Utvecklargenomgång av Deus Ex-DLC:t

Robot
Utvecklargenomgång av Deus Ex-DLC:t

Eidos Montreal förklarar för dig vad det är som ska få Missing Link-tillägget att få dig att köpa det.

#deus-ex-human-revolution-1, #eidos-montreal


Medlem
Utvecklargenomgång av Deus Ex-DLC:t

Suck...dessa illgula streck runt interaktiva föremål....varför!?


signatur

Retro.

Medlem

Spoilar ju hela grejen om man kollar på denna.

Medlem
Skrivet av Golvis:

Suck...dessa illgula streck runt interaktiva föremål....varför!?

Går att stänga av om man så vill (vilket jag gjorde då jag tyckte att det förstörde stämningen, samma med objective locators).

Medlem
Skrivet av Deragorn:

Spoilar ju hela grejen om man kollar på denna.

to late

Medlem

Haha, irriterande konsolvideo. Styrningen är så otroligt frustrerande.

Medlem
Skrivet av Friberg:

Haha, irriterande konsolvideo. Styrningen är så otroligt frustrerande.

Hur menar du? Är styrningen på något sätt annorlunda på PC?

Huh, vad är dealen med de gula strecken? De såg jag aldrig till när jag spelade på PS3.

Medlem

Kan vara bra att man inte har hunnit med att spela detta alltså... törs inte titta på videon dock! Slå av det gula lär jag ta mig en titt på också.. tack för tipset!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Skrivet av IronCouncil:
Skrivet av Friberg:

Haha, irriterande konsolvideo. Styrningen är så otroligt frustrerande.

Hur menar du? Är styrningen på något sätt annorlunda på PC?

Omg! Ja! Det kanske den är ...suck

Medlem

Hoppas det blir bra, men blir knappast like mycket "wow!" som när man flydde i Deus Ex 1.

Samlar ihop allt i ett GOTY tror jag...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

haha det där me dra vakter nära lasern gjorde jag innan dlc

Inaktiv

Trött jag är på alla dessa mjölknings-DLC och i synnerhet om de är planerade och färdiggjorda under spelets utveckling. Saknar tiden då man kunde stega in i butiken ett halvår-år efter och köpa sig en expansion som hade nästan lika mycket innehåll som ett helt nytt spel.

DLC=kaksmulor


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Dags att sluta drömma, så ser verklighetn ut nuförtiden. Det enda sättet att stoppa dem är att sluta köpa DLC, men, det är ingen som kommer göra så.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Grottmongo:

Trött jag är på alla dessa mjölknings-DLC och i synnerhet om de är planerade och färdiggjorda under spelets utveckling. Saknar tiden då man kunde stega in i butiken ett halvår-år efter och köpa sig en expansion som hade nästan lika mycket innehåll som ett helt nytt spel.

DLC=kaksmulor

Håller med, jag saknar riktiga expansioner som Bloodmoon till TES III: Morrowind.

Medlem
Skrivet av IronCouncil:
Skrivet av Friberg:

Haha, irriterande konsolvideo. Styrningen är så otroligt frustrerande.

Hur menar du? Är styrningen på något sätt annorlunda på PC?

Ehm... jo, man kan ju säga det.

Medlem

ingen ide' Friberg, konsol snubbar kommer aldrig att erkänna the power of PC

Medlem
Skrivet av Natrium:

ingen ide' Friberg, konsol snubbar kommer aldrig att erkänna the power of PC

Men snälla...du menar att "the power of PC" sitter i styrningen? Jag reagerade på att Friberg tyckte styrningen i videon var otroligt frustrerande. Om videon hade spelats in där någon spelat på PC:n istället, hur skulle styrningen vara annorlunda, och vad är det som är så frustrerande?

Den faktiska skillnaden i "styrning" är att du på konsol har två analoga inputs till skillnad från PC:n med en analog (musen) och en digital (keyboard).

Medlem
Skrivet av IronCouncil:
Skrivet av Natrium:

ingen ide' Friberg, konsol snubbar kommer aldrig att erkänna the power of PC

Men snälla...du menar att "the power of PC" sitter i styrningen? Jag reagerade på att Friberg tyckte styrningen i videon var otroligt frustrerande. Om videon hade spelats in där någon spelat på PC:n istället, hur skulle styrningen vara annorlunda, och vad är det som är så frustrerande?

