt klonat av wow om inte sjukt mycket lättare.
hur spells och klasser fungerar även likaså total kopia av wows innehåll av olika karraktärer/klasser
och sitt stora minus är väl att ps, "jag har hört" att det inte känns som ett MMO från folk som spelat.

förmodligen dålig server kap/dåligt utvecklat i hur folk får ihop grupper

du vet att wow inte var först va ???

Wow har kopierat allt från Lineage, just sayiiing

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av AHTF:

För bf3 kommer garanterat fungera?

jodå, har alla bf, älskar dem alla lika mycket ^^) + mmorpg brukar vara en pain när servrarna krashar 24/7 vid re

Folk glömmer så fort....du spelade inte bc2 när det kom ut? Ospelbart, allt krashade hela tiden.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Haha, kul att LucasArts och Bioware vill förstöra julen för samtliga som köper det här skitspelet. Jag vet inte om gamers blir dummare med åren eller om man sänker sina standarder för att det står "star wars" på kartongen, men något är ju fel.

Medlem

Räckte med en 3 minuters gameplay video för att bestämma mig att jag inte ska skaffa detta.

World of Warcraft har jag redan spelat i 6 år och jag känner inte för att spela World of Warcraft 2.

Inaktiv
Skrivet av Skelögd:

Räckte med en 3 minuters gameplay video för att bestämma mig att jag inte ska skaffa detta.

World of Warcraft har jag redan spelat i 6 år och jag känner inte för att spela World of Warcraft 2.

Suck...


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Vazkulator:

smart att starta med så hög avgift per månad när de flesta spelmedvetna har hängt med hur pass mycket dom kopierat world of warcraft oO
hur boss mechanics fungerar är totalt klonat av wow om inte sjukt mycket lättare.
hur spells och klasser fungerar även likaså total kopia av wows innehåll av olika karraktärer/klasser
och sitt stora minus är väl att ps, "jag har hört" att det inte känns som ett MMO från folk som spelat.

förmodligen dålig server kap/dåligt utvecklat i hur folk får ihop grupper

du vet att wow inte var först va ???

Wow har kopierat allt från Lineage, just sayiiing

jaa just saying, det är precis vad det innebär.. meningslöst argument!
world of warcraft ser inte ut som lineage, sedan vill man inte se att spel som behagar sådan stor hype år 2012 att se precis ut som ett modifierat world of warcraft.

ärligt talat så är jag inget fan av sci-fi och "pew pew vapen" men jag var grymmt sugen när bilder började skickas ut från "ingame sessions" från testare, men när jag fick se videos så förstod jag direkt hur pass lite spelet uppfyllde sin hype.
inte en chans i världen att detta spel äns kan gottgöra pengarna för dess server kapacitet / "Krav för att leva upp till dess hype som ett MMO"

Medlem

Alltid detta elände med att Brokenland/USA ska ha allt släppt någon dag före. Förstår det inte alls.

Medlem

Oj det var överraskande. Synd bara att spelet verkar tvivelaktigt i upplägg. Kvalitétsmässigt är det säkert inga problem. Får se om det blir något köp.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag gillar WoWs upplägg av räder och PvP, jag gillar även Biowares upplägg i tidigare spel där man fokuserar på storyn och kompanjoner. För mig är det det bästa av två världar som kombineras.

Varför försöka uppfinna hjulet på nytt när det tydligen fungerar för 10 miljoner spelare?

Medlem

Säga vad man vill, men det är ju i varje fall en bra trailer med riktig Star Wars känsla!

Medlem

*Rage*

Kan folk sluta använda WoW som om det vore det första och enda MMORPG spelt som existerar...

World of Warcraft har tagit funktioner och idéer från andra spel och andra spel har tagit funktioner och idéer från WoW, de flesta gör dem lite mer unika med andra del funktioner men i stor del har de alla samma funktion.

WoW gör nästan allting bra och därför har det blivit så stort men ni kan f*n inte komma och säga att alla andra MMORPG spel kopierar från WoW...

Warcraft universum & Star Wars universum är inte samma sak.

*End of rage*

SW:ToR kommer troligtvis bli ett väldigt bra MMORPG spel men jag är ganska osäker på om de har lyckats med alla småsaker..
Känns lite för mycket som ett oputsat MMORPG spel med halvdana animationer..
Hoppas att jag har fel dock

Medlem
Skrivet av mrpeters:

*Rage*

Kan folk sluta använda WoW som om det vore det första och enda MMORPG spelt som existerar...

World of Warcraft har tagit funktioner och idéer från andra spel och andra spel har tagit funktioner och idéer från WoW, de flesta gör dem lite mer unika med andra del funktioner men i stor del har de alla samma funktion.

WoW gör nästan allting bra och därför har det blivit så stort men ni kan f*n inte komma och säga att alla andra MMORPG spel kopierar från WoW...

Warcraft universum & Star Wars universum är inte samma sak.

*End of rage*

SW:ToR kommer troligtvis bli ett väldigt bra MMORPG spel men jag är ganska osäker på om de har lyckats med alla småsaker..
Känns lite för mycket som ett oputsat MMORPG spel med halvdana animationer..
Hoppas att jag har fel dock

lätt att konfrontera omdömmet som ges medan du flyr från argumenten.

Medlem

Jag tycker att man tjänar lite väl lite på att betala flera månadskostnader i förväg.

Medlem

Nice. Blir ett klart köp när det lugnat sej och så på servrarna.

Medlem

Sweet, jag gissade på den 20 nevember, en månads fel får duga


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Gutt, Men jag trodde dom skulle meddela det efter nästa finansmöte i oktober, men någon har tryckt på turbo knappen tydligen.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Moderator | Testpilot

Jag vill spela betan


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Vazkulator:
Skrivet av mrpeters:

*Rage*

Kan folk sluta använda WoW som om det vore det första och enda MMORPG spelt som existerar...

World of Warcraft har tagit funktioner och idéer från andra spel och andra spel har tagit funktioner och idéer från WoW, de flesta gör dem lite mer unika med andra del funktioner men i stor del har de alla samma funktion.

WoW gör nästan allting bra och därför har det blivit så stort men ni kan f*n inte komma och säga att alla andra MMORPG spel kopierar från WoW...

Warcraft universum & Star Wars universum är inte samma sak.

*End of rage*

SW:ToR kommer troligtvis bli ett väldigt bra MMORPG spel men jag är ganska osäker på om de har lyckats med alla småsaker..
Känns lite för mycket som ett oputsat MMORPG spel med halvdana animationer..
Hoppas att jag har fel dock

lätt att konfrontera omdömmet som ges medan du flyr från argumenten.

Vadå att han flyr ifrån argumenten? Du låter precis som en liten wow fanboy. Precis som en annan sa innan så får du det att låta som att du tro att wow var det första mmo'et. Är så sjukt trött på folk som håller på med "Eyy det har dom snott ifrån wow". Ett MMO är ett MMO. Mycket svårt att få det annorlunda för ett MMO har vissa funktioner vilket gör att det flesta ser likt ut. Skillnaden är väll vilken saga det är. Star Wars är en och Warcraft sagan är en annan. Gillar du fantasy mer så kanske wow passar bäst och Sci fy så är det SWTOR.

Säg vad du vill men efter att spelat wow ända ifrån release till ett par månader efter Cataclysm (med lite uppbehåll då och då) så är jag fan trött på det. Ska bli kul med något nytt och jag älskar Star Wars så det är perfect

12
Skriv svar