Vad tycker du om Gears of War 3?

Robot
Vad tycker du om Gears of War 3?

Med nästan en veckas spelande innanför västen - hur bra lyckades Epic med trilogins avslutning?

#gears-of-war-3, #epic-games


Inaktiv
Vad tycker du om Gears of War 3?

Sjukt bra! Har bara spelat nån timme än...


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

får hem mit i dag så det blir väl att spela det då se vad det är förnågot:) men har bara hört bra saker om det så.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Grymt bra. Spelade klart kampanjen i fredags och tyckte att hela kampanjen höll hög kvalite, förutom sista bossen då som nästan förstörde hela spelet genom att vara för jävlig.

Men jag hade gärna fått lite mer svar angående storyn.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Kom halvvägs genom kampanjen och sedan spelat x timmar online.
Blev ingen 5a pga att pistolerna används så sällen men ändå finns där ect.


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem
Skrivet av Glutt:

Kom halvvägs genom kampanjen och sedan spelat x timmar online.
Blev ingen 5a pga att pistolerna används så sällen men ändå finns där ect.

Va? Du ger inte spelet en 5a för att andra spelare inte använder ett visst vapen i multiplayern? Det är ju som att inte ge Bad co. 2 en 5a bara för att ingen använder de semi-automatiska prickskyttegevären.

Så du hade gett spelet en 5a om annat folk började använda pistolerna mer?

Medlem

Fantastiskt har spelet varit, ingen tvekan om att detta är årets spel. Kört igenom det på "näst" svåraste då man inte kan välja svåraste från början. Men somsakt. Fantastiskt var ordet.

Medlem

Tycker inte att själva singelplayern var så jättespännande, man fick en del svar, men jag tyckte inte att spelet låg på samma skala som tvåan. Multin var dock riktigt underhållande så det drar upp betyget.

Medlem

Ruskigt kul spel. Både kampanjen och multi är ruskigt bra. Har spelat en hel del horde och jättebra val att utöka det lite iom fortifikationer osv.

Om någon är frälst i horde och vill lira så säg hej till TheMinibozz


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Det är väll säkert värt att spela, men det är ju bara konsol-spel...

Medlem

De som röstade på 1 hatar konsoler och har inte spelat spelet. Haters gonna hate.
Spelet är minst värd en 3a, jag ger det en 4a pga. att spelet inte gör något nytt (det är inget fel med det, bara lite tradig i längden).

Medlem

Jag hoppas fortfarande på att jag vinner tävlingen!

Medlem

Jag gav spelet en 5a. Kampanjen är lång och både miljöer och fiender varieras flitigt under tiden. Det känns som den ultimata versionen av Gears och det är väldigt slipat...bra känsla i vapnen! Äntligen en laggfri multiplayerdel med moddar som King of the hill och TDM där man inte behöver vänta på att respawna utan handlar bara om action! Skönt också med ett multiplayerspel där de som låst upp alla vapen har fördel...här e det lika för alla och det e skickligheten som avgör

Grymt bra spel helt enkelt! Mycket rolig COOP....både i kampanjen och i horde.

Medlem

Väldigt snedvrida resultat, har själv inte spelat spelet men tror knappast spelet förtjänar en etta som många verkar har röstat på.

Medlem
Skrivet av hänt:

Väldigt snedvrida resultat, har själv inte spelat spelet men tror knappast spelet förtjänar en etta som många verkar har röstat på.

Ha i åtanke att alla anti-Gears-nissar bara älskar att trolla i trådar och omröstningar som denna.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Samtidigt är det deras åsikt. Jag har inte spelat Gears 3 och kommer därför inte heller sätta ett betyg, men baserat på det jag läst och sett verkar det som det är mer av samma sak och jag gillar visserligen första och andra spelet så för min egen del hade det nog blivit ett betyg över 3. Något jag verkligen ogillar dock är att behöva spela om spelet för att kunna spela på svåraste (första och andra spelet på Insane var en besvikelse) och det verkar som de kör med detta ännu en gång, varför kan de inte låta mig själv välja? Hatar när spel tvingar mig att spela om dom, enda spelet som verkligen varit en utmaning även på lättaste är NG, nästan alla andra spel har varit på tok för lätta.