Den faktiska skillnaden i "styrning" är att du på konsol har två analoga inputs till skillnad från PC:n med en analog (musen) och en digital (keyboard).

men får man inte trolla efter "men snälla" lite då och då är det för mycket begärt ^^

Poängen skulle väl kanske vara att i filmen syns det att det liras på konsol, man ser på styrningen? Så fattar jag det som, och ja the power of PC menade jag med att hur du än vrider och vänder så kan jag styra alla spel samma eller bättre på en PC, i detta fall me en mus och Tbord för detta spel.
Vill inte göra om denna tråd till en PC vs Konsol, jag laborerar bara med det den andra personen skrev om styrning, och fortsätter på vad jag menade me Power of PC

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av IronCouncil:
Skrivet av Natrium:

ingen ide' Friberg, konsol snubbar kommer aldrig att erkänna the power of PC

Men snälla...du menar att "the power of PC" sitter i styrningen? Jag reagerade på att Friberg tyckte styrningen i videon var otroligt frustrerande. Om videon hade spelats in där någon spelat på PC:n istället, hur skulle styrningen vara annorlunda, och vad är det som är så frustrerande?

Den faktiska skillnaden i "styrning" är att du på konsol har två analoga inputs till skillnad från PC:n med en analog (musen) och en digital (keyboard).

men får man inte trolla efter "men snälla" lite då och då är det för mycket begärt ^^

Poängen skulle väl kanske vara att i filmen syns det att det liras på konsol, man ser på styrningen? Så fattar jag det som, och ja the power of PC menade jag med att hur du än vrider och vänder så kan jag styra alla spel samma eller bättre på en PC, i detta fall me en mus och Tbord för detta spel.
Vill inte göra om denna tråd till en PC vs Konsol, jag laborerar bara med det den andra personen skrev om styrning, och fortsätter på vad jag menade me Power of PC

Ok, jag visste inte att du var sarkastisk. Jag överreagerade nog när du kallade mig konsolsnubbe, jag vet inte varför det känns som övergrepp
Har spelat spel i 20 år, och bara dom 3 senaste på konsol.

Medlem
Skrivet av IronCouncil:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av IronCouncil:
Skrivet av Natrium:

ingen ide' Friberg, konsol snubbar kommer aldrig att erkänna the power of PC

Men snälla...du menar att "the power of PC" sitter i styrningen? Jag reagerade på att Friberg tyckte styrningen i videon var otroligt frustrerande. Om videon hade spelats in där någon spelat på PC:n istället, hur skulle styrningen vara annorlunda, och vad är det som är så frustrerande?

Den faktiska skillnaden i "styrning" är att du på konsol har två analoga inputs till skillnad från PC:n med en analog (musen) och en digital (keyboard).

men får man inte trolla efter "men snälla" lite då och då är det för mycket begärt ^^

Poängen skulle väl kanske vara att i filmen syns det att det liras på konsol, man ser på styrningen? Så fattar jag det som, och ja the power of PC menade jag med att hur du än vrider och vänder så kan jag styra alla spel samma eller bättre på en PC, i detta fall me en mus och Tbord för detta spel.
Vill inte göra om denna tråd till en PC vs Konsol, jag laborerar bara med det den andra personen skrev om styrning, och fortsätter på vad jag menade me Power of PC

Ok, jag visste inte att du var sarkastisk. Jag överreagerade nog när du kallade mig konsolsnubbe, jag vet inte varför det känns som övergrepp
Har spelat spel i 20 år, och bara dom 3 senaste på konsol.

Shit happends when you party nekked

Medlem
Skrivet av IronCouncil:
Skrivet av Friberg:

Haha, irriterande konsolvideo. Styrningen är så otroligt frustrerande.

Hur menar du? Är styrningen på något sätt annorlunda på PC?

Man ser nästan direkt om personen i trailern spelar på konsoll eller på PC, så det är en rätt så stor skillnad.

Det sitter i precisionsrörelserna


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Testpilot
Skrivet av Natrium:

haha det där me dra vakter nära lasern gjorde jag innan dlc

Hah underbart , det där visste jag inte om förren jag såg videon och din kommentar

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av IronCouncil:
Skrivet av Friberg:

Haha, irriterande konsolvideo. Styrningen är så otroligt frustrerande.

Hur menar du? Är styrningen på något sätt annorlunda på PC?

Man ser nästan direkt om personen i trailern spelar på konsoll eller på PC, så det är en rätt så stor skillnad.

Det sitter i precisionsrörelserna

Mjo man ser dom där sega rörelserna rätt så tydligt i gameplay om det är till PC eller konsol ^^

1
Skriv svar