Batman: Arkham City går guld

Robot
Batman: Arkham City går guld

Rocksteady meddelar glatt att den efterlängtade fladdertiteln skickas till pressarna inför spelets oktober-släpp.

#batman-arkham-city, #rocksteady-studios


Medlem
Batman: Arkham City går guld

Nice att de känner sig nöjda, det blir nog jag med

Medlem

En lång väntan.

Medlem

GfWL och försening. Näe!

Medlem

batman arkham asylum var onekligen ganska kul. Men jag väntar nog med detta tills det dyker upp på någon steam-rea Har så mycket annat att spela ändå


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

och ändå släpps det senare till PC :S

Medlem
Skrivet av Oneone:

och ändå släpps det senare till PC :S

Den som väntar på något gott...

Klart vi gör...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Riddle me this...


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Medlem

Måste vara sjukt nice att jobba med ett spel som man vet alla vill ha, Och tänk känslan när du gör den sista fin slipen och kan säga till alla "hey guys... ITS done". Det måste nog kännas skit roligt :).

Moderator | Testpilot

I so want this game.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

AW8
Medlem

Tråkigt med förseningen!


signatur

PC gamer 'til I die.

Testpilot

Underbart , hösten & vintern ser myyyyyycket fin ut för oss gamers!

Inaktiv

ett till spel man vill ha synd bara att min plånbok säger "NEJ DU HAR INGA PENGAR!"

Medlem

Försenat PC-släpp låter som de har problem med portning. Får hoppas att det inte blir allvarliga problem. Annars är det något som jag ser fram emot med stora förhoppningar - vet inte om det är bra eller dåligt...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Nudel man:

ett till spel man vill ha synd bara att min plånbok säger "NEJ DU HAR INGA PENGAR!"

Kredit? :< The way to tell your wallet to stick it!

Inaktiv

fladdertiteln haha wtf


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem
Medlem

Det är inget problem med portningen, det är utgivaren som behandlar PC:spelare som mindre värda.

Medlem

Kommer det vara open world i det här spelet? tror jag kommer gilla spelet hur som helst diggade asylum men har en extrem fetisch för openworld spel

1
Skriv svar