Medlem

köpte det för 375kr på elgiganten
lirat några timmar in i kampanjen och det är grymt

stark 4:a


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Har spelat ut kampanjen, kört lite Horde och Beast och kört en del multiplayer, men fysatan vad många svordomar som flugit ur min mun p.ga obalanserat multiplayer..

Btw, tror det är en liten liten typo där

Citat:

Har du spelet kampanjen

byta ut sista e:et där till ett a kanske?

Medlem
Skrivet av Freeman:

Jag gav spelet en 5a. Kampanjen är lång och både miljöer och fiender varieras flitigt under tiden. Det känns som den ultimata versionen av Gears och det är väldigt slipat...bra känsla i vapnen! Äntligen en laggfri multiplayerdel med moddar som King of the hill och TDM där man inte behöver vänta på att respawna utan handlar bara om action! Skönt också med ett multiplayerspel där de som låst upp alla vapen har fördel...här e det lika för alla och det e skickligheten som avgör

Grymt bra spel helt enkelt! Mycket rolig COOP....både i kampanjen och i horde.

Moddar på konsol? Skojar du? HAHAHAHA
Sådant fint tillval finns inte till dumburkar...


signatur

Riktiga män dansar inte, de har råd att stå i baren..

Medlem

Är väldigt nöjd med hur kampanjen avslutades. Förutom kampanjen så finns det tonvis med saker att göra, vilken gör att spelet får en väldigt lång livslängd.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Gears of War 3 fick smaka på DEUS EX MACHINA behandlingen. Mycket dåligt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Bobbah:
Skrivet av Freeman:

Jag gav spelet en 5a. Kampanjen är lång och både miljöer och fiender varieras flitigt under tiden. Det känns som den ultimata versionen av Gears och det är väldigt slipat...bra känsla i vapnen! Äntligen en laggfri multiplayerdel med moddar som King of the hill och TDM där man inte behöver vänta på att respawna utan handlar bara om action! Skönt också med ett multiplayerspel där de som låst upp alla vapen har fördel...här e det lika för alla och det e skickligheten som avgör

Grymt bra spel helt enkelt! Mycket rolig COOP....både i kampanjen och i horde.

Moddar på konsol? Skojar du? HAHAHAHA
Sådant fint tillval finns inte till dumburkar...

P12?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Får ta att skaffa ett 360

Medlem
Skrivet av Samurai237:
Skrivet av Glutt:

Kom halvvägs genom kampanjen och sedan spelat x timmar online.
Blev ingen 5a pga att pistolerna används så sällen men ändå finns där ect.

Va? Du ger inte spelet en 5a för att andra spelare inte använder ett visst vapen i multiplayern? Det är ju som att inte ge Bad co. 2 en 5a bara för att ingen använder de semi-automatiska prickskyttegevären.

Så du hade gett spelet en 5a om annat folk började använda pistolerna mer?

Tänkte mer att dem ska ha någon användning, säger bara att hammerburst slår ut dem flesta sedan dem automatiska pistolen är bara skit


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem
Skrivet av Bobbah:
Skrivet av Freeman:

Jag gav spelet en 5a. Kampanjen är lång och både miljöer och fiender varieras flitigt under tiden. Det känns som den ultimata versionen av Gears och det är väldigt slipat...bra känsla i vapnen! Äntligen en laggfri multiplayerdel med moddar som King of the hill och TDM där man inte behöver vänta på att respawna utan handlar bara om action! Skönt också med ett multiplayerspel där de som låst upp alla vapen har fördel...här e det lika för alla och det e skickligheten som avgör

Grymt bra spel helt enkelt! Mycket rolig COOP....både i kampanjen och i horde.

