Värre än ondska 2

Avstängd
Värre än ondska 2

Jag har beslutat mig att skriva en fortsättning på mitt förra blogginlägg som heter: Värre än ondska.

I det förra blogginlägget så beskriver jag ett avsnitt av The Simpsons. Läkaren i avsnittet säger att ett barn är rakt igenom ond, läkaren verkar absolut inte gilla ondska och är helt emot ondska. Trots det gör läkaren mycket saker som man väldigt lätt kan uppfatta som ondskefullt. Då undrar ni säkert varför han är helt emot ondska, vill ha bort ondska, kämpar för att utrota ondska och trots det gör väldigt mycket saker som lätt kan uppfattas som ondskefullt. Jag ska förklara varför. Det är för att läkaren inte är ondskefull, läkaren är något okänt som är värre än ondska.

Därför finns det en sak som är bra med ondska och den saken kan nog alla ondskefulla använda som försvar. Det som är bra med ondska är följande. Om man är ondskefull så utgör man ett enormt besvär för dom som är mycket värre än ondskefull. Eftersom att dom ondskefulla är bättre så måste dom som är värre än ondskefull försvinna först. Det enda sättet att utrota ondska är att utrota dom som är värre än ondskefulla först och senare utrota ondska. Man kanske inte ska utrota ondska eftersom att om man utrotar dom som är värre än ondskefulla så kanske man automatiskt i processen utrotar all ondska, jag är inte säker på om det utrotar all ondska automatiskt i processen.

Ni som är värre än ondskefulla har inget försvar alls. Jag ska förklara varför ni som är värre än ondskefulla inte har något försvar och förklaringen är följande. Dom som är värre än ondskefulla verkar alla ha en sak gemensamt, det är att dom inte gillar ondska, plågar ondskefulla, vill ha bort ondska och är värre än ondskefulla. Det är dom som är värre än ondskefulla som är den enda orsaken till all ondska. Därför är det helt omöjligt för dom som är värre än ondskefulla att utrota ondska eftersom att det är dom som är värre än ondskefulla som är den enda orsaken till att det finns ondska. Dom som är värre än ondskefulla har aldrig minskat ondska och kommer aldrig att minska ondska. Dom som är värre än ondskefulla är dom enda som har orsakat ondska. Så därför kan ni som är värre än ondskefulla inte försvara er med att ni är emot ondska och ni som är värre än ondskefulla kan inte försvara er med att ni inte är ondskefulla. Så därför har ni som är värre än ondskefulla inget försvar alls.

Alla ondskefulla kan nog försvara sig med att dom utgör ett enormt besvär för alla dom som är mycket värre än ondskefulla och att det är dom som är värre än ondskefulla som är den enda orsaken till att det finns ondska.

Dom ondskefulla har aldrig minskat det som är mycket värre än ondska och dom ondskefulla kommer aldrig att minska det som är mycket värre än ondska. Att dom ondskefulla aldrig har och aldrig kommer att minska det som är värre än ondska gör dom ondskefulla till följande. Ondskefulla och dåliga. Trots det så plågar dom som är mycket värre än ondskefulla dom ondskefulla. Det verkar lite som att dom som är mycket värre än ondskefulla plågar sig själva genom att plåga dom som är ondskefulla eftersom att dom ondskefulla aldrig plågar dom som är värre än ondskefulla.

Dom som är ondskefulla utgör ett enormt besvär för dom som är värre än ondskefulla men dom ondskefulla gör inte det med flit. Dom ondskefulla kan omöjligen göra något för att dom inte ska utgöra ett enormt besvär för dom som är mycket värre än ondskefulla.

Som jag skrev tidigare så har dom ondskefulla aldrig minskat det som är värre än ondska och dom ondskefulla kommer aldrig att minska det som är värre än ondska. Jag gissar att det är omöjligt för dom som är ondskefulla att minska det som är mycket värre än ondskefulla.

Dom ondskefulla har aldrig minskat dom som är värre än ondskefulla och dom ondskefulla kommer aldrig att minska dom som är värre än ondskefulla. Jag gissar att det är omöjligt för dom som är ondskefulla att minska dom som är mycket värre än ondskefulla.

Jag undrar om dom som är värre än ondskefulla måste vara människor. Jag undrar om dom som är värre än ondskefulla är människor.

Jag ska berätta hur man ska lösa problemen med dom som är ondskefulla och dom som är värre än ondskefulla. För att få bort all ondska och alla som är ondskefulla måste man göra följande. Man måste få bort alla som är värre än ondskefulla. Allt ni måste göra är att avslöja alla som är värre än ondskefulla för mig och alla andra.

#blogg


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Testpilot
Värre än ondska 2

De som är värre än ondskefulla = Goda

Avstängd
Skrivet av Harakiri:

De som är värre än ondskefulla = Goda

Det kan du nog ha rätt i och jag ska förklara varför. Det är inget fel med dom som är ondskefulla och det är inget fel med att vara ondskefull. Det är inte dom ondskefulla som bär ansvaret till att dom är ondskefulla. Det är enbart dom så kallade värre än ondskefulla som är orsaken till att det finns dom som är och blir ondskefulla. Det är enbart dom så kallade värre än ondskefulla som är orsaken till att det finns ondskefulla, alltså. Vilket är anledningen till att man är och blir ondskefull. Dom så kallade värre än ondskefulla gör människor till goda också. Det är inte bra att dom gör människor till goda också. Nu ska jag förklara varför dom goda är värre än ondskefulla.

När dom så kallade värre än ondskefulla gör människor till ondskefulla så gör dom bara dom bästa människorna till ondskefulla. Anledningen till att dom så kallade värre än ondskefulla gör det är att dom bästa människorna har bäst chans och möjlighet att stoppa dom så kallade värre än ondskefulla.

När dom så kallade värre än ondskefulla gör människor till goda så gör dom bara dom sämsta människorna till goda. Anledningen till att dom så kallade värre än ondskefulla gör det är att dom sämsta människorna har sämst chans och möjlighet att stoppa dom så kallade värre än ondskefulla.

Därför är dom goda värre än ondskefulla.

Förklaringen till varför det finns människor som är ondskefulla är enbart för att dom så kallade värre än ondskefulla gör människor till ondskefulla.


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Testpilot

Nä , det finns bra goda också för annars skulle de värre än ondskefulla helt enkelt ge upp .. fast den värsta ondskan är ju apati så det är kanske sant men apati skapar inga onda eller goda , det är ett aktivt val.

1
Skriv svar