Batman-utvecklarna kan inte förklara pc-förseningen

Robot
Batman-utvecklarna kan inte förklara pc-förseningen

"Pc-versionen har försenats, men bara med några veckor, så förhoppningsvis blir ingen för arg över det", säger Rocksteady om den märkliga pc-förseningen.

#batman-arkham-city


Medlem
Batman-utvecklarna kan inte förklara pc-förseningen

suck?

Medlem

Bullshit att han inte vet varför den försenades....


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Dom sälja fler kopior till konsolerna och är rädda för piratkopiering som kommer att hända på grund av förseningen.

"The Joker is at it again" skulle varit ett nice svar från dem.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ja duuuh såklart dom vill ta död på pc spelandet och sälja till konsollerna först. ska vi slå vad om att som vanligt så kommer en kopia till 360 läcka ut en vecka eller nåt innan release vem kommer skratta sen då, hoppas det blir svårt att knäcka skiten till pc.

Medlem

Går att förklara med ett ord: Money.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

"Pc-versionen har försenats, men bara med några veckor, så förhoppningsvis blir ingen för arg över det."

Nej nej, såklart inte. Vi PC fans är ju rätt förstående av oss, inte rabiata galningar som blir tokiga över såna saker

Det är OK... Det viktiga är att det blir bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

fasen va störigt.. mit xfx 5970 be gick sönder i helgen hade precis köp vattenkylning men har ej garanti:( beställde nu 2st 570gtx fick 2 st av detta batman spel såg fram emot å spela de innan bf3 kommer men nej då!dumma dum dum

Medlem

extreme high end PC, CHECK så ja jag väntar gärna någon vecka extra ^^

Medlem

Ta er tid. Jag bryr mig inte ens, lirade spelet på Gamescom. Så länge jag får smaka mer av denna underbara kaka så är jag nöjd.

Medlem

Så länge det inte är en port så.

Skribent

Blir PS3-köp för mig iaf. Har första till PS3 och älskade det, tycker sådana här spel ska spelas med handkontroll sittandes soffan. Angående förseningen så visst är det fullt möjligt att det är pga piratkopiering men även att han inte vill hänga ut någon/några som gjort bort sig. Däremot att han inte skulle veta varför det är försenat är ju bara skitsnack.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Blir PS3-köp för mig iaf. Har första till PS3 och älskade det, tycker sådana här spel ska spelas med handkontroll sittandes soffan.

Köp till PC så får man bättre grafik, samt att man kan spela med handkontroll i soffan om man så önskar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Blir PS3-köp för mig iaf. Har första till PS3 och älskade det, tycker sådana här spel ska spelas med handkontroll sittandes soffan. Angående förseningen så visst är det fullt möjligt att det är pga piratkopiering men även att han inte vill hänga ut någon/några som gjort bort sig. Däremot att han inte skulle veta varför det är försenat är ju bara skitsnack.

Själv lirar jag racingspel med min handkontroll, sittandes i soffan, på PC.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av D4NKE:

Skit spel ändå...

Jepp..


signatur

Jag vill ha page....

Inaktiv

Så varför är det försenat då om det är någon oförklarlig anledning? Troligen för att dom vill marknadsföra det som ett konsolspel först och främst... Sånt här är exakt varför spel ibland säljer sämre på PC än konsol!

Inaktiv

Finns fler anledningar till det...


signatur

Jag vill ha page....

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Shadee:

Blir PS3-köp för mig iaf. Har första till PS3 och älskade det, tycker sådana här spel ska spelas med handkontroll sittandes soffan.

Köp till PC så får man bättre grafik, samt att man kan spela med handkontroll i soffan om man så önskar.

'

jasså så jag få bättre grafik om jag sitter med en 486 då?

....


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Shadee:

Blir PS3-köp för mig iaf. Har första till PS3 och älskade det, tycker sådana här spel ska spelas med handkontroll sittandes soffan.

Köp till PC så får man bättre grafik, samt att man kan spela med handkontroll i soffan om man så önskar.

Helt rätt bara en fråga om cash helt enkelt

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Shadee:

Blir PS3-köp för mig iaf. Har första till PS3 och älskade det, tycker sådana här spel ska spelas med handkontroll sittandes soffan.

Köp till PC så får man bättre grafik, samt att man kan spela med handkontroll i soffan om man så önskar.

'

jasså så jag få bättre grafik om jag sitter med en 486 då?

....

Självklart refererade jag till artikeln.
.......
......


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Assassin's Creed Brotherhood är bättre än Batman spelet...


signatur

Easy - Medium - Hard - Experienced - Hardcore - Impossible - Chuck? Norris

Medlem
Skrivet av D4NKE:

Assassin's Creed Brotherhood är bättre än Batman spelet...

Och det har med den här artikeln att göra på vilket sätt? Tillbaka till sandlådan med dig.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skribent
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Shadee:

Blir PS3-köp för mig iaf. Har första till PS3 och älskade det, tycker sådana här spel ska spelas med handkontroll sittandes soffan. Angående förseningen så visst är det fullt möjligt att det är pga piratkopiering men även att han inte vill hänga ut någon/några som gjort bort sig. Däremot att han inte skulle veta varför det är försenat är ju bara skitsnack.

Själv lirar jag racingspel med min handkontroll, sittandes i soffan, på PC.

Jo jag kan surfa på min PS3a också eller använda mus och T-bord - precis som på en dator. Gränserna suddas ut vad som är dator och konsol för de försöker efterlikna varann så mycket som möjligt. Det jag menar är att jag tycker vissa typer av spel passar bäst till vissa typer av konsoler/PC. Skulle aldrig få för mig att spela typ C&C eller någon annan RTS på konsol för tycker inte det passar, precis som jag inte skulle få för mig att lira ett plattformsspel på datorn eller ett FPS på konsol. Sportspel typ NHL/FIFA är konsolspel och FM och liknande är PC-spel.

Gammalmodig? Ja kanske.

1
Skriv svar