Medlem
Halo CEA

Tänkte kolla om det finns nått intresse för det "nya" Halo spelet.

Finns det några fler gamla Halo fans här? Jag och en kompis ska köpa det och spela tills Halo 4 kommer. Skulle vara kul att spela med fler personer som är runt 17 år. Om det låter intressant så kan ni ju adda mig på xbox live!

Den 15:e november så kör vi igång!


signatur

Proud Halo fan since 15th of November 2001!
Xbox live: Exeptionel

Medlem

Ser fram emot det nåt grymt! Blir att samla ihop polarna till en hederlig Halokväll som vi hade var och varannan helg back in the days. Vilka härliga tider det var! CTF på Blood Gulch, Hang em High rocket only, Longest shotguns only, minns det som det var igår! Ahhhh *nostalgisk*...


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Kikade igenom de filmer som släppts av 343 och såg denna. Man kan tydligen byta mellan den gamla och den nya grafikmotorn under tiden man kör, hur coolt som helst! På 2.20 visar han det

Det som är bäst med spelet är ju, som han säger i filmen, att det är den gamla Halo-koden som man lagt en ny grafikmotor över. Så det är samma fysikmotor = samma känsla


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Har redan kollat igenom de flesta filmer som finns ute! Hoppas att några av de gamla fina buggarna finns kvar


signatur

Proud Halo fan since 15th of November 2001!
Xbox live: Exeptionel

Medlem

Har missat detta totalt. Jag var kick-ass över nätverkslösningen XB-Connect. Får se om takterna sitter kvar. Och om de nu gör det, ja, då jävlar får ni se upp!

Medlem
Skrivet av Rankvist:

Har missat detta totalt. Jag var kick-ass över nätverkslösningen XB-Connect. Får se om takterna sitter kvar. Och om de nu gör det, ja, då jävlar får ni se upp!

Du får nöta lite reach fram tills dess då! Är inte 100 men har för mig att jag läste att online läget ska vara typ lika som online läget i reach


signatur

Proud Halo fan since 15th of November 2001!
Xbox live: Exeptionel

Medlem

Hehe, nja, det ska mycket till innan jag laddar Xboxen med ett "gammalt" Halo-spel. Alldeles för upptagen med Gears of War 3, Dead Island och annat för att jag ska hinna nöta Halo.

Jag kommer säkerligen att bli storpiskad av alla ungtuppar, men vafan, det kan vara kul ändå.

Medlem

lätt att man vill ha Halo CEA

Warsong gulch och den dära bas banan med en flod i mitten, pure awsome

Är det någon som vet var priset blir på spelet?

Medlem

SKa lätt skaffa!

Men har inget Xboxlive och ingen chans att skaffa ett då jag inte har bredband!

Annars hade jag gärna varit med och lirat!


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv

Blir ett köp senare, känns som en remake har ingen större prioritet framför andra släpp som Skyrim, även om jag är ett stort Halo fan.

1
Skriv svar