Vem ska spela BF3 på PS3 ?

Medlem
Vem ska spela BF3 på PS3 ?

Undrar om det finns folk här på Fz som ska köpa BF3 till PS3 ?

Medlem

Jag


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Ska köpa också till PS3. Tycker det ser ut väldigt bra ut som för konsol spel. Det som visades på Jimmy Fallon Show såg ut väldigt bra och det var Pre-Alpha gameplay.

Medlem

undar ifall det kommer krävas PS+ för o ta ner betan, har snålat lite och inte skaffat det ;E


signatur
Medlem
Skrivet av pierreB:

undar ifall det kommer krävas PS+ för o ta ner betan, har snålat lite och inte skaffat det ;E

Nej,det kommer inte behövas.

Medlem

då kan det ju hända man testar't lite


signatur
Medlem

Blir säkert ett köp här också, för vem vill sitta ensam på psn när det släpps?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

jag!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Förhandbokat och klart till PS3an

Medlem

För mig velar det lite fram och tillbaka. Kanske.

Medlem

Inte säker än, men troligtvis ja


signatur

hejsanhejsanhejsan

inK
Medlem

Jag!


signatur

Every trophy counts...

Avstängd

Absolut, allt är redan betalat

Medlem

Har beställt nu PS3 version

Medlem

Jag ska!
Det får fixas en listtråd senare när det släpps, med PSN-id osv:D

Medlem
Skrivet av SugarPapa:

Jag ska!
Det får fixas en listtråd senare när det släpps, med PSN-id osv:D

Japp, det får vi göra

Medlem

Jag!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Medlem

Någon som spelat betan på ps3? isåfall skulle det vara kul att höra om det verkar vara lika mycket strul som hos pc versionen eller om det verkar funka bättre.

Medlem
Skrivet av Fille_SWE:

Någon som spelat betan på ps3? isåfall skulle det vara kul att höra om det verkar vara lika mycket strul som hos pc versionen eller om det verkar funka bättre.

Nej, finns ingen strul för mig bara små saker. Annars funkar det bra. Det är ju beta

https://www.youtube.com/watch?v=Vhu9rxzL0SA

https://www.youtube.com/watch?v=x3uyOV-rebo

https://www.youtube.com/watch?v=_EXmKhROBs8

Medlem

Har bokat, sitter och spelar betan nu och måste säga att jag är imponerad. Får hoppas de fixar de mest irriterande buggarna till release, framför allt den som låter en gå ner under marken på flera ställen.

Medlem

Har bokat, sitter och spelar betan nu medans den finns. Ser fram mot större kartor och riktigt teamspel.

Medlem

har skaffat bf3 nu, om någon vill anteckna.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Har skaffat det och tycker inte att kampanjen fungerar ordentligt, kör på Hard (som jag själv förstår e det svårt) men jag verkar inte träffa gubbarna när jag siktar på dom, skjuter dom i huvudet men dom reser sig upp ändå.


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

Skulle inte falla mig in att spela bf3 på min ps3.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag ska. Tänkge passa på spelet först men sen kom jag på att jag inte har någon modern FPS skjutare alls så BF3 får fylla den platsen i samlingen. Annars för FPS spelar jag Killzone, Resistance, Borderlands, Brink och BF1943.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Jag tänker köpa BF3 nu den inkommande helgen till PS3, är Squad Rush bra på BF3? Jag älskade det på BC2.

Medlem

Jag har slutat spela BF3 på PS3,, tyckte det var luddig grafik, svårt att se fiender, ljudet var jag inte nöjd med, menyerna i mp var undermåliga. Jag går tilbaks till BF BC 2


signatur

Wasted.White.Boys

1
Skriv svar