Vitamin String Quartet

Medlem
Vitamin String Quartet

lyssnar jag på frekvent. Kanske extra mycket med fioler på grund av att söndagsångesten har sparkat mig på smalbenen. Imorgon, IMORGON, imorgon, då börjar min utbildning! Herrejävlarjistanes kanske några utbrister, jag instämmer! Det är läskigt och helt galet. Jag har inte studerat på flera år (som inte är distanskurser), och nu ska jag sitta på en pinsamt förlegad laptop och lära mig projektledning. Folk kanske fnyser åt min kassa utrustning, men då ska jag säga "nej hörreni, jag är även en CoOL foToLeRgöK!". Och då kommer jag genast hamna i den tuffa gruppen. Den som prenumererar på rökrutan, och slår ner gamla tanter med gatustenar.

Så, det kommer säkerligen att hända.

Eller så är det jättetråkigt. Eller mittemellan. Pepp och nervös, och nervös och rädd.

#blogg

Vitamin String Quartet

Bilder på katter brukar kunna bryta isen när man möter nya personer.

Lugna puckar Simon, ny laptop inhandlas för studiebidraget, om allt inte går till pizza.

Ska heja på dig när jag tar en lång sovmorgon i morrn.

F Ö, Vad har du plannerat åt Fredrik?, som i Oktober firar ett år som skribent på svenska Pc Gamer.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Det blir nog bra, Simon. Men glöm inte vår serie nu när du ska ut i den stora vida världen och bli tuff och slå ner gamla tanter!

Medlem

Hoppas att pengarna räcker i år, har bestämt oss att undvika studielån och ta bidrag istället. Men det blir intressant!

Planerar ingenting åt Fredrik faktiskt, men kanske jag borde! HM *mystisk melodi*

Och vår serie glömmer jag icke. Är ett av de kommande motiven när jag speedpaintar nästa gång.

Medlem

Lycka till! Hoppas allt går fint

1
Skriv svar