Möt Jokern i Batman: Arkham City

Robot
Möt Jokern i Batman: Arkham City

Mark Hamill fortsätter att göra ett strålande jobb som tidernas gladaste superskurk.

#batman-arkham-city


Medlem
Möt Jokern i Batman: Arkham City

Happyness overload. Denna spelhöst är nog bland de bästa jag varit med om sedan jag fick ett Nintendo när jag var liten. Fast då var det visserligen bara Super Mario mot ungefär 5 pc-spel som kommer nu i höst.

<3 Jokern & Harley Quinn. Efter dem är det Two-Face som ligger trea på min favorit-skurk lista.

zsm
Medlem

Mark Hamill är tio gånger bättre röstskådespelare än han är skådespelare.

Medlem

Det verkar ju så jävla stort!

Medlem

Jokern är min favorite karaktär! Känns nästan synd att behöva spöa upp honom


signatur

Everybody needs help.

Moderator | Testpilot

AWESOME!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

4 oktober?? äre bara i america?
Finns Collector's Edition till pc?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Arvid:

Det verkar ju så jävla stort!

Satt och funderade på det där. Hur stort kommer spelet egentligen vara i speltimmar tro? Har för mig att jag läste för... ja det var länge sen nu, men att det skulle röra sig om runt 8 timmars spelande, kan det stämma? Med tanke på hur mycket skurkar och filmer vi fått ta del av nu så känns det nästan som en omöjlighet att klämma in allt på den tidsramen. Såvida inte spelet bara är transportsträcka till de olika bossarna.


signatur
Medlem
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av Arvid:

Det verkar ju så jävla stort!

Satt och funderade på det där. Hur stort kommer spelet egentligen vara i speltimmar tro? Har för mig att jag läste för... ja det var länge sen nu, men att det skulle röra sig om runt 8 timmars spelande, kan det stämma? Med tanke på hur mycket skurkar och filmer vi fått ta del av nu så känns det nästan som en omöjlighet att klämma in allt på den tidsramen. Såvida inte spelet bara är transportsträcka till de olika bossarna.

Har för mig att utvecklarna sa runt 20 timmars speltid med Gåtans alla sidouppdrag. Så 8 timmar för huvudstoryn låter lite tunt.

nä 8 timmar är för lite det stämmer inte ens på Huvudstoryn


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Kan inte spelet komma ut snart!

Medlem
Skrivet av c0rleone:
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av Arvid:

Det verkar ju så jävla stort!

Satt och funderade på det där. Hur stort kommer spelet egentligen vara i speltimmar tro? Har för mig att jag läste för... ja det var länge sen nu, men att det skulle röra sig om runt 8 timmars spelande, kan det stämma? Med tanke på hur mycket skurkar och filmer vi fått ta del av nu så känns det nästan som en omöjlighet att klämma in allt på den tidsramen. Såvida inte spelet bara är transportsträcka till de olika bossarna.

Har för mig att utvecklarna sa runt 20 timmars speltid med Gåtans alla sidouppdrag. Så 8 timmar för huvudstoryn låter lite tunt.

Gött, 20 timmar är kanon, perfekt siffra!


signatur
Medlem

Jokern är inte Jokern utan Mark Hamills röst

Medlem

Detta lär ju få pris nästa E3 för bästa action 2011 :).

Medlem

Sa dom inte nått om att de som satt och testade spelet tog sig igenom huvudstoryn på 8timmar? Det är ju folk som kan spelet innan och ut eftersom att de kör det hela tiden.

Skrivet av flyawaynille:

Sa dom inte nått om att de som satt och testade spelet tog sig igenom huvudstoryn på 8timmar? Det är ju folk som kan spelet innan och ut eftersom att de kör det hela tiden.

jo men det där känner jag igen, sa dom inte sen att för en som aldrig kört det förut var det den dubbla tiden typ?!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Vad är det för fel med Mark Hamills insatts som Luke Skywalker?!

Medlem

Jag måste ha detta spel!!!!!!

Medlem
Skrivet av TMO_KOTOR:

Vad är det för fel med Mark Hamills insatts som Luke Skywalker?!

Det är nog ingen som tycker att han gör en dålig insats som Luke Skywalker. Problemet är väl att han inte gjort något annat sen dess förutom att dubba röster. Själv tycker jag att han har potential och det skulle vara roligt om han gjorde en comeback på den vita duken.

Medlem

Tvekat en längre tid ifall jag skulle inskaffa Batman: Arkham Asylum, men nu har jag den och blir jag nöjd så står Arkam City på tur!


signatur

Easy - Medium - Hard - Experienced - Hardcore - Impossible - Chuck? Norris

Medlem

Undrar hur det blir med Scarecrows medverkan, han var en av de bästa bossarna jag stött på i ett spel. Delarna där man är påverkad och inte vet vad som är på riktigt eller inbillat är geniala och väldigt skrämmande.

Blir dock svårt att få till samma sak igen då Scarecrow var helt okänd ända fram till att spelet släpptes.

1
Skriv svar