Moddar på konsol? Skojar du? HAHAHAHA
Sådant fint tillval finns inte till dumburkar...

Förlåt menade GAMETYPES! :F

Medlem

- Började segt
- Handling är crappy do som vanligt

Annars grymt bra, mycket bättre än tidigare om ni frågar mig.

Medlem
Skrivet av Freeman:
Skrivet av Bobbah:
Skrivet av Freeman:

Jag gav spelet en 5a. Kampanjen är lång och både miljöer och fiender varieras flitigt under tiden. Det känns som den ultimata versionen av Gears och det är väldigt slipat...bra känsla i vapnen! Äntligen en laggfri multiplayerdel med moddar som King of the hill och TDM där man inte behöver vänta på att respawna utan handlar bara om action! Skönt också med ett multiplayerspel där de som låst upp alla vapen har fördel...här e det lika för alla och det e skickligheten som avgör

Grymt bra spel helt enkelt! Mycket rolig COOP....både i kampanjen och i horde.

Moddar på konsol? Skojar du? HAHAHAHA
Sådant fint tillval finns inte till dumburkar...

Förlåt menade GAMETYPES! :F

Förstod det, kunde bara inte låta bli att peta dig i ögat..


signatur

Riktiga män dansar inte, de har råd att stå i baren..

Medlem
Skrivet av Bobbah:
Skrivet av Freeman:
Skrivet av Bobbah:
Skrivet av Freeman:

Jag gav spelet en 5a. Kampanjen är lång och både miljöer och fiender varieras flitigt under tiden. Det känns som den ultimata versionen av Gears och det är väldigt slipat...bra känsla i vapnen! Äntligen en laggfri multiplayerdel med moddar som King of the hill och TDM där man inte behöver vänta på att respawna utan handlar bara om action! Skönt också med ett multiplayerspel där de som låst upp alla vapen har fördel...här e det lika för alla och det e skickligheten som avgör

Grymt bra spel helt enkelt! Mycket rolig COOP....både i kampanjen och i horde.

Moddar på konsol? Skojar du? HAHAHAHA
Sådant fint tillval finns inte till dumburkar...

Förlåt menade GAMETYPES! :F

Förstod det, kunde bara inte låta bli att peta dig i ögat..

Klart...saknar ju alla moddar på PC! Inte många spel som får det där heller nu för tiden :/

Inaktiv

Skönt att Gears of War 3 kör på dedikerade servrar så shottys är inte lika dominerande tack vare att lagget är mycket mindre. Bättre balans mellan vapnen jämfört med Gears of War 1 & 2 och som någon skrev så är det jävligt skönt också att man slipper låsa upp en massa vapen och skit för en gångs skull. Känns som ett betydligt bättre spel i multiplayer än både 1:an och 2:an. Har inte hunnit spela singleplayer ännu dock.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av Bobbah:
Skrivet av Freeman:

Jag gav spelet en 5a. Kampanjen är lång och både miljöer och fiender varieras flitigt under tiden. Det känns som den ultimata versionen av Gears och det är väldigt slipat...bra känsla i vapnen! Äntligen en laggfri multiplayerdel med moddar som King of the hill och TDM där man inte behöver vänta på att respawna utan handlar bara om action! Skönt också med ett multiplayerspel där de som låst upp alla vapen har fördel...här e det lika för alla och det e skickligheten som avgör

Grymt bra spel helt enkelt! Mycket rolig COOP....både i kampanjen och i horde.

Moddar på konsol? Skojar du? HAHAHAHA
Sådant fint tillval finns inte till dumburkar...

Finns visst, Tropico 3 stödjer moddar även på konsol
Att spelet sen inte är särskilt populärt, och inte FPS eller liknande är en helt annan historia, moddstöd finsn om än väldigt begränsat. Sen finsn ju "illegalt" moddande i massor, men det är väl egentligen också samma sak, skillnaden är bara att utvecklarna inte gillar när folk moddar spel på konsol.

12
Skriv svar