Epic: Inget Unreal-spel under utveckling

Inaktiv

Kommer säkert få kompanistryk för detta....men jag skulle gärna se en uppföljare till de gamla single player spelen Unreal 1 o Unreal 2. Ensam om detta antar jag?


signatur

Jag vill ha page....

Medlem
Skrivet av Nigel:

Kommer säkert få kompanistryk för detta....men jag skulle gärna se en uppföljare till de gamla single player spelen Unreal 1 o Unreal 2. Ensam om detta antar jag?

Det är du inte, hade också gärna sett ett nytt Unreal med dagens grafik ;).

Medlem

Ett nytt fett Unreal SP vill jag se.....
Första UT är bästa UT IMO....

Inaktiv

Ärligt talat så har jag varit jäkligt förvånad att inget nytt Unreal SP utvecklats och har ingen aning om varför.


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

Brukar fantisera om UT99 2 då ska det vara jättelikt och inte massa bloat.


signatur

vaffödådå?.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av dowaq:

Unreal Tournament tycker jag var det enda som var bra och sen modden tactical ops <3, sen varför skulle dom lägga ner tid på Unreal då det bara gick utför efter UT? när dom har titlar som GoW Bulletstorm etc... som säljer som smör.

Utför efter UT? förklara lite bättre. Du vet det finns ut99, ut 2003, ut 2004 sedan ut3. Det gick utför efter ut3 inte efter alla andra unreal spelen. Så där har du fel lilla vän. Varför andra lir säljer som smör är för att det är små kids som inte förstår hela grejen med unreal utan endast förstår gears of war och dom skumma multiplayer liren.

Om jag skriver UT, så borde du ju kanske kunna lista ut att jag menar UT99 om vi nu ska vara petiga, Och jag får väl be om ursäkt och omformulera mig, jag skulle ha sagt att JAG tycker att det bara gick utför UT serien efter UT99.

Sen var det ju ganska mycket samma sak efter 99 inget direkt revolutionerande förutom fordonen, och känslan tycker jag inte fanns där som den gjorde i UT99. Sen så menar jag på att GoW och Bulletstorm är annorlunda och det kommer ganska mycket nytt till dom speciellt Bulletstorm med Skillshots osv.

Sen så är det inte bara "kids" som spelar GoW känner folk som är 35+ som spelar GoW och gillar det, Ska vi ta ett exempel på ett spel som är fullt av små kids så är det ju Call of Duty serien som är sönder, Kommer att bli samma sak med Battlefield 3 då det finns många som bara tittar på grafiken i spelet och kommer att köpa det för det ser snyggt ut.

- Mvh Mange.

Inaktiv

UT99 var revolution.

Efterföljande titlar försök till utveckling av ett urmjölkat koncept... MAO. håller med Herr Mange.


signatur

Jag vill ha page....

12
Skriv svar