Konsol-Crysis får släppdatum

Robot
Konsol-Crysis får släppdatum

Windows-föregångaren till konsoluppföljaren släpps på konsol inom kort.

#crysis-2, #crysis


Medlem
Konsol-Crysis får släppdatum

Hade kunnat köpa det för 50kr.

Köper det också när det ligger i rea-högen


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ganska tragiskt igentligen... att ett spel från 2007 kommer bli det snyggaste spelet på konsoll... 2011.... haha..
or wait.... Tears of happiness!!!.... xD.. haha.. gjorde mig lite glad.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

KoP
Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Ganska tragiskt igentligen... att ett spel från 2007 kommer bli det snyggaste spelet på konsoll... 2011.... haha..
or wait.... Tears of happiness!!!.... xD.. haha.. gjorde mig lite glad.

Det lär det inte bli. Släpps ju som en arcade respektive psn titel. Storleksmässigt bör det handla om en nerladdning på 1-2 gb å då har dom troligtvis dragit in på något grafiskt såsom texturer. Jag slår vad om att Crysis 2 till konsol ser bättre ut än re-releasen av Crysis 1.

Inaktiv

Tyckte att Crysis var överskattat när det kom. Visst såg det grymt ut men hur man
än vänder och vrider på det är hela spelet uppbyggt på att vara snyggt. Hade det inte
varit det hade den rätt tunna storyn inte räckt för succe. Att det släpps på konsol kan vara
kul för de som inte ha spelat det förut....


signatur

Jag vill ha page....

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Godofcheese:

Ganska tragiskt igentligen... att ett spel från 2007 kommer bli det snyggaste spelet på konsoll... 2011.... haha..
or wait.... Tears of happiness!!!.... xD.. haha.. gjorde mig lite glad.

Det lär det inte bli. Släpps ju som en arcade respektive psn titel. Storleksmässigt bör det inte handla om en nerladdning på mer en ett par gb å då har dom troligtvis dragit in på något grafiskt såsom texturer. Jag slår vad om att Crysis 2 till konsol ser bättre ut än re-releasen av Crysis 1.

Titta på trailern bara. Förresten var Crysis på Low snyggare än Crysis 2 på konsol

Medlem
Skrivet av Nigel:

Tyckte att Crysis var överskattat när det kom. Visst såg det grymt ut men hur man
än vänder och vrider på det är hela spelet uppbyggt på att vara snyggt. Hade det inte
varit det hade den rätt tunna storyn inte räckt för succe. Att det släpps på konsol kan vara
kul för de som inte ha spelat det förut....

För inga spel kan lyckas utan bra story men med fantastiskt gameplay?

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Köper det också när det ligger i rea-högen

Dyker aldrig upp i rea-hög då det är Arcade/PSN-spel så då kanske du får vänta något år tills det hamnar i någon sommarrea eller något. Och 150 är väl inte så farligt för ett 10-15 timmars spel?

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Ganska tragiskt igentligen... att ett spel från 2007 kommer bli det snyggaste spelet på konsoll... 2011.... haha..
or wait.... Tears of happiness!!!.... xD.. haha.. gjorde mig lite glad.

Rage lär ju för övrigt bli de snyggaste spelet på konsoll och detta i 60fps

Medlem

Vilket skämt.

Vi får nog ta och testa innan vi vet. Kommer kanske en demo?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Nigel:

Tyckte att Crysis var överskattat när det kom. Visst såg det grymt ut men hur man
än vänder och vrider på det är hela spelet uppbyggt på att vara snyggt. Hade det inte
varit det hade den rätt tunna storyn inte räckt för succe. Att det släpps på konsol kan vara
kul för de som inte ha spelat det förut....

För inga spel kan lyckas utan bra story men med fantastiskt gameplay?

Tycker inte gameplayet var bättre i Crysis än något annat... Så i detta fall var det ingen fördel att storyn är lam.


signatur

Jag vill ha page....

Medlem
Skrivet av Nigel:

Tyckte att Crysis var överskattat när det kom. Visst såg det grymt ut men hur man
än vänder och vrider på det är hela spelet uppbyggt på att vara snyggt. Hade det inte
varit det hade den rätt tunna storyn inte räckt för succe. Att det släpps på konsol kan vara
kul för de som inte ha spelat det förut....

+1

Medlem

Jag spelar nog Crysis hellre på pc när jag kommer spela om det
Det är helt enkelt perfekt på pc imo, hade det bara inte varit för den kassa optimeringen så


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Nigel:

Tyckte att Crysis var överskattat när det kom. Visst såg det grymt ut men hur man
än vänder och vrider på det är hela spelet uppbyggt på att vara snyggt. Hade det inte
varit det hade den rätt tunna storyn inte räckt för succe. Att det släpps på konsol kan vara
kul för de som inte ha spelat det förut....

Tycker tvärtom, den tunna storyn var suverän och tillsammans med theme låten och grafiken blev spelet perfekt! Nynnar fortfarande på låten i huvet och blir taggad!

Crysis 2 däremot, ren dynga!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Årets roligaste nyhet om man ska tro på detta.
Vad var det nu folk sa 2006, på FZ? Haha

1
Skriv svar