Försmak av Battlefield 3-reklam

Robot
Försmak av Battlefield 3-reklam

En liten teaser inför den stundande reklamkampanjen har äntrat vårt arkiv. Det är Jay-Z som sjunger om sina många problem, där hans högt aktade förmodat kvinnliga livspartner inte räknas som ett av dem.

#battlefield-3, #ea


Medlem
Försmak av Battlefield 3-reklam

Jag tycker låten är så otroligt opassande till detta spelet..

Medlem

Jag håller med dig.

Medlem

ja verkligen dåligt val, de kanske vill ha fler rappare som köper spelet.

Medlem

Jag är för tillfället i Kanada, och här har rappare och dylikt en jäkla kommersiell kraft kan jag lova. Att Eminem osv hjälpte till med CoD-marknadsföringen var serious business. Rätt spännande att diskutera med folk häromkring.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Detta är en väldigt, väldigt hemsk idé. Eminem CoD reklamen var passande. Detta är helt snett. Helt sjukt att ingen slängt en pinne mellan ekrarna på den här fruktansvärda idén. Kommer skämmas när den dyker upp.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Ingen höjdar reklam, allt ser så stelt ut.

Dock ser jag framemot spelet nå sjukt.

Medlem

Låten i sig är det inget fel på, men den passade inte till trailern för 5 öre. Tycker att dom borde ha gjort en egen låt i äkta Battlefield-anda.

Medlem

Nästa reklam BF3! DICE! EA! Och cykel på köpet!


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Battlefield 3 tycks imponera med det mesta förrutom när det kommer till just detta klippet. Opassande musik, oerhört opassande.

Medlem

För helvete...

Medlem

Ska bli kul att se fullängdaren.

Håller med om att valet av "musik" var hemskt.

High on Fires, surrounded by thieves skulle passat utmärkt.

Medlem

Inget fel på låten i sig men jag tycker inte att den passar bra alls till BF3. Dessutom tycker jag det är synd att dom inte gör något som sticker ut. Dom hävdar att BF3 är något utöver det vanliga, vilket jag inte tvivlar på en sekund, men dom kör samma tema som alla andra.

Gör en reklamsnutt som folk minns. Epic Games hade kläm på det där när dom släppte TV-reklamen till första Gears of War.

Edit: Har också hört från flera att "I've got 99 problems but the bitch ain't one" tydligen ska syfta på COD. Om så är fallet så tycker jag det är lite löjligt att dom fortfarande håller på och ältar det där. Det blir nästan lite dagisnivå på det.

Medlem

Njae detta verkar bli ett vådaskott utan dess like.
Tycker de antingen skulle ha kört på ett rent cinematiskt/episkt tema eller hoppat på Gears of War iden men någon lugn och stillsam musik till kaotiska bilder.
Linkin parks "The catalyst" funkade med medal of honor, men detta verkar ju så sanslöst missanpassat att man undrar vem som gett detta grönt ljus?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Why Jay-Z? >.>

Medlem

Jag vill inte ha 99 buggar om dom vet om dom!


signatur

Nämen!

Medlem

Varför inte? Jag kan offra tånageln på min vänster lilltå på att MTV-hiphop är en av de allra mest spelade genrerna i den amerikanska armén.

Seriöst. Förstår inte hur ni kan klaga. Det skulle knappast gå att ha ett låtval som alla skulle vara nöjda med.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Varför inte? Jag kan offra tånageln på min vänster lilltå på att MTV-hiphop är en av de allra mest spelade genrerna i den amerikanska armén.

Seriöst. Förstår inte hur ni kan klaga. Det skulle knappast gå att ha ett låtval som alla skulle vara nöjda med.

Håller helt med! Och dessutom så tycker jag att låten passar mycket bra då "bitches" är nog det sista av alla problem som en soldat tänker på just i krig osv. Förstår inte varför folk är så himla anti bara för att det inte är dubstep eller liknande...

Medlem

Hade vart sexigt med Elton John´s Rocketman och ett par feta klipp på lite jet-gameplay.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av murderclown:
Skrivet av bjosarn:

Varför inte? Jag kan offra tånageln på min vänster lilltå på att MTV-hiphop är en av de allra mest spelade genrerna i den amerikanska armén.

Seriöst. Förstår inte hur ni kan klaga. Det skulle knappast gå att ha ett låtval som alla skulle vara nöjda med.

Håller helt med! Och dessutom så tycker jag att låten passar mycket bra då "bitches" är nog det sista av alla problem som en soldat tänker på just i krig osv. Förstår inte varför folk är så himla anti bara för att det inte är dubstep eller liknande...

Mmmmm.... har väldigt svårt att en soldat som går ut i strid inte tänker på sin flickvän eller fru, eller vem de än håller kärt. Såkallade "bitches" enligt låten och dig då.

Inaktiv

Hmm, jag hade då inte köpt spelet baserat på reklamen. Sån där rap får alltid saker och ting att verka billiga.

Medlem

Nej men det var inte det jag ville peka ut även fast jag då nämnde det. Det jag menade var att problem hos sina kära är långt ifrån prioritet Nr. 1 när raketer susar förbi ens huvud och tak rasar bakom en! Du förstår säkert vad jag menar! Och jag menade inget illa mot det motsatta könet då jag skrev "bitches" utan endast citerade endast låttexten.

Medlem

Manowar - Brothers of Metal, vid ett stridsvagnsuppdrag, månne?

Alternativt vad som helst med Five Finger Death Punch (vilket inte torde vara direkt obekant, för mer än en amerikansk soldat) - texterna är ju något mer träffande, för flera situationer i spelet.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Skit i vilken låt de väljer, med rätt spel passar allt!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Ramstein eller Sabaton kanske?


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

Kass musik


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av murderclown:
Skrivet av bjosarn:

Varför inte? Jag kan offra tånageln på min vänster lilltå på att MTV-hiphop är en av de allra mest spelade genrerna i den amerikanska armén.

Seriöst. Förstår inte hur ni kan klaga. Det skulle knappast gå att ha ett låtval som alla skulle vara nöjda med.

Håller helt med! Och dessutom så tycker jag att låten passar mycket bra då "bitches" är nog det sista av alla problem som en soldat tänker på just i krig osv. Förstår inte varför folk är så himla anti bara för att det inte är dubstep eller liknande...

Mmmmm.... har väldigt svårt att en soldat som går ut i strid inte tänker på sin flickvän eller fru, eller vem de än håller kärt. Såkallade "bitches" enligt låten och dig då.

att tänka på mina nära o kära i strid är det sista jag skulle vilja göra, så jo 99 problems but a bitch aint one funkar


signatur

God is dead

Medlem

Hahaha vad opassande med låten till trailern, usch


signatur

The King is Back

Medlem

Tycker inte musiken passade alls. Fyfian. Videon bra, musiken skit.

Medlem

Gräslig musik!

12
Skriv